Zelf irrititeer ik me vooral aan mensen die stoppen met spelen. Ben zelf niet geweldig goed in het spel maar kan leuke potjes spelen. Gisteren had ik twee wedstrijden waar mensen gewoon stopte met spelen.
De eerste wedstrijd was met mijn bronze team van nederlandse eredivisie spelers tegen een team van een goude middenveld en aanval en keeper en bronze verdedigers. Die kerel was denk ik net begonnen. Ieder geval met mijn bronze spelers stond ik na 30 minuten 2 nul voor. 1 kopbal van Hulst (die gast is goed) en een vrije trap van 4 meter van de achterlijn aan de rechterkant die ik onderkant lat erin schoot. (fucking lucky) maar toch. Gaat hij stoppen met spelen. Eerst drie keer pauseren en dan niks meer indrukken. Beetje jammer.
Tweede wedstrijd precies hetzelfde. Mijn goude team met spelers rond de tachtig en dan david villa en Sergio rames als uitlopers scoorde drie keer in de eerste helft tegen zo'n ploeg met alleen maar goede (casillas, Fernando Torres, Xavi, Iniesta en complete barca verdediging) gaat hij weer stoppen met spelen.
Speednox: Damn.... /zo'n team ben ik ook aan het bouwen maar ben nog een heel eind af van wat jij hebt. Hoe ben je aan Ronaldwo gekomen?
Snap dat het leuk lijkt lekker goals te kunnen scoren maar zoveel extra punten krijg je er ook niet voor en het is me een partij saai!!!
Heeft trouwens iemand hier castangnois te ruil of een bronze keeper uit de ere divisie (helemaal bronze)
btw gisteren pakje geopend. Ziek ik zwart. Ik helemaal blij denk yes IF speler. Is het een of andere loser uit de amerikaanse competitie die je aan de straatstenen nog niet kwijt raakt!
Laatst bewerkt: 26 nov 2010