Beetje overdreven overgedaan hoor. Is gewoon slim. Worden al door helden verklaard door sommige mensen, maar is tactisch niet meer dan normaal als de wedstrijd in de pocket is. Sportief dat ze het ook op zo'n manier doen, dan doen ze er niemand mee kwaad.
Hopen dat Auxerre geen punten weet te pakken tegen Real, ben er niet heel bang voor maar je weet het nooit. Al hoop ik dat puur voor de recettes, want we kunnen elke wedstrijd minder gebruiken.
Slechtste maand in de 21ste eeuw? 1 overwinning...pfff
Korte reactie op de spelers:
- Anita, zou nog niet uitblinken bij FC Emmen, een drama. Kan er helemaal niets van /vdgijp.
- Emanuelson, vond hem eerste helft goed, tweede helft was daar helaas niets van over. Kers op de stront was de opzichtige fout bij de 0-3.
- Siem de Jong, 90 minuten verstoppertje gespeeld. Goed zo Siem, weer niemand die je gezien heeft. Zijn eerste actie deze wedstrijd illustreert zijn middelmaat.
- Suarez, 2 weken wegsturen naar Uruguay en hem die band nooit meer omdoen.
- vdWiel,
.
Dat was het wel zo'n beetje.
Blijkt dat de bijna alle spelers de basis van het voetbal, en al helemaal het Ajax voetbal, niet onder de knie hebben. Passes onzuiver over 5meter, balaannames waar de bal 5meter van je afspringt en elke mogelijkheid weer weg is, geen beweging zonder bal, geen overtuiging, geen lef.
Dat baseer ik niet op deze wedstrijd, voor we weer zo beginnen, maar het was wel weer een demonstratie van het gebrek aan kwaliteit.
Steek
vdWiel - Toby - Jan - Blind
Bonevacia
Eriksen - Emanuelson
Suarez (na zijn sabbatical) - Mounir - Sulejmani
Voorlopig daar maar mee doen lijkt me.
Klik om te vergroten...