De Grote Voetbaldraad [Deel 30]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 13 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik ook niet. Beetje paniek zaaien om de bezoekersaantallen omhoog te krikken :emo:

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Vaag bericht inderdaad

3. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mag dat WK lekker in een ander land gehouden worden.

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie het bericht wel gelezen..?

:emo:

Echt, aan het begin van het seizoen roepen ze met z'n allen dat we vastigheid moeten hebben, dat we vertrouwen in het beleid hebben, en nu zijn we 15 wedstrijden verder, staan we derde, hebben ons jaarlijkse dipje weer gehad, en gaan we weer strijden om het kampioenschap. Flikker toch op met je achterlijke gedoe. Kan je niet gewoon uit de Arena blijven en lekker elk weekend die pillen van je op 1 of ander ranzig Hardcore feestje nuttigen?

Het is niet het bestuur dat weg moet, het zijn die pleuris supporters die me echt steeds meer de keel uit gaan hangen.. Tuurlijk mag je klagen, zeiken dat je club niet wint, maar heb verdomme is wat vertrouwen in een langere tijd van een trainer/bestuur. Ze komen er echt wel uit. Dat gevoel heb ik tenminste bij dit Ajax.

Laatst bewerkt: 29 nov 2010
  5. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het bericht ook even goed lezen. Het gaat gewoon over de Ajax-supporters die martin rot op schreeuwden. Raar bericht met zo'n titel. Alleen maar om mensen te trekken.

Dat is althans wat er gebeurd zou zijn als de supporters van Ajax hun zin zouden krijgen.

Onzin dus.

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Als er zo een soort bericht staat op zo'n site dan hoef ik het al niet meer te lezen want dan geloof ik het al niet:+.

Haha wtf

Aanvaller viert doelpunt door ploeggenoot te slaan:

[yt]mRV1Sv5YSKc[/yt]

wat een idioot8)

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Godskolere, nog drie uur _O_.

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het al ruim een maand helemaal gehad met Jol. Daar heb ik zo mijn redenen voor en die heb ik hier al tig keer gepost dus ga ik dat niet nog een keer doen. Ben ik nu een of andere XTC-verslaafde ofzo? Wat een kortzichtige post zeg.

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    8) Hij geeft 'm gewoon een elleboog.

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een hele tijd niet in dit topic geweest, en ik vind het heerlijk hoe jij je aangesproken voelt. Jij weet net zo goed als ik welke types ik bedoel. :F:

Ik zie echt teveel van die mannetjes keihard roepen dat Jol weg moet, maar dan vraag je waarom, en dan kunnen ze daar geen antwoord op geven. Als jij dat wel kan, dan ben jij dus niet de persoon waar ik het over heb, zoals je misschien zelf ook wel in had kunnen schatten.

Ik ben nog altijd VOOR het aanblijven van de hele technische staf, en voorlopig, als we naar teletekst kijken, staan we derde, achter een PSV en Twente die het écht niet zoveel beter doen. We hebben evenveel tegendoelpunten als PSV, Twente heeft er eentje minder, we hebben 10 doelpunten minder als PSV, maar 4 meer als Twente, en we hebben 1 wedstrijd meer verloren, but that's ALL!

Natuurlijk gaat het niet zoals het zou moeten gaan, maar laten we even heel reeël wezen, we zijn niet de enige. En PSV laat zichzelf geen crisis aanpraten, waarom zouden wij dat dan wel moeten doen? Omdat ene J. Cruijff even langs komt om onrust te schoppen?

PSV heeft volgens mij meer geld tekort dan Ajax, maar daar hoor je niks over, en ik lees de afgelopen 4, 5 weken niets anders in de VI dan hoe kut het bij Ajax gaat en hoe geweldig Reis wel niet is.. xD

Ja okè, het spel is drama, maar we hebben verdomme elk jaar zo'n crisis. Nu gewoon alle punten pakken die we kunnen pakken..
    En het kan aan mij liggen, maar NEC, Vitesse & Feyenoord zijn inprincipe gewoon ploegen waar wij drie punten moeten pakken.

En ALS PSV net zo lekker blijft spelen als tegen NAC en Twente zonder Ruiz bagger gaat spelen, dan zie ik maar 1 uitkomst, en dat is dat Ajax na de winterstop, als winterkampioen aan de 2e helft van 't seizoen begint.

Maar goed, ik ben een opportunist pur sang.
    Maar, stel hè, we worden is een keer winterkampioen, durf ik mijn linker ring vinger in het vuur te steken, dat je NIEMAND meer hoort over dat tekort van 23 miljoen, of over het bestuur.. Ik smeer het je :cool:

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    www.vi.nl

Wat?8)

12. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Hahahahaha!8)
    Dan kunnen ze nog beter poepon kopen.:9

13. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Haha^

En Arsenal & AC Milan schijnen interesse te hebben in Verthongen. Van Arsenal verwachte ik het al lang, maar Milan.. Ze hebben Onyewu ook nog!

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Inderdaad, vind Castaignos echt helemaal niks.. Tuurlijk is 'ie nog jong, maar als ik naar hem kijk heb ik altijd het idee dat hij totaal geen idee heeft wat hij wil gaan doen.

15. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad.
    Die jongen is zo ongelukkig in zijn acties en scoort 9 van de 10 keer met een intikkertje.

16. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Dus jij vindt Ruud v Nistelrooij ook niets? Deze jongen is nog maar 18 jaar. Het is idd geen Messi nee, maar kan wel zeker voetballen. Feyenoord doet er goed aan hem nog een aantal jaar te houden!

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ruudje scoort niet alleen maar intikkertjes hoor.

18. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Ruud zie je nog wel eens een mooie actie of paas geven.
    Die jongen is inderdaad jong, maar ik zie in hem geen top spits.

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wel, maar Inter komt duidelijk veels te vroeg.

Ik vind het wel meevallen bij Ajax met dat soort 'types'. Ja ze zitten er tussen inderdaad maar over het algemeen zijn Ajaxsupporters zeer realistisch over hun club. Iedereen ziet toch dat we dit seizoen nog geen goeie wedstrijd hebben gespeeld en dat sommige spelers onterecht een eindeloos krediet leken te hebben en als we dan ook nog de resultaten tegenhebben dan snap ik zeker wel dat men het een keer gehad heeft met Jol.

Over dat winterkampioen, PSV speelt nog 3 keer thuis ofzo de komende wedstrijden tegen vrij simpele ploegjes. Die gaan het echt niet weggeven.

20. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    De 'kenners' zien dat wel, maar je weet natuurlijk nooit hoe zo een jongen zich ontwikkeld. Ik vind hem vaak heel goed lopen, hij is technisch zeer vaardig en je ziet dat hij wel een neusje voor de goal heeft. Het komt er nu nog niet allemaal uit, maar (bijna) elke speler heeft tijd nodig om te wennen aan de eredivisie.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina