De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 36]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 14 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Jezus man... wat een discussie. Suarez dit, Suarez dat.

Van mij had Afellay ook van het veld gemogen. De overtreding op Suarez + het theatraal neervallen is 2x geel. Het is wel heel simpel om dat buiten beschouwing te laten. Misschien was de overtreding sowieso wel rood, want hij kwam met een vol gestrekt been echt vol op de been van Suarez, waar Suarez terecht boos om wordt.

Daarnaast vind ik sommige reacties van voornamelijk de PSV-ers hier, erg kortzichtig.

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Zet asjeblieft je PSV bril af man, Afellay een voorbeeldig persoon en een voorbeeldige voetballer.. Ga toch weg. :emo:

Hoe verklaar je dit dan?
    [yt]VDwIxuVlQgQ[/yt]
    [yt]lN5I_Mw0Ysg&feature=related[/yt]
    [yt]DWGElUmn_NQ[/yt]

En zo zijn er wel meer van dit soort momenten. Niet bepaald 'voorbeeldig' gedrag voor een captain.

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Denk je nou echt dat de Ajaxsupporters de actie van Suarez goedkeuren? Denk je nou echt dat het komt door het gedrag van de spelers van de laatste jaren dat Ajax en haar supporters worden gehaat? Dat Ajax niet gehaat wordt door het succes uit het verleden en omdat de club over het algemeen als arrogant wordt gezien? Hoge bomen vangen veel wind, Ajax is veel meer dan wat je de laatste jaren ziet, Ajax heeft niet altijd spelers als Suarez gehad, die zich niet normaal kunnen gedragen.

Het is overigens heel lief dat je het voor die snuivende junk van jullie opneemt, dat hij er niets aan kan doen omdat in zijn land het allemaal heel normaal is, ik zou er bijna van gaan wenen. Maar datzelfde geldt ook voor Suarez, die gedraagt zich precies zoals ze in Zuid-Amerika zich gedragen op een voetbalveld en het allemaal niet lukt. Maar goed, hij is een ajacied, dus dan is het gewoon een arrogante lul.

Affelay is een geweldige voetballer, maar je ziet alleen maar wat je wil zien. Doen alsof dat boerenclubje van je zo geweldig is en alleen maar warmte uitstraalt. Come on, hypocriet gelul. Affelay kan ook heel goed bloedzuigen en irritant en gemeen zijn in het veld. Dat weet iedereen, behalve jij. Opvallend.... Alsof dat warme PSV een speler die veel heeft betekend voor de club niet zomaar even afserveert.

Prima als je kritiek hebt, maar jouw kritiek is nou niet bepaald gefundeerd omdat je door een PSV brilletje kijkt. Is niet erg, maar je doet wel alsof jij de waarheid in pacht hebt waar het om Ajax gaat.

Laatst bewerkt: 22 nov 2010
  4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ja, maar... Letterlijk of figuurlijk? :+

5. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    :+ haha.....

Vooralsnog alleen figuurlijk.

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik weet niet of je Kezman al vergeten bent? Dat was een enorme hufter, zowel binnen als buiten het veld. Maar nee, dat was dan weer een held. En dat fatsoen valt ook wel weer mee. Stonden jullie niet door een minuut stilte te schreeuwen tijdens Ajax-PSV van twee seizoenen geleden? Heel netjes inderdaad. Rivaliteit is het ene, maar als je het respect niet kan opbrengen om even een minuut je muil te houden?

7. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik pleit voor een functie bij ajax voor jou! Mischien moet jij je ook maar kandidaat stellen! Je doet precies wat Van den boog en co doen bij ajax. Alles rechtlullen wat krom is.

Een voorbeeldige prof, die misschien wel vaak naar de grond gaat, maar WEL met een reden.

Afellay een voorbeeldig prof?:lol: Te grappig! Afellay is net als suarez bloed irritant en gaat ook altijd liggen terwijl er niks aan de hand is. Mischien moet je een keer de tv aanzetten ipv alleen radio luisteren en naar teletekst kijken.

Die jongen zijn familie zit aan de drugs. PSV wil hem daar vanaf helpen en hebben hem eerlijk een tweedekans gegeven nu hij weer op het juiste pad is. Dat vindt ik meer warmte uitstralen, dan dat het fout of wat dan ook is.

Denk je nou eerlijk waar dat PSV dit doet omdat ze zo'n warme club zijn? Kerel open je ogen eens! De enige reden dat PSV Reis een tweede kans heeft gegeven is omdat Hij buitensporige kwaliteiten heeft. Heeft niks maar dan ook niks met warmte te maken:lol: Was Reis een Redelijke/Matige spits geweest dan had PSV hem meteen de laan uit gestuurd en hem geen enkele kans meer gegeven. Dan was het _0/ Reis! Zoek het uit!

Mischien moet je eens een keer doormensen heen kijken en niet alles geloven wat er in de media word gezegd. Volgens mij ben jij een persoon die ook echt alles gelooft wat er in een interview gezegt word ofniet?

Als Fred zich weer aan het indekken is en over een dramatische tegenstander zegt dat ze zo'n goeie ploeg zijn en dat ze moeten oppassen voor de snelle linksbuiten van spakenburg dan zit jij al met knikkende kniƫn in je psv pyama volgens mij.

8. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Lekker alles over 1 kam halen:emo:, was er zelf ook bij die wedstrijd en het was maar een select groepje (max 10 man) die begonnen te schreeuwen. Maar zoals ik t hoorde begon het Ajax publiek met 'Kut, Boeren'. Toen van PSV zijde 'Kut Joden'.. Tsja en toen was de beer los.

Hoop echt dat die Suarez flink wordt geschorst.. Vind vooral dat vingertje richting Reis echt kinderachtig!

9. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahahahah dat was 100% de bal!!! Hahaha typisch voorbeeld van supporterblindheid.
    Afellay heeft wel een echt PSV hart en gaat in deze toppers vol in de strijd. Hij is echter niet zo'n labiel mens als Suarez die gaat bijten, onfatsoenlijke gebaren maakt en vreselijke tackels begaat..

@fifaforthewin

Afellay is misschien bloed irritant, Suarez is een labiel mens en niet alleen bloed irritant maar ook onfatsoenlijk, oncollegiaal en ronduit onbeschofd. Hoort niet thuis op een voetbalveld
    Gast, dat van Reis was een reactie op iemand anders. Natuurlijk komt er ook een financieel aspect bij kijken. Alleen er zijn weinig clubs die zoveel energie in zo'n jonge speler steken. Het streelt PSV dat zij na drie incidenten nog steeds de mens reis proberen op het juiste pad te krijgen. Natuurlijk zit daar een financieel aspect achter, maar niet veel clubs hebben dit geduld.

De rest wat je zegt zijn gewoon losse flodders. Typisch een gefrustreerde supporter

10. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Dat vingertje was juist hylarisch. Daar kon ik nog wel om lachen. Die junk van een Reis mag best een beetje gepest worden. Het is toch ook gewoon een junk? Dat is gewoon humor, nu ik er zo over nadenk schiet ik weer in de lach. Suarez met die hazenlip zoals hij daar stond, hylarisch. Prachtig moment.

Dat bijten is weer een ander verhaal, daar mag Suarez van mij 10 wedstrijden schorsing voor krijgen.

@Thomazil,

Please dude, ga jij het nou hebben over supportersblindheid? Heb je de vids gezien die geplaatst zijn van je loverboy Affelay? En dan nog zeggen dat hij geen vieze smerige tackels begaat of zijn hoofd verliest in het heetst van de strijd? Ik vind dat persoonlijk niet erg, dat doen spelers die alles doen om te winnen nou eenmaal soms, so what? Maar ik ga niet heel zielig doen over Affelay en dan doen alsof Suarez de oprichter is van het Leger des Heils........ Affelay is ook een klootzak in het veld, of nou iemand heeft gebeten of niet, ook hij kan goed irriteren en gemene shit uithalen.

11. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Marcelo mag ook wel geschorst worden na dat natrappen, maar daar hoor je ook geen hond over.

Ik keur die actie van Suarez echt niet goed, maar bij PSV zitten er net zulke idioten bij. Vooral Affelay vind ik de grootste kneus van de Nederlandse velden, hij is inderdaad geweldig, maar zijn hele karakter staat me niet aan, zijn misplaatste arrogantie en sleuren bij scheidsrechters ben ik ook zo zat. Hij krijgt er nooit een kaart voor in Nederland, al trekt hij het shirt van de scheids kapot.

Waarom hij ook als knuffelmarokkaan wordt gezien is mij een raadsel, krijg nou niet echt een beter beeld van de marokkaanse jeugd als hij het voorbeeld moet zijn. Toppunt was nog wel dat Jan Joost hem Ibi noemde, brrr

Volgens mij heb jij dan een hele andere wedstrijd gezien...

12. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Snap dat het voor jullie humor is. Maar Reis heeft daar echt problemen mee gehad en zit nu midden in een afkick fase. Hetzelfde vind ik als jij iemand die anorexia heeft gaat uitlachen dat ze dun is en dan met een zak chips ofzo voor d'r neus gaat lopen bengelen, doe je toch ook niet?! Nee, Suarez is zeker nog niet klaar voor een topclub..

Misschien dat hij dan in tegenstelling tot Suarez wel om een reden zeurt?

13. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Gast, het kan me niet schelen dat Reis daar problemen mee heeft gehad. Maar aan de drugs zitten is een verslaving, geen geestelijke ziekte. Anorexia is een geestelijke ziekte, aan de drugs zitten is een verslaving. Dat is nogal een wezenlijk verschil.

14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    9 van de 10 keer is het net zo'n aansteller, daarnaast zit hij altijd aan scheidsrechters, trekt aan shirtjes van scheidsrechters en blijft maar zeiken, maar kaarten krijgen ho maar. In Spanje zal hij er meteen afgestuurd worden als hij dit soort dingen flikt.

15. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op al jullie reacties: Afellay is een echte PSV'er en gedraagt zich soms 'onproffesioneel' tijdens de topper. Hij doet dat echter niet week in, week uit zoals Suarez. De haat jegens Ajax van Afellay is prachtig en typeert hem ook als een echte PSV'er. Suarez schijnt haat te hebben tegen elke club aangezien hij elke wedstrijd tegenstanders schoffeert.

16. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Anorexia is net zo goed een verslaving (niet eten). En Drugs is ook een geestelijke ziekte als je de hele tijd een drang er naar hebt.. Als Reis nou zo iemand was die af en toe een lijntje nam in een club en er daar verder geen problemen mee zijn, dan kan ik de grap er ook wel van in zien. Maar dit vind ik gewoon niet kunnen, triest gedrag.

+1

17. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet niet dat Ajax supporters afgelopen zondag onze vlag probeerde te jatten in het stadion, hoe kansloos ben je dan :emo:

Bedoel je dat opstootje met Alderweireld? Daar was niks aan de hand vanuit Marcelo, Toby had hier geel moeten krijgen :emo:

Maar Affelay is ook geen lieverdje maar in vergelijking met Suarezis het een knuffelbeer :+

18. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Gast, Anorexia is een geestelijke ziekte, geen verslaving. Als je niet weet waar je het over hebt, doe dan niet alsof je het allemaal snapt.

@Thomazzi,

Ik dacht dat je zo graag wilde discussieren? Dan kom je met dat slap verhaaltje? Nogmaals, check de vids die geplaatst zijn van Affelay, ik geloof niet dat al die beelden uit wedstrijden tegen Ajax zijn.

Daarbij,

Ik haat Affelay niet, ik vind het een geweldige voetballer. Sterker, je hoort mij ook niet over hem klagen of over zijn gedrag. Pas op het moment dat jij gaat doen alsof Affelay Moeder Theresa herself is, dan krijg je reacties van Ajaxsupporters.

Je kunt je er nu wel gemakkelijk vanaf maken d.m.v. zo'n simpel berichtje, maar dat is behoorlijk zwak. Ik zou bijna zeggen dat die reactie is zoals PSV in de aanval gaat.... Lafjes that is...

19. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    En als ik dit zo lees he... wat zijn jullie PSV-ers toch hypocriet als de tyfus. Afellay is geweldig en een held en weet ik het wat, maar wat Suarez doet kan niet door de beugel. Ze hebben allebei toch echt vervelende trekjes. Ik heb hier amper gelezen over het theatraal vallen van Afellay om Suarez rood aan te smeren en die smerige tackle van Afellay. Als de scheidsrechter dit allemaal had waargenomen was het voor hem gewoon vertrekken.

Maar hier mag je als Ajacied natuurlijk niet Suarez de hemel inprijzen vanwege zijn wangedrag. Maar volgens mij heeft hij meer voor Ajax betekent dan Afellay ooit zal doen.

20. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Nee ik bedoelde het natrappen richting Suarez. Was heel duidelijk te zien dat Marcelo hem nog een schop nagaf, terwijl Suarez al met de bal weg was. Of hij hem nou raakt of niet, het is gewoon natrappen == rood.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina