1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 Ultimate Team [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 14 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet je team 'sharen' via de app. Rechts onderin staat 'Share' als het goed is.

2. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Thanks. De post met teams is gefixt.

3. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie wil John Terry ruilen tegen Maicon Of Alves ?

4. SpeedNox

SpeedNox Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Echt, ik lach die mensen uit met hun INform Ronaldo en Messi ( en eventuele andere INform spelers ). Ik heb maar een gemiddelde van 84 maar veeg de meeste mensen met zulke teams compleet van de mat. Het enigste wat me opvalt is dat sommige verdedigers echt te sterk zijn. Hoge ballen op John Terry = goal. Verschrikkelijk.

Ach, zolang ze maar geld kunnen cashen met dat FUT11 is het prima. Het repareren van FIFA11 Online doen ze bar weinig aan. Kut EA.

6. SolaCe

SolaCe Unidentified Gamers

Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg net Gerrard(86) in me pakje :)

Pique van Barca is ook gevaarlijk als verdediger, ballen met corners op hem is altijd koppen op goal.

7. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Zelf irrititeer ik me vooral aan mensen die stoppen met spelen. Ben zelf niet geweldig goed in het spel maar kan leuke potjes spelen. Gisteren had ik twee wedstrijden waar mensen gewoon stopte met spelen.

De eerste wedstrijd was met mijn bronze team van nederlandse eredivisie spelers tegen een team van een goude middenveld en aanval en keeper en bronze verdedigers. Die kerel was denk ik net begonnen. Ieder geval met mijn bronze spelers stond ik na 30 minuten 2 nul voor. 1 kopbal van Hulst (die gast is goed) en een vrije trap van 4 meter van de achterlijn aan de rechterkant die ik onderkant lat erin schoot. (fucking lucky) maar toch. Gaat hij stoppen met spelen. Eerst drie keer pauseren en dan niks meer indrukken. Beetje jammer.

Tweede wedstrijd precies hetzelfde. Mijn goude team met spelers rond de tachtig en dan david villa en Sergio rames als uitlopers scoorde drie keer in de eerste helft tegen zo'n ploeg met alleen maar goede (casillas, Fernando Torres, Xavi, Iniesta en complete barca verdediging) gaat hij weer stoppen met spelen.

Speednox: Damn.... /zo'n team ben ik ook aan het bouwen maar ben nog een heel eind af van wat jij hebt. Hoe ben je aan Ronaldwo gekomen?

Snap dat het leuk lijkt lekker goals te kunnen scoren maar zoveel extra punten krijg je er ook niet voor en het is me een partij saai!!!

Heeft trouwens iemand hier castangnois te ruil of een bronze keeper uit de ere divisie (helemaal bronze)

btw gisteren pakje geopend. Ziek ik zwart. Ik helemaal blij denk yes IF speler. Is het een of andere loser uit de amerikaanse competitie die je aan de straatstenen nog niet kwijt raakt!

Laatst bewerkt: 26 nov 2010
  8. SpeedNox

SpeedNox Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geluk gehad met pakje kreeg gerrard torrres en nog een paar spelers die ik voor veel geld kon verkopen in een pakje en daar heb ik ronaldo voor gekocht

9. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. SolaCe

SolaCe Unidentified Gamers

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi team Yakuza, zoiets in jouw richting heb ik ook voor ogen, alleen een andere formatie.
    Hoop dat elke week een nieuwe goede IF komt uit de BBVA, kan ik teminste blijven sparen voor iets :p

11. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    thnx! Heb Ronaldo en Messi nu omgedraaid. Higuan vind ik niet echt super, misschien komt er in de toekomst nog een Higuan IF :)

12. Teams spelen pas echt lekker als je een voorhoede/middenveld hebt met 11 chem spelers. Dus zo'n elftal als hierboven zou ik nooit nemen.

13. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah, eindelijk iemand die het begrijpt! Ik kom nu inderdaad niet verder dan 9 CHEM. Kun je me uitleggen waar dit aan ligt? Ik heb eerder al wel 11 bereikt (met andere spelers), maar heb geen idee waarom ik dit nu niet weer kan bereiken:)

14. stefnnnn

stefnnnn Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bijna klaar met spaans (competitie en nationaliteit) klaar, maar ik zag ibra in de spits en hij is echt een beest :eek: ik wil hem graag voorin goed idee of niet en ik zou ook Bale IF op links willen, maar zou ik dan nog aan 100 chem geraken met de juiste formaties?
    zo zou ik het willen:

Bale IF(vraag)Nu is het Reyes :p Ibra(vraag)Nu is het Forlan Navas(heb ik)

David Silva(heb ik) Xabi Alonso(heb ik) Xavi(heb ik)

S.Ramos(heb ik) Pique(heb ik) Puyol(heb ik) Dani Alves(heb ik)

Casilias(heb ik)

Laatst bewerkt: 26 nov 2010
  15. bertan88

bertan88 No Pain! No Game!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kom ook maar tot 9. Iemand hoe je bij 11 komt?

16. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dan moet echt alles goed zijn. Positie, formatie, teamgenoten plus een manager met dezelfde nationaliteit en formatie.

17. stefnnnn

stefnnnn Member

Leuk Bevonden:
    0
    maak atlethic de bilbao, allemaal spanjaarden + delbosque en dan alleen nog maar de formaties :D

18. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ik zoiets wel ga doen! Is best tof lijkt me, huidige gouden team toch al lang weer gezien. Wel jammer heb IF Falcao, IF Hulk en IF Gaitan voorin staan, ziet er nice uit maar speelt niet zo lekker.

19. stefnnnn

stefnnnn Member

Leuk Bevonden:
    0
    njaah ik dacht ook bij mij met voorin navas en forlan, zalig maar dat is niet zo reyes die ik voor een paar matchen kocht vind ik nog de beste :p

20. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is IF Hulk echt chill of niet? Want ik heb normale Hulk, en als ik dan nog 20k bij leg kan ik de IF versie wel halen... Maar is dit het waard?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina