De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 36]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 14 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    \o/\o/

God, dat interview met appelvlaai :emo: Interviewer doet direct of PSV in een crisis zit die vergelijkbaar is met die bij Ajax

Laatst bewerkt: 26 nov 2010
  2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Nou, kunnen we toch mooi inlopen op PSV mits we a.s. zondag winnen.

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Huilend in een hoekje na deze wedstrijd gezien te hebben, godverdomme.
    Ik keek trouwens bij m'n vriendin, wat een wedstrijd zeg. Maken de kansen niet af en krijgen ze tegen aan de andere kant, logisch. Slecht =(.

EDIT: Zal ik ook zo gaan reageren wanneer jullie een keer niet reageren wanneer de tegenstander scoort? :emo:

4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Haha:cool:

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329

Ja, NAC is een grafclub. Een grafclub die niet massaal gaan janken als hun club verliest. Kan je nog wat van leren.

Lutser :emo:

4-2 Fuck yeah!

6. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Oja, we hebben ook nog geen NAC supporter hier :) Congrats!

Waarom gaan ze bij EL zeggen dat als Reis vanuit een buitenspel situatie zou scoren, het een heel andere wedstrijd zal zijn? :emo:

1e helft was voor psv, waar ze moeten uitlopen
    2e helft was ook psv beter, komen met 11 vs 10 en maken het niet af.

Gewoon lekker :9

7. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Leuke wedstrijd! Heb niet alles gezien helaas, (de 2-2 heb ik net nog mee kunnen pikken) maar ben blij dat ik toch maar heb gekeken. Er werden aan beide kanten wel fouten gemaakt, dat kan ook niet anders met 6 goals, maar dat maakt een wedstrijd zoals deze wel aantrekkelijk. Goed voor NAC dat ze deze wedstrijd kunnen winnen!

8. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    @ Siemennnnnn Hahaha wat een kut reactie van jou onder EDIT \o/

Heerlijk dit, HAHAHAH heerlijk! Nu wij nog en dan 3 punten achterstand :). OLEEE OLEE OWAWAJOOOO!

9. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Wel het vriendelijk verzoek om niet Siemenn persoonlijk te gaan bashen. Hij heeft zich hier netjes laten zien.

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    We geloven allemaal weer ineens in de titel omdat PSV van NAC verliest? Op dit moment acht ik Groningen nog eerder in staat om kampioen te worden dan Ajax. Nee, Ajax moet vooral naar beneden kijken in de hoop dat we niet teveel zakken. Dat is helaas de realiteit.

11. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Ach niet zo aanstellen, je snapt toch ook wel dat zo'n uitspraak te maken heeft met 'the heat of the moment'. Als NAC verliest zeg je zelf waarschijnlijk ook dat de tegenstander klote is.

12. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Nee, obv. niet. Maar dit is wel gewoon gunstig voor Ajax, Groningen, Twente en AZ.
    Voor de Ajax supporter geeft die weer wat hoop. Zelfs dit Ajax moet in de Koel kunnen winnen en dan moet dit zelf een extra inspiratie aan het team geven.
    AZ, Twente en Groningen gaan gewoon verliezen van het weekend en Ajax pakt 3 punten \o/

Dat neemt niet weg dat de problemen bij Ajax weg zijn want daar gaat meer dan een weekend over heen.

Nou eerst zondag zelf winnen :)

13. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nee. Want als NAC supporter weet je dat elke wedstrijd een verrassing kan zijn. Heat of the moment? GTFO. Als supporter ben je blij dat je wint ... verliezen maakt geen hol uit. Je draait al JAREN mee als middenmotor. Waarom zou je ineens Kampioenschap illusies gaan krijgen alá Vitesse? Ik maak me pas druk als we laatste staan. Wat niet het geval is. Die eer laat ik aan Willem 2.

Ik stel me niet aan, kijk eens naar je eigen reacties. 4-2 vind ik prachtig. Dat mag ik toch zeggen? Of ben je dan op je PSV pik getrapt? Neem een voorbeeld aan Siemenn... die zegt gefeliciteerd en klaar. Jij gaat gelijk weer uit van ramp scenarios. _0/

14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Lekker resultaat ofcoursre, Ajax moet vooral zorgen dat ze komende weken niet weer op achterlijke wijze punten laat liggen.

15. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Zou toch wat zijn als Ajax opeens goed gaat presteren met een Sulejmani op de plaats van Suarez. En natuurlijk Eriksen op #10. Als Jol maar geen Mido opstelt.. Ik vrees voor het ergste..

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Wordt morgen in ieder geval een onvoorspelbare wedstrijd.. geen Suarez en een team dat slecht draait, ik heb er in ieder geval vertrouwen erin :)

17. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Kak, kak, kak.

Net klaar met trainen en kom net uit de kroeg rollen! Krijg je deze uitslag:x.. Helemaal niets gezien, dadelijk maar eens samenvatting kijken. Echt ongelofelijk hoe het PSV toch altijd weer lukt in Breda te verliezen:x!!

18. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Al was Suarez de laatste weken voornamelijk een negatieve factor.

19. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Verliezen maakt geen hol uit? Met ADO verloren we elke week bijna en was altijd het hele weekend ziek er van. Ook als we van de grote clubs verloren. Ook als we nu van Feyenoord verliezen vol ik me nog een tijdje kut omdat ik wel illusies ga krijgen dat we play offs voor de Europa league kunnen halen ook al is het nog vroeg in het seizoen. En als NAC uit niet zoveel verloor hadden ze nou stevig in het linkerrijtje gestaan want thuis doen ze het fantastisch. Ik zou wel balen van een nederlaag tegen ADO.

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb het gevoel dat je je morgen niet groen en geel zal ergeren.

Oh wat oud en slecht:mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina