Ik vind dat jullie wel een beetje overdrijven, heb vaak genoeg leuke races tegen de AI (gehad). Net nog in de Roadster Cup met allemaal MX5'jes, ik haalde ze 1 voor 1 in door ze uit te remmen en elke keer gaven ze ruimte en weken van hun normale lijn af toen ik er naast zat.
Filmpje:
Verder ben ik het wel eens over de goede maar tegelijkertijd ook matige geluiden, physics, circuits en auto's.
Wat betreft de physics voelen de auto's waar ik tot nu toe mee heb gereden heel goed aan (ik speel met stuur). Je merkt meteen dat elke auto anders rijdt. Helaas zijn er ook auto's, vooral wat snellere sportwagens, die totaal geen goede feel hebben. Dat laatste heb ik nog niet zelf gemerkt maar wel wat reacties gehoord van mede simracers.
Wat betreft de graphics; er zitten foutjes in maar nog steeds ziet het er bij vlagen super uit. Jammer dat er dat weer tracks tussen zitten zoals Monaco, Tokyo en die rally stages uit de special events, lijkt wel alsof die alleen een HD oppoetsbeurt hebben gehad. Gelukkig zien de meeste circuits er wel fraai uit. Vooral de belichting en schaduwen in de cockpit zijn heel vet.
En de premium wagens natuurlijk. De standard wagens vallen mij best mee, ingame is het nog goed te doen en pas als je vlak naast of achter ze rijdt zie je dat het een standard wagen is.
Die 'effecten' rondom de wagen als je in de regen rijdt ziet er natuurlijk niet uit, maar ik denk dat ze geen andere oplossing hadden. Wie weet komt er nog verbetering in een patch.
Ik vermaak me er in ieder geval goed mee. Over de Ring knallen inclusief day/night transition is gewoon in het kwadraat.
PS; dit heeft niks met een roze bril te maken voor mij persoonlijk valt zo'n beetje elk issue in het niet als ik aan het racen ben. En het wordt alleen nog maar beter met de patches die gaan komen.
Laatst bewerkt: 29 nov 2010