De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 36]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 14 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Belachelijk, voor een doodschop krijg je heel wat minder.

2. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volkomen terecht.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Waar zijn de huilerds nu die zeiden dat Suárez net als Sansoni vijf wedstrijden moest krijgen? Gaan ze nu ook klagen dat er oneerlijk wordt gehandeld?

Ik ben benieuwd...

Wat een verschrikkelijke vernedering weer gisteravond trouwens... Ik zat echt met het schaamrood op de kaken te kijken. Had m'n kaartje verkocht aan een vriend van me, dus ik hoefde gelukkig niet ook nog eens dat hele eind naar huis met een kater (die kater heb ik nu :mad:).

Laatst bewerkt: 24 nov 2010
  4. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Zeer terrecht ja.:)

5. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Idem, blij dat ik niet alleen was waardoor ik me minder ergerde en meer aan het bier zat :)

7 duels komt ook doordat Suarez nog een strafkaart had na zijn rode kaart in de JC schaal.

Suarez is een geweldige voetballer maar pakt zoveel onnodige kaarten, belachelijk veel voor een aanvaller en brengt het team keer op keer in discretie.

6. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    7 wedstrijden? Accepteer het. Stuur Súarez dan op vakantie. Natuurlijk terecht, alleen hoop ik dat het dan ook gaat gebeuren bij smerige tackles.

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Van mij had ie het hele seizoen geschorst mogen worden. Fucking idioot gedrag en absoluut niet Ajax-waardig.

Over de wedstrijd van gister wil ik overigens niet praten.....

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Ach, nu kunnen ze die jongen na de wedstrijd tegen Milan gewoon op een lange vakantie sturen om weer alles op een rijtje te krijgen. :+

9. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik benader het positief, want deze schorsing kan zomaar eens goed uitpakken voor Ajax. Alleen een beetje jammer dat nu net Jozefzoon er voor 6 weken uit ligt. Suarez zal na de winterstop in ieder geval lekker fris en fruitig aan de 2e helft van het seizoen kunnen beginnen. Daarnaast krijgt Ajax nu 7 wedstrijden de kans om zich te laten zien, zonder Suarez. Maak van de nood een deugd zou ik dan denken. Mja, wie ben ik. O-)

10. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    7 wedstrijden heeft Ajax rust in het veld

11. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Natuurlijk gaat Ajax in beroep, dus het is nog even afwachten.

De reden waarom doodschoppen niet zo zwaar worden gestraft is vanwege het feit van: "Ik wilde hem niet blesseren", "Ik gleed uit" etc. etc. Het gebeurt in het spel. Dit staat er totaal buiten van en is een bewuste actie geweest.

12. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    7 wedstrijden precies goed imo. Respectloos als Ajax in beroep gaat zou weer heel veel over die club zeggen. Immers Bijtbeweging = 5 (sansoni) + doorbijten (dan maar 2 wedstrijden extra) = 7 als Ajax een goed imago wil accepteren ze het gewoon..... ben benieuwd of ze de arrogante "wij zijn Ajax wij staan boven de regels wij zijn het hier niet mee eens" houding gaan aannemen.

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    En natrappen dan? Dat is net zo smerig en net zo bewust! Maar daar staat ook maar 3 wedstrijden schorsing op.
    Begrijp me niet verkeerd, vind het terecht dat ie lang wordt geschorst, maar de KNVB moet imo de strafmaat voor alle andere dingen ook even opnieuw bekijken.

14. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Kerel vergelijk jij natrappen met bijten? Natrappen 3 wedstrijden, bijten minstens 5 lijkt me heel logisch. Grappig al die ajaxcieden die nu beginnen over "grove tackels", "natrappen" etc. etc... daar gaat het nu niet over maar altijd een uitweg zoeken lijkt het wel.

Waar heb jij het nou over? Volgens mij vond iedereen dat hij MINSTENS evenveel moest krijgen als Sansoni omdat suarez nog een stap verder ging... dus niemand vind dit oneerlijk.

15. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Ik vind iemand bijten toch wel iets anders dan natrappen. Als je iemand goed natrapt, dan krijg je ook wel meer dan 3 wedstrijden hoor. Maar het is ook zo dat je voor een natrappende beweging zonder diegene te raken ook gewoon 3 wedstrijden krijgt of voor een lichte trap. Dan is dat toch gewoon terecht?

16. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Je spreekt je zelf wel tegen nietwaar?

Paar posts terug zit je iedereen af te kraken behalve Stekelenburg en Vertongen. Vervolgens moet Jol weg omdat hij er niets aan doet.

Dan rest mij 1 vraag aan jou:

Welke coach (en kom aub niet met Cruijff of Rijkaard, die komen toch niet) kan dit zooitje ongeregeld wel laten voetballen?

Of zien we straks Rydan voor de camera?

Zet dat idee van "Trap de coach maar weg" eens uit je hoofd!
    Iedereen zit in een dip, op stekelenburg na.
    Het enige wat je Jol kan verwijten is dat hij de jeugd geen kans geeft, niet zo heel vreemd nietwaar?

Alsof de jeugd een team dat hopeloos uit vorm is weer kan laten voetballen in wedstrijden in Europees verband of de cruciale wedstrijden in de Eredivisie?

VVV, dat zou de kans voor Jol zijn om de jeugd een kans te geven.

Alleen wordt daar door iedereen zoveel druk op gelegd dat hij dat niet doet. Waarom niet?
    Omdat dat dan weer voer is voor kritische blaters, want dan is het onbegrijpelijk dat hij in een wedstrijd waar gewonnen moet worden, de jeugd opstelt.

Bij Ajax is het nooit goed, bij Ajax moet het altijd beter.
    Als wij de hoogste berg hebben beklommen, moeten we naar de ruimte.

Wanneer zijn mensen eens realistisch? De selectie is kut, de algehele vorm is kut en het systeem kan beter. Klopt, maar ga niet de 1e 2 op de coach afschuiven.

(Niet alleen gericht aan jou rydan ;) no offence, je bent soms best aardig :) )

17. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Ah weer zo'n anti jol post.
    Vorig jaar was hij ook zo slecht zeker?
    Wat vergeten jullie makkelijk zeg, eerst een superseizoen draaien, dan gaat het even slecht en meteen zeiken. Neem eens een voorbeeld aan andere eredivisie clubs, wees blij dat je überhaupt champions league kan spelen!

18. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik vergelijk nergens bijten met natrappen! Ik reageerde op het wel of niet bewust maken van de overtreding. Grappig dat jij alleen hier post op het moment dat Ajax kut speelt.

Ik vind iemand bijten ook anders dan natrappen, maar het is toch echt een geheel bewuste actie om iemand te bezeren. Natrappen wordt eigenlijk alleen bestraft als de persoon geraakt wordt en er wordt zelden een hogere straf gegeven dan 3 wedstrijden schorsing.

19. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Het komt er op neer dat beide gevallen een bewuste actie zijn om de tegenstander te blesseren. Ik vind bijten ook erger dan een tackle. Maar er worden hier in Nederland soms tackles gemaakt die minimaal 10 wedstrijden zijn, maar de KNVB is erg coulant als het gaat om tackles. Maar daar in tegen zijn ze weer erg strict als het gaat 'een slaande beweging'. Bij de KNVB is de strafmaat verpest, er is geen echte lijn als het gaat om schorsingen.

Wat betreft Súarez. Accepteer de 7 wedstrijden, stuur hem op vakantie en laat hem na de winterstop weer meedoen. Als hij tenminste niet getransfereerd is.

20. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Ik kan mijzelf nog wel schorsingen herinneren die echt goed werden gestraft. Bouaouzan op Kokmeijer anyone?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina