De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 36]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 14 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Inderdaad, voor zover ik het nog kan herinneren is het een minderheidskabinet met het CDA & de VVD met gedoogsteun van de PVV.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Tuurlijk is het een trucje van Ajax..
    Als ze het echt meende zouden ze deze 2 wedstrijden optellen bij de straf die de KNVB geeft..
    Maar Ajax snapt natuurlijk best dat de straf minimaal 2 wedstrijden is, dus straffen ze Suarez er echt niet mee.

3. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Al met al... Suarez is gewoon een engerd die veel voor Ajax (heeft) betekent. Jammer dat niet iedereen het objectief kan bekijken. Wat Suarez heeft gedaan is niet goed te keuren en heeft recht op 4 duels schorsing.

4. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De PVV is misschien wel de gedoogpartij, maar vormen met VVD en CDA wel de meerderheid in de tweede kamer. ik snap het probleem met mijn eerste zin niet. Teminste het laatste nieuws wat ik vernam hadden ze nog 76 zetels.

@Viktortje
    Leuke reactie, ik heb tot nu toe ook nog redelijk normaal discussie gevoerd. Jij als Ajacied hebt moeite met mijn mening..

Laatst bewerkt: 22 nov 2010
  5. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Minimaal 4 ja :cool:

6. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat eens na te denken.(:+) Maar sommige voetballers krijgen 3 duels schorsing voor een tackle waarmee je iemand zijn voetballeven kan ontnemen. Dus waarom zou dit dan 5 duels moeten zijn?

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Precies, ik stel voor dat we deze discussie sluiten want het niveau in dit topic daalt met de minuut.

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=128082&page=134

Anders ga je ff over politiek discussiëren in een voetbaltopic gasten 8).

8. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Omdat als je iemand gaat bijten, je gewoon echt hondsdol bent geworden. Persoonlijk vind ik dit dusdanig belachelijk dat hij voorlopig niet op de velden hoeft terug te keren..

9. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd of Bakkal naderhand een tetanusprik heeft gekregen

Ja, ik durf nooit buiten een forum mijn bek open te trekken.. daarom heb ik pas 59 posts sinds meer dan een jaar en heb jij er al meer dan 3.000
    Omdat IK mijn mond buiten het internet niet open doe.. Zoek zelf a.u.b. een sociaal leven.

Laten we nu maar ophouden. De ruzie tussen Ajax en PSV zal toch nooit ophouden. Sowieso te veel Ajacieden hier om een normale discussie op te zetten, daarvoor heb je als supporter van een andere club wel uitroeptekens nodig om er uberhaupt eens bovenuit te komen.

10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Tegen hondsdolheid zeker? waar heb je die grap opgepikt?

Eens, hij zal in ieder geval na zijn vertrek bij Ajax nooit vergeten worden (door heel Nederland) en voetballend zeker de beste speler in de Eredivisie van de afgelopen 2(3?) jaar. Ik las in de VI laatst (begin dit seizoen toen er nog geen 'crisis' was) een groot stuk over zijn leven, zijn toewijding voor Ajax en zijn rol als vader voor Lodeiro, als je dat stuk leest kan je niet anders dan van hem houden (ok als Ajacied makkelijk te zeggen) en dan zie je dit gewoon als frustratie en het temperament wat hij nooit kwijt zal raken, al leek hij het deels overwonnen te hebben toen hij captain werd. Als hij dat temperament niet had was hij nooit zo groot geworden. Dit is sowieso het dieptepunt in zijn carrière als voetballer maar dit seizoen zal hij gewoon weer schitteren en in de zomer van 2010 vertrekken. Dat lijkt me ook het beste..

11. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van mijn opa..:+

12. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een schorsing van 3 of minder wedstrijden zal een schande zijn, de schorsing van 2 wedstrijden die ajax suarez oplegt zegt me dus niet zo veel.

misschien is het juist wel een geluk bij een ongeluk voor ajax, zie ze zomaar weer goed gaan voetballen de komende wedstrijden.

13. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ieder nadeel heeft ze voordeel. Misschien dat El Hamdaoui zich lekkerder voelt zonder Suarez.

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ongelovelijk. PSV is al jarenlang de beste ploeg van Nederland, en toch wil je zo graag Calimero gedrag vertonen. Dat is misschien wel het probleem van PSV. Niet zo onderdanig doen, je lijkt wel een puppy.

Er is overigens geen ruzie, jij bent degene die je mening niet kan staven omdat je simpelweg niet reageert als iemand je echt een vraag stelt, dat negeer je dan bewust om vervolgens op een simpele reactie te gaan reageren. Jij bent degene die met het schuim in de bek al schreeuwend je mening door een ieders strot probeert te douwen, niet wij.

Niemand zegt dat Suarez zijn gedrag normaal is, of dat hij geen straf verdient. Alleen jij gaat helemaal over de rooie als wij (terecht) wijzen op het gedrag van Ibi en die junk van een Reis. Alsof PSV zo lief is om een voetballer die niks kan te helpen.... Dat doen ze alleen omdat ze denken dat het een topspeler is. Anders hadden ze de beste junk allang in het portiek van een Bijlmerflat laten liggen met zijn coke.

Ajax is niet een club die geniet van het gedrag van een speler als Suarez, en het is al zeker niet de manier waarop wij wedstrijden willen winnen. Dat suggereren zegt alleen maar dat je je niet genoeg verdiept in de club Ajax, maar wel een grote mond wenst te hebben.

NIet eerst roepen dat de discussie moet ophouden om vervolgens toch nog even een sneer te maken naar de Ajaxsupporters, zo werkt het dus niet.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ok na deze post houden we er echt over op.

En alle Ajacieden zijn stom hihihi.

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Echt he, vooral het eerste filmpje. Afellay is het gewoon net zo goed.

17. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Calimero gedrag? Dus als het slecht gaat met Ajax of een speler vertoont abnormaal gedrag, dan mag ik als PSV'er er niet op reageren? Ach ga toch weg! Stel maar een vraag dan, ik antwoord overal op en dat weet je. Dit is weer zo'n reactie waar niemand iets mee kan, ik ook niet.

18. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    BRON: FCUpdate.nl

Zal mij benieuwen of dit ooit gaat werken.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Werkt echt wel hoor.
    Je moet natuurlijk geen iMax 3D verwachten waar ballen op je afkomen, maar je kan beter diepte inschatten.

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Dit is pas bijten, of is het sabbelen?

[yt]KLiK91U-UpM[/yt]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina