Show je schoenen! [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 27 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869

Show je schoenen! [Deel 5]

Simpel: Show je nieuwe sneakers/slippers/uggs/laarzen/crocs/andere schoenen.​

Sneakershops

Laatste posts vorige deel

en onder andere Modder's collectie:

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.759
    Ik vind dat het plaatje van Modder's De-La's ook in de startpost moet. :mad:

3. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Omg, waarom staan overal (vooral in de avatars... maar blijkbaar ook aan het begin van topics) mooie vrouwen... Das slecht voor mijn ego XD

Maar om niet heel erg offtopic te gaan (hoewel dit ook niet echt met 't onderwerp te maken heefT): wat vinden jullie bij vrouwen leuker? Sneakers of highheels of... iets anders?

4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.759
    Het is allebei wel leuk. Ligt natuurlijk ook aan de occasion. Heels is sexier, maar sneakers heeft wel wat cutes.

En om Legendarisch nog eens te bereiken: Die SBTG's wil je niet kwijt? :+

5. Gainesis

Gainesis Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Beide, ja. Ik word nu alleen echt ziek van al die uggs die ik constant blijf zien.

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.759
    Ja, die zijn idd hatelijk.

7. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Waarom hatelijk!? D: Ik vind alleen die neppe hatelijk die ik soms zie, omdat die geen stevige zolen hebben en de dragers ervan hun zolen meeslepen of zo.

Ik heb laatst nog een speciaal paar Uggs gekocht van Jimmy Choo & UGG Australia:

'Mandah'

Zelfs de doos was stylish <3

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.759
    Ik bedoel, kijk naar die dingen. En er zijn tegenwoordig zelfs 'mannen' die ze dragen. :lol:

Doe dan maar wat leuke heels, normale laarsjes of sneakers.

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Echt he, lopen er hier ook 2 rond op school. Doe toch normaal. :F:

10. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alles is beter dan Uggs. |:-

11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Mijn vriendin heeft ook 3 paar uggs. Vind ze wel leuk, zelf zou ik er nooit inlopen. Echt iets voor vrouwen!

12. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Kan nog steeds niet begrijpen dat die dingen ooit 'hot' zijn geworden. Echt te lelijk voor woorden :'-(

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Vrouwen krijgen van die lompe poten in die dingen; niet erg flatteus.

14. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Echt! Waarom hebben vrouwen nog steeds niet door dat mannen die dingen niet mooi vinden. Over een jaar of 10 dan kijk je naar foto's van deze tijd, volgens mij lach je je dan echt kapot over wat voor pantoffelschoenen je nu ziet :lol:

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Vrouwen op Blazers <3

Maar als je uit eten gaat gewoon heels, hou toch van wat klasse.. Sneakers vind ik meer voor naar je school :p.

16. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    Modder pest me niet zo met m'n kleine voeten:+
    Ik was vrijdag naar die BenG sale geweest en dat viel echt flink tegen... Helemaal niks leuks. Donderdag bij Frisco ook al niet in mijn maat:mad:

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Vind het zelf ook raar, volgens mij vinden alleen de meisjes zelf het mooi. Nog geen één échte/normale jongen gezien die het mooi vind. Mannen op Uggs zijn dan ook wel het toppunt.

18. Gainesis

Gainesis Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Hmm jammer, wat voor spul hadden ze liggen bij Ben-G? Was namelijk van plan om morgen langs te gaan.

M'n laatste pickup (van vorige maand nog)
    :+ Telefoon kwaliteit

19. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    Veel SB's maar niet heel goedkoop, die suede mintgroene mids die ze vorige keer voor 30 hadden waren nu ook gewoon 40|:- en dat was zo'n beetje het goedkoopste wat ze hadden.
    Er lagen wel leuke vans era's maar die hadden ze jammer genoeg niet in mijn maat dus je kan er maar net geluk mee hebben.
    Heel misschien hadden ze de eerste dag wel gewoon de restanten van de vorige sale want daar leek het wel op. Ze hadden ook nog maar weinig maten terwijl ik er rond 2 uur al was op de eerste dag.
    Edit: ze hadden ook die witte soort perfotated janoski's maar dat vind ik de lelijkste van die serie. Die jij hebt vind ik wel lekker. En die paarse blazers op de achtergrond zou ik ook best willen:+

Laatst bewerkt: 28 nov 2010
  20. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Blabla, ik weet dat er veel jongens zijn die het niet echt mooie shoes vinden, maar tot nu heb ik er meer positiefs dan negatiefs over gehoord (vooral van die limited die ik in mijn vorige post liet zien), ook van jongens. xp

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina