1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Gran Turismo 5 - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    In het begin wel. Naar mate je verder komt krijg je betere auto's en moeilijkere races met betere AI.
    Dat is ook wat eigenlijk iedereen moet doen, even door de zure appel heen bijten. Straks komen de geweldige races waar je weer op het puntje van je stoel zal zitten!

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dat denk ik ook. In het begin is het altijd even knokken met GT, maar zodra je alle mogelijkheden tot je beschikking hebt en je weer helemaal gewend bent begint voor mij altijd het echte genieten. Behalve die licenses vind ik dat hele carrièregebeuren ook nooit zo leuk. Die langzame pruttelkarretjes in het begin boeien me gewoon amper.

3. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Vergeet niet de endurance races om geld te vangen :cool:

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Kan niet wachten om heerlijk op de Nordschleife te rijden met mooie dag/nacht cyclus.

/edit: Schade wordt gewoon beter naar mate je vordert. Burning tyre! :cool:

[yt]9k2XS9b0DsM[/yt]

Laatst bewerkt: 24 nov 2010
  5. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik zat nog te twijfelen om die auto te kopen! Geluid klinkt daar wel redelijk vanaf het filmpje, straks zelf even uitproberen. :9

Gaat iedereen trouwens voor goud bij de licenses? Voor mij persoonlijk maakt het me niet zoveel uit. :)

Laatst bewerkt door een moderator: 24 nov 2010
  6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Welk level ben je inmiddels? Ik Level 6 geloof ik. Damn, ben totaal niet productief op m'n werk vandaag. Wil gewoon naar huis om te racen! :+

7. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ben nu 11 of 12. Of er tussenin. :+

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat een gaaf technisch circuitje zeg! Lijkt me heerlijk om op te rossen. Vind het ook erg jammer dat dat ene stratencircuitje in dat (Italiaanse?) dorp er niet in zit, uit GT4. Dat vond ik zo heerlijk secuur racen altijd, door die supersmalle, bochtige steegjes :)

Ik ga nooit voor goud. Ik wil ze in eerste instantie gewoon halen. Later is het leuk om dan te proberen overal goud te halen als je al wat verder in de game zit.

9. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben er ook aan begonnen inmiddels!

Top game.. ik verwachte mischien te veel dus die standard cars vallen soms tegen, geluid is typisch GT in de meeste bakken.. het werkt, niet monsterlijk goed, maar ook niet barslecht.

Grafisch is het hier en daar hit & miss.. ik denk dat als je de game gewoon behandelt alsof je eigenlijk alleen met de premium bakken moet rijden, het niet tegen kan vallen.

Maar jongens, wat een opties! en wat moet er nog veel komen.. heb nog geen schade gezien, geen endurance races, geen rally, geen nacht races, geen pitstops, top gear challenges, nascar, etc.. dus het komt echt wel goed.

Ik denk dat het "probleem" is met deze game, dat hij niet helemaal consistent is. dus je gaat van een race in een prachtige premium bak op een mooie baan, naar een standard bak op een veel mindere mooie baan, en zo schommelt het wat heen en weer wat een instabiel gevoel meegeeft.. hopelijk wordt dit alleen maar beter op het eind waar de kwaliteit zal moeten overwinnen, maar dat komt wel goed.

Qua content is dit toch echt wel de grootste game tot dusver..

snel weer verder!

edit, las net dat als je jarig bent, je een gratis auto krijgt aangeboden..lolz.

Laatst bewerkt: 24 nov 2010
  10. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Kun je ook eenvoudig replays overzetten om bijvoorbeeld op youtube te zetten? Foto's maken gaat eigenlijk alleen echt lekker met een controller, met een stuurtje is dat (hier althans) helemaal niks. :x

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat is heel makkelijk te omzeilen. Je stuur instellen als Controller 2 en de controller als Controller 1. Zo kun je gewoon racen met het stuur en zodra je de Photomode selecteert, pak je de controller.

Replays kun je niet uploaden naar YouTube, daar heb je een capturecard voor nodig of gewoon een videocamera voor je TV plaatsen. :+

12. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Hmm, dat is wel balen dan. Ik heb dat met de controller inderdaad gedaan, maar hij werkt alleen of met het stuur of met de controller. Dit ging gisteren overigens wel gewoon.
    Vandaag kan ik dus of alleen de controller gebruiken, of het stuurtje. Waar kun je dit instellen?

13. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Raar dat de online functies nog niet allemaal aanwezig zijn.. time trial komt nog vandaag hopelijk.

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe zit het met de A.I. van de andere autos, rijden ze nog steeds allemaal netjes achter elkaar en dus niet realistisch? Of vertonen ze nu echt realistisch rijgedrag? Ik ga eens even de GT review bekijken.

15. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze rijden nog steeds als treintjes helaas.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Wat vaag, want die ene gif van laatst die hier gepost werd, die liet zien dat autos echt voor je uitweken enzo.

17. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Zo'n dikke Civic als die van Rivanov kan ik natuurlijk niet betalen, dus ik moet het met een wat ouder modelletje doen. O-)
    Leuk trouwens om die foto's te maken, controller switchen is gelukt!

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb de IGN final impressions video net eens bekeken, ze hadden het erover dat de game grafisch van prachtig naar zeer matig kan gaan. Een race in de nacht met regen was super indrukwekkend en een race op een normaal circuit overdag kon er supersaai en gewoon lelijk uitzien.

En zeiden ze nou echt dat sommige autos direct uit GT4 getrokken lijken te zijn? De langzamere en simpelere wagens dus? Dat is wel echt kwalijk zeg.

19. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Zo thread gaat hard! ik zal ook even mijn mening hier spugen:

Graphics: Clean en mooi, ik irriteer me inderdaad ook aan de kartelige schaduwen etc. Maar echt niet heel veel verbetering met Prologue.

Geluid: In de bumper cam (nogsteeds meest gebruikt door mij) en Cockpit, gewoon jammer. maar!!
    Als je de camera achter de auto plaatst dan komt er toch echt wel een heel dik geluid uit! wereld van verschil.. helaas ga ik zo niet rijden! naar mijn idee moet je je subwoover gewoon flink opschroeven zodat je het in je buik voelt.

Besturing: Ik speel met de DFGT.. en dat is gewoonweg het heerlijkst racen op een console! Ik verwacht dan ook dat MS voor de nieuwe forza een goede wheel uitbrengt.

Online: Net een paar potjes gedaan en is gewoon heel leuk.. ook het hele berichten posten naar elkaar en gifts en autos uitwisselen vind ik leuk.
    Ik had echter ook graag een online leveling systeem gezien.

Kortom: met deze game ga ik mij heel erg vermaken! vind het gewoon super om te spelen. Jammer van de schoonheidsfoutjes :D

Eindcijfer: 8+

Oh ja iedereen moet me toevoegen: HanTheMan83 :cool:

20. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wat mij hier opvalt, is dat iedereen de game een beetje afkraakt om vervolgens toch een 8 te geven? Als ik een game niet bijzonder vind, dan geef ik hem een 6 ofzo? Maarja, met hoeveel man kan je online?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina