Ik vind die witte wel wat hebben, ben er nog op zoek naar. De blauwe pacific ook. Weetje nog heel misschien welke maat het ong was?
Ik vind Uggs bij meisjes best wel staan hoor. Uggs bij jongens daarintegen... Nja, laat ik daar maar niks over zeggen
Vrouwen op sneakers vind ik ook niks. Een beetje dat wannabe urban, bah. Gewoon nette laarzen, heels, pumps of ballerina'tjes.
Zijn pumps geen heels dan? Maar vrouwen op sneakers zijn juist cute. Misschien zie jij alleen altijd de slechte variant voorbij komen. En nog even over Uggs: Die dingen zullen vast wel heel relaxed zijn, maar ze zijn totaal niet elegant. Ze laten de meeste vrouwens er zelfs uitzien als de verloren nicht van Bigfoot...
Als een vrouw op hakken kan lopen, altijd hakken. Niks is beter, misschien niet voor haar, maar wel voor de rest. En noway Moddereter dat ik mn sbtg's wegdoe.
Inderdaad, wat is er mis met vrouwen op sneakers.. Dat zijn echt niet alleen maar negerinnen. Ken genoeg leuke meiden die sneakers dragen en vind het vaak ook nog hartstikke leuk staan. We leven niet meer in de 20e eeuw. Vaak zijn de meiden die alleen maar op laarzen/ballerina's lopen van die enorm stoffige dozen.
Laarsjes, leuk. Hakjes, soms. Sneakers, leuk. Uggs, opdonderen! Die dingen zijn leeelijk als fuck. Ja ook die lelijke met duizend steentjes op de vorige pagina. Die dingen zijn toch niet mooi aan een vrouwenvoetje? Ik snap dat echt niet. Laat ik er eens voor zorgen dat m'n voeten eruit zien als klompvoeten. Sexy!
Ik vind die zonder poespas best redelijk bij meisjes. Hoe meer shit eraan komt, hoe lelijker ik ze vind
Ik stond vandaag toevallig op Leiden CS ff te kijken, je ziet ze echt veel... Gewone standaard Uggs die lage vind ik weinig mis mee! Alleen als er zeehondenbonte balletjes aanhangen is het vreselijk. Normale Uggs vind ik mooier dan roze exclusieve hippe sneakurtjus.
Idd, gewoon de standaard Uggs staan gewoon leuk bij vrouwen. Allerlei dingen er aan is lelijk. Heb ze vorig jaar gegeven aan me vriendin omdat ze ze zo graag wilde en ik vind ze leuk staan.
Moet er opeens aan denken dat meisjes van m'n school ze zelfs aanhadden onder een kort broekje tijdens m'n Rome reis. Het was daar fucking 30 graden, gaan ze nog Uggs aandoen. En het zag er echt niet uit
Uggs hoeven niet afgestraft te worden, mits ze gedragen worden tijdens koud weer en zonder toeters en bellen. Crocs moeten dood.