Ben er ook aan begonnen inmiddels!
Top game.. ik verwachte mischien te veel dus die standard cars vallen soms tegen, geluid is typisch GT in de meeste bakken.. het werkt, niet monsterlijk goed, maar ook niet barslecht.
Grafisch is het hier en daar hit & miss.. ik denk dat als je de game gewoon behandelt alsof je eigenlijk alleen met de premium bakken moet rijden, het niet tegen kan vallen.
Maar jongens, wat een opties! en wat moet er nog veel komen.. heb nog geen schade gezien, geen endurance races, geen rally, geen nacht races, geen pitstops, top gear challenges, nascar, etc.. dus het komt echt wel goed.
Ik denk dat het "probleem" is met deze game, dat hij niet helemaal consistent is. dus je gaat van een race in een prachtige premium bak op een mooie baan, naar een standard bak op een veel mindere mooie baan, en zo schommelt het wat heen en weer wat een instabiel gevoel meegeeft.. hopelijk wordt dit alleen maar beter op het eind waar de kwaliteit zal moeten overwinnen, maar dat komt wel goed.
Qua content is dit toch echt wel de grootste game tot dusver..
snel weer verder!
edit, las net dat als je jarig bent, je een gratis auto krijgt aangeboden..lolz.
Laatst bewerkt: 24 nov 2010