[Algemeen] Harry Potter [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 23 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar de film is echt goed! Qua niveau vind ik hem gelijk aan deel 3 denk ik :). Ze hebben het verhaal goed gevolgd en hebben weinig radicale veranderingen toegepast.

Er zat zelfs een moment in waar ik mij echt kapot schrok terwijl je het wel verwachtte :+
    Rot Nagini

Dobby :'-(
    Ik heb altijd moeite met dit soort helden die het loodje leggen. Toen ik een paar jaar geleden het boek las toen dit gebeurde zat ik echt van: NEEEEE :'-(

2. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Gisteren ook gezien. Is een mooie film, maar wel een beetje laf. Hopelijk meer actie in het 2e deel.

Ik snap nog steeds niet hoe dat zit met de gruzielementen.
    Het boek is 1, dat medalion is 2 dan is er nog 1 die ze vernietigd hebben. toch?

3. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.450
    De ring is door Dumbledore vernietigd, het boek door Harry in deel 2, in deze film de hanger. Zijn er nog 4 over voor de volgende film

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    @Yerewn: Bedoel je niet 3? Want:
    Ze weten toch niet dat er nog een zevende Horcrux is, namelijk Harry?

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
  6. Yerewn

Leuk Bevonden:
    9.450
    De beker, de tiara, de slang, en het stukje ziel wat op Harry zit. Het zal toch vernietigd moeten worden

7. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, máár:

Dat weet de kijker toch nog niet?! ;) Dat bedoel ik. Als je het boek niet gelezen hebt, zal je denken dat er nu drie vernietigd zijn en dat nog drie andere vernietigd moeten worden.

9. Yerewn

Leuk Bevonden:
    9.450
    Ja maar:

in Film 6 kwam toch heel duidelijk naar voren dat Tom riddle er 7 wou maken, en dat hij dat aan Slughorn vroeg?

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja?

Nu begin ik te twijfelen... dat is wel raar eigenlijk. Tom zegt tegen Slughorn dat hij er 7 wilt maken (dat herinner ik me ook!). In de films zien we dat er tot nu toe drie Horcruxes vernietigd zijn. En vervolgens zegt Ron "three more to go"... toch? :eek:

11. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Omdat ze wss niet weten dat Harry er 1 is.

12. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Mischien heeft het er mee te maken dat alleen Harry heeft gezien wat slughorn daadwerkelijk gezegd heeft?

Btw volgens mij ontloopt Dulle dit topic totdat de bluray uit is :cool:

Laatst bewerkt: 22 nov 2010
  13. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze denken ook dat er nog 3 zijn. voldemort wilde er 7, maar wat ik al eerder zei, hij gebruikte belangrijke moorden voor zijn horcruxes. hij wilde de moord op de potters gebruiken voor zijn 7e, maar dat ging dus faliekant mis. daardoor zijn ze ervan overtuigd dat er maar 6 horcruxes zijn. in het laatste gedeelte van boek 7 wordt het pas duidelijk dat er 7 zijn en dat harry de laatste is.

14. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Niet geheel juist, Voldemort wilde de Potters vermoorden, omdat hij dacht dat de profetie op Harry sloeg en hij dus dood moest. Had toen niks met horcrux/gruzielement te maken:)

15. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Ok.. Ik heb net de film gezien, en ik vond hem best slecht om eerlijk te zijn. Het kan ermee te maken hebben dat ik de boeken niet gelezen heb, maar ik snapte er de helft van de tijd gewoon geen kut van. En ik had ook constant van die WTF momentjes, zoals met dat monster waar Ron tegen moest vechten...
    >mfw

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Trouwens iets wat ik me ook al de hele tijd afvraag :

Hoe kan Perkamentus de Zegevlier hebben veroverd van Grindelwald in een toverduel? Aangezien je een toverduel kennelijk niet kan verliezen met de Zegevlier vind ik dat wel heel apart..

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Je vond hem best slecht omdat je hem niet snapte? Misschien had je ook iets meer "research" moeten doen voordat je naar de film ging? Ik vond hem echt heel goed.

De Elder Wand ( Zegevlier klinkt zo fucking nep ... net zoals schurk, schavuit of boefje ) maakt je niet onoverwinnelijk. Het enigste wat dat ding doet, volgens mij, is de eigenaar beschermen tegen de staf. Dus, tegen zichzelf. Je kan de ander gewoon "disarmen" om het zo te zeggen. Althans, dat dacht ik. De staf maakt je wel sterker .. maar maakt geen God van je, zoals Voldemort denkt.

Misschien kan Dulle het beter uitleggen :+

18. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Het feit dat ik er soms niks van snapte was niet de reden dat ik het een slechte film vond. Dat zou namelijk nergens op slaan.

19. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had tijdens de film ook momenten waarbij ik dacht, hmm als je het boek niet hebt gelezen zou je er niks van snappen (ik heb de boeken wel gelezen)
    je mist af en toe toch cruciale achtergrondinformatie.

wat vond je zo slecht aan de film dan? vorige films ook gezien?

20. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij mijdt dulle het topic een beetje ;)
    en ik vond je uitleg nog best goed hoor.
    de staf maakt je inderdaad sterker, maar het is geen garantie dat je onoverwinnelijk bent. perkamentus was al zo bedreven in toverkunst dat hij zelfs zonder die toverstaf grindewald kon overwinnen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina