De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 36]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 14 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vraag mij eigenlijk nog af of Furby nog altijd de ambities heeft om in een topcompetitie te spelen. Ach, misschien kan hij wel bij Notts County of Bristol Rovers spelen. Speelt hij toch in Engeland...

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Klopt, ze misten veel spelers en gingen er niet helemaal voor. Maar dan nóg.. ze stonden erg goed en speelden (in mijn ogen) ook goed.

Al was het MSK Zilina, dan was het nog steeds een bazenwedstrijd geweest. Ze speelden gewoon met Ajax, en dat einde maakte het gewoon perfect af. Made my day! :cool:

3. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Dat kaarten pakken word al jaren gedaan. Zou een beetje raar zijn als er ineens wat aan gedaan zou worden.

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    :lol:

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Maar wees ook gewoon realistisch. Uiteindelijk zie je zelf na dit soort wedstrijden dat ze er toch niks te zoeken hebben. En dat zie ik ook zeker niet binnen een aantal jaar veranderen.

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Die punten moet je juist tegen Auxerre, Weder Bremen etc halen. Tegen Real heb je toch geen kans dus waarom je dan druk maken om die punten

7. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb ook totaal niks met Ajax, en moet ook lachen als ze verliezen. Maar europees hoop ik gewoon dat ze het goed doen, puur voor het Nederlands voetbal.

Maargoed, ik zal het onthouden mocht PSV een belangrijke europese wedstrijd verliezen.

8. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Alonso en Ramos hebben handig gebruik gemaakt van de formule matennaaiende Suarez + tijdrekken + scheidsrechter = geel.
    Wel opvallend dat Jol steeds een "verdedigende wissel" toepaste. Die maakt het niet lang meer in Amsterdam.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Tja, het blijft wel de JUEFA hé :+.

10. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Kijk nou maar uit toen ik hier een keer zei dat ik van Ajax genoot (en ik bedoelde zelfs een wedstrijd, niet eens dat er met ze gespeeld werd) terwijl ze een wedstrijd verloren nog waarschuwing van gekregen van een Moderator. Nog heel gedoe om geweest.

11. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Er waren 2 spelers die zich staande hielden: Stekelenburg & Vertonghen. Al zag Stekelenburg er niet goed uit bij de 0-2 moet ik eerlijk zeggen. Lijkt een beetje op die goal in de halve finale van het WK. Was ook zo'n soort bal.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Er zijn voorbeelden dat er wel wat aan werd gedaan hoor..
    Dat was alleen geen group stage maar toch.. Ik kan me niet voorstellen dat ze 2 overduidelijke gevallen in 1 wedstrijd door de vingers zien.

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Die bal werd van richting veranderd, dus daar kan ie weinig aan doen.

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Hij gleed ook een beetje uit volgens mij + had niet goed zicht op de bal. Hoe dan ook, die man moet lekker weg in de zomer. United zal een prachtige club voor hem zijn denk ik, prachtige opvolger van Edwin.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    'Motte vooral doen joh', alsof dat nog niet gedaan wordt :+.
    Bij elk PSV verlies wordt dit erin gewreven door ajacieden, haha, dus zal niet opvallen dat jij er ook bij zit hoor! ;)

16. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij een Europees duel niet hoor :confused:

17. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Beetje overdreven overgedaan hoor. Is gewoon slim. Worden al door helden verklaard door sommige mensen, maar is tactisch niet meer dan normaal als de wedstrijd in de pocket is. Sportief dat ze het ook op zo'n manier doen, dan doen ze er niemand mee kwaad.

Hopen dat Auxerre geen punten weet te pakken tegen Real, ben er niet heel bang voor maar je weet het nooit. Al hoop ik dat puur voor de recettes, want we kunnen elke wedstrijd minder gebruiken.

Slechtste maand in de 21ste eeuw? 1 overwinning...pfff

Korte reactie op de spelers:
    - Anita, zou nog niet uitblinken bij FC Emmen, een drama. Kan er helemaal niets van /vdgijp.
    - Emanuelson, vond hem eerste helft goed, tweede helft was daar helaas niets van over. Kers op de stront was de opzichtige fout bij de 0-3.
    - Siem de Jong, 90 minuten verstoppertje gespeeld. Goed zo Siem, weer niemand die je gezien heeft. Zijn eerste actie deze wedstrijd illustreert zijn middelmaat.
    - Suarez, 2 weken wegsturen naar Uruguay en hem die band nooit meer omdoen.
    - vdWiel, :F:.

Dat was het wel zo'n beetje.

Blijkt dat de bijna alle spelers de basis van het voetbal, en al helemaal het Ajax voetbal, niet onder de knie hebben. Passes onzuiver over 5meter, balaannames waar de bal 5meter van je afspringt en elke mogelijkheid weer weg is, geen beweging zonder bal, geen overtuiging, geen lef.

Dat baseer ik niet op deze wedstrijd, voor we weer zo beginnen, maar het was wel weer een demonstratie van het gebrek aan kwaliteit.

Steek
    vdWiel - Toby - Jan - Blind
    Bonevacia
    Eriksen - Emanuelson
    Suarez (na zijn sabbatical) - Mounir - Sulejmani

Voorlopig daar maar mee doen lijkt me.

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Lul niet zo joh. 8)

19. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Dat dus;)

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Wat is die Seedorf toch eigenlijk een fantastische voetballer he jongens. Genieten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina