1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 36]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 14 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Heeft iemand die wond (bloeduitstorting?) van hem gezien? Stond groot op de voorpagina van het sportgedeelte in het Eindhovens Dagblad. Damn 8).
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Stuk van Nico Dijkshoorn over Martin Jol en Ajax.

     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Stond een paar pagina's terug ook al.
    Vind het niet echt eerlijk, ik krijg elke week de VI op de mat, en vrijwel alle artikels worden minder dan 5 dagen later op vi.nl gepubliceerd:+

    Werder mist deze spelers uit tegen Tottenham:
    Naldo, Claudio Pizarro, Mikael Silvestre, Tim Borowski, Sebastian Boenisch, Wesley, Marko Arnautovic Petri Pasanen,Torsten Frings appeltje eitje dus voor Tottenham, en Twente overwintert in ieder geval in Europa.
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2010
  4. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    1 wedstrijd schorsing, in de EL. En hij was volgens mij 4 wedstrijden door KNVB geschorst.
     
  5. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zag het ook ja, het was vrij flink vooral als je meerekent dat de andere helft van de wond onder zijn shirt zat =(
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hier zie je het een beetje, maar niet goed. In het groot, op A4-formaat (voorpagina van sport-gedeelte) zie je het wel beter:

    [​IMG]
     
  7. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ehm, omdat Sansoni voor een soortgelijk incident waarbij slechts de beweging werd gemaakt al 5 wedstrijden kreeg? Dus Vind minstens 6 wel op z'n plaats. Immers was hier wel sprake van contact. Plus heeft Ajax een enorme achterban met veel jonge kinderen, wat krijgen die wel niet voor voorbeeld van Suarez? Voorbeeldfunctie dus voor op de amateurveldjes. Ben benieuwd.
     
  8. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk is het dom. Maar Ajax probeert zich van het gedrag te distantiëren door hem te schorsen. Maar omdat we hem nog even nodig hebben in de CL laten we hem alleen daar nog even voetballen. Als Ajax ballen toont schorsen ze hem gelijk nu al, ook al begrijp ik dat ze hem nodig gaan hebben.
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    :lol: Aarsnhem for president!
     
  10. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap wel dat Suarez minimaal 5 wedstrijden moet/kan krijgen. Maar ik vind het in verhouding niet kloppen met sommige overtredingen van andere spelers. Die krijgen misschien 2 wedstrijden, terwijl die speler ze leve lang niet kan voetballen als die tackle nog iets harder was.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Er wordt gekeken of het tijdens het spel gebeurd of er buiten...
    Incidenten buiten het spel worden standaard harder gestraft.
     
  12. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Klopt maar ik denk toch dat het te maken heeft met zowel voorbeeldfunctie als dat dit totaal niks met voetbal te maken heeft. Dat kan je ook zeggen over die smerige overtredingen maar een te laat ingezette tackle/sliding blijft een tackle/sliding... uiteraard ook uit het voetbal verbannen maar een bijt komt nergens voor in het spelaspect van het Voetbal. Daarom denk ik dat ze er zo aan trekken.. net zoals bij de elleboog.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat geloof ik ook wel.

    Kijk ook maar eens naar de basiself van Oranje van afgelopen zomer, bijna allemaal liggen ze of in de lappenmand of zijn ze oververmoeid.

    De enige waar nog niet echt de sleet op zit zijn stekelenburg en V d Vaart (al was die niet basis)
     
  14. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Na met een grote lach op m'n gezicht de toevoegingen van vandaag in deze thread door te hebben gelezen kan ik deze nogmaals posten:

    :lol:
     
  15. JoeyC

    JoeyC Disney fan

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Als reactie op de Afellay compilatie nu de Suarez compilatie:
    Bijten:


    Snuifen:
    [​IMG]

    Dit is gewoon idioot. Wat is dit? Natrappen? Onbesuisd inkomen?:
    [​IMG]

    Middelvinger:


    Natrappen:


    Dubbele schwalbe:


    Doorgaan op keeper:


    Discutabel. Natrappen? Ja of nee?


    Elleboog. Helaas geen TV beelden van te vinden op YouTube
    Het is niet veel, maar dit is wat ik qua beelden nog terug kan vinden op internet.
     
  16. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Snuifen :lol:

    Wanneer gaan mensen nou eens beseffen dat clubliefde- en afkeer de voornaamste reden zijn voor het haten/liefhebben van spelers. Dat domme gezwets altijd.
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2010
  17. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij haalt het niveau ook niet bepaald omhoog. :+
     
  18. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik pas me moeiteloos aan ;)
     
  19. JoeyC

    JoeyC Disney fan

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Och, ik maak een zpelvoudje :):
     
  20. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Als dit op mijn reactie was. Ik doelde op de hoop dat Jol jeugd zou laten spelen. Die hoop is bij mij al lang vervlogen.:+

    Hoop op het seizoen goed ten einde brengen en op verandering heb ik nog altijd wel. Als je die hoop kwijtraakt kan je net zo goed geen voetbal meer kijken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina