serieus...
Ik vind het geluid van de auto's echt dramitisch. Echt zeer teleurstellend en totaal niet overeenkomend met hun real-life tegenhangers. Ik reed in de game nu de GTR, de 370z (z34) en nog een paar auto's met vermogen vanaf 170pk tot 250 pk zoals de 3000gt. De geluiden lijken echt in niets op de werkelijkheid en missen echt power en leven. Het is gewoon een gecomputeriseerd stofzuigergeluidje dat bij de meeste auto's iets anders aangedraaid wordt... Alleen de Ferrari's lijken de balans hierin goed te hebben zitten.
Ik weet niet of jullie zelf echt liefhebbers zijn en vele auto's hebben bestuurd (ik rijd zelf een aardige auto) maar deze game slaat hier echt mis. Mn speelsessie duurt nu 2.5 uur maar ik hoop dat ik nog positief bijdraai want ik begrijp niet waar de 'real driving sim people'' nu mee bezig is geweest. Mooiste voorbeeld is de gtr die als je em door de begrenzer heen laat gaan vanaf de 2de versnelling gewoon bijna geen herrie'geluid maakt. Het moet niet gekker worden.
Overigens is de game grafisch heel vreemd. Soms denk ik: zo wat mooi is dit en hetvolgende moment ziet de game er gewoon matigjes uit op een ander circuit. IIG weinig verandering tov prologue.
Laatst bewerkt: 24 nov 2010