1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Gran Turismo 5 - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Misschien wel belangrijk? Hoe stel ik het in dat ik zelf ga schakelen. Heb de optie niet echt kunnen vinden.
    Of kan ik dat instellen op mijn PS3 zelf?

Speel zelf met de controller + Real Triggers. Wat weer wel goed werkt.

2. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Dat zie je wel goed! Kijk het is een game waarvan iedereen hier verwacht dat het een 10 gaat krijgen.
    Het perfecte ultieme ps3 racespel.

Het is gewoon een belachelijk goede racegame maar door de minpunten en de hype tellen de minpuntjes zwaarder en dan kom je op een 8.

Ben het ook wel eens met de review van Eurogamer (niet op het cijfer letten maar echt de inhoud)

Heb trouwens nu een Swift uit 07 met een sportuitlaat.. echt een wereld van verschil helaas alleen goed te horen als je de cam achter je auto plaatst.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Dus het verschil qua geluid is echt heel anders als je bijvoorbeeld third person,cockpit of hood-view gebruikt?

4. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Echt wereld van verschil!! ik heb een flinke harman/kardon set met een grote sub.
    In de auto is het inderdaad stofzuigergeluid.
    Achter de auto hoor je dat je flink wat pk's hebt.

Ik ga trouwens echt alleen voor de premium cars kan ik de standard cars die krijg mooi verkopen :)

Ben nu Lvl7 en heb de eerste licence test gehaald (bijna allemaal mis nog 3 gouden bekers..)

5. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Geluid is per view anders, ook logisch eigenlijk.
    Civic Type R '97 Premium kopen, race pijp en sport kat, camera achter de auto, je verschiet je rot :thumbs:

6. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Vind het geluid goed. Verschilt inderdaad per view. Maar achter de auto klinkt het ook erg dik! En het surround effect vind ik heel sterk.

7. Ryan Mckane

Leuk Bevonden:
    2
    Nice ride dude, die heb ik nog niet in de lijst gezien.
    Of heb je die gewonnen ergens ?????
    Vind het wel steeds leuk die standaard car lijst te kijken, steeds weer nieuwe, zo gaaf!

@ Marx

Daar had ik ook al wat van gelezen ja. Surround in GT5 schijnt echt ontiegelijk goed te zijn.
    Heb zelf gewoon stereo, maar zelfs dat is aller aardigst.

Laatst bewerkt: 24 nov 2010
  8. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ik kan de PS Eye niet werkend krijgen in GT5. Als ik mn hoofd beweeg gebeurd er niks. Iemand hiermee bekend?

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat komt later.

M'n Collectors Edition is afgeleverd! Dus Nedgame is mooi op tijd. M'n normale editie die ik gisteren heb gekocht, neemt m'n baas over! :)

10. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hoe is de game met een stuur, en met hoeveel man kan je online? Kan je een lobby opzetten net zoals op de 360 kan?

11. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik gister zag max 12 man online en je kan gewoon een lobby joinen of zelf aanmaken.

12. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik vind het ook echt niet verkeerd. Sommige auto's hebben echt een lekker diep geluid erin zitten.

13. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    serieus...
    Ik vind het geluid van de auto's echt dramitisch. Echt zeer teleurstellend en totaal niet overeenkomend met hun real-life tegenhangers. Ik reed in de game nu de GTR, de 370z (z34) en nog een paar auto's met vermogen vanaf 170pk tot 250 pk zoals de 3000gt. De geluiden lijken echt in niets op de werkelijkheid en missen echt power en leven. Het is gewoon een gecomputeriseerd stofzuigergeluidje dat bij de meeste auto's iets anders aangedraaid wordt... Alleen de Ferrari's lijken de balans hierin goed te hebben zitten.

Ik weet niet of jullie zelf echt liefhebbers zijn en vele auto's hebben bestuurd (ik rijd zelf een aardige auto) maar deze game slaat hier echt mis. Mn speelsessie duurt nu 2.5 uur maar ik hoop dat ik nog positief bijdraai want ik begrijp niet waar de 'real driving sim people'' nu mee bezig is geweest. Mooiste voorbeeld is de gtr die als je em door de begrenzer heen laat gaan vanaf de 2de versnelling gewoon bijna geen herrie'geluid maakt. Het moet niet gekker worden.

Overigens is de game grafisch heel vreemd. Soms denk ik: zo wat mooi is dit en hetvolgende moment ziet de game er gewoon matigjes uit op een ander circuit. IIG weinig verandering tov prologue.

Laatst bewerkt: 24 nov 2010
  14. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wat voor geluidsset heb je dan? Daar kan ook nog wel een aardig verschil tussen zitten.

15. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    Ik heb een surroudset uit 2009. Een 7.1 van Sony van 400 euro dus dat mag het niet zijn.

16. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Waar kan ik kiezen tegen wie ik wil rijden? Ik wil in mijn Golf V GTI tegen langzamere auto's rijden op special stage route 7. Kan dat niet ofzo? Ik kan alleen maar kiezen uit amateur en nog 2 andere.

Maar amateur zijn de auto's even snel, ik wil gewoon echt een duidelijk verschil dat ze veel langzamer zijn zodat ik wat mooie inhaal filmpjes kan maken.

Kan dit niet ofzo? Zou heel suf zijn, ik wil mijn eigen tegenstanders kunnen uitkiezen in arcade mode.

17. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die rijbewijzen zijn echt makkelijk tot nu toe8), moet er nog 2 maar denk dat die een stuk pittiger gaan worden als ik de challenges erbij bekijk

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Haal je zo ook op Gold? :+

19. Ryan Mckane

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet eerlijk gezegd soms niet wat er nu mis is betreft het geluid van motoren.
    Koop maar een Civic type r '97 premium, race uitlaat, sport kat en ga dan maar eens spelen met het toerental en versnellingen.
    Zo heb ik het iig nog nooit gehoord, en op 8,500 RPM begint die te knettere als un gek _O__O__O__O_

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Twee tweets van een Engelse journalist die bij de press release van GT5 in Madrid is:

quote:
    For those wondering about damage effects on #GT5, Kazunori said it would be minimal at launch, but would be increased via online upgrades'

quote:
    Yet to have details confirmed, but upgrades, bonuses and fixes will be implemented to #GT5 via online 'patches' between now and Christmas

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina