1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Gran Turismo 5 - Deel 3

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 25 nov 2010.

1. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook wel zo ja, maar dat vind ik niet de grootste ramp van de AI. Ik vind het erger dat die gasten gewoon vol achterop je knallen elke keer. Zodra jij in hun rails komt, remmen of wijken ze niet voor je uit. Ze rammen je gewoon van de baan af.

2. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GT2 had 500 auto's en deze game kwam een jaar voor de lancering van de PS2 uit. GT3 had vervolgens 'maar' 170+ auto's, nog steeds een behoorlijk aantal. Mijn punt is dat ze GT5 ook gewoon uit hadden kunnen brengen met 200 premium cars, aangevuld met DLC.

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat is inderdaad zo erg. Ze duwen je gewoon van hun rails af. Ze zijn met van alles bezig geweest in GT5, behalve met de belangrijkste van een racegame, namelijk het racen zelf!! Qua racen loopt deze game gewoon 10 jaar achter.

4. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Polyphony is dan ook een game developer uit het stenen tijdperk met een veel te klein team, Een Lead Development die geen concrete keuzes kan maken en meer met andere dingen bezig is (24 uurs race en awards uitdelen bijvoorbeeld) dan met het aansturen van zijn team.

Ja ik zit hier Kazunori Yamauchi zwart te maken, Deal with it.

------------------------------

Overigens geniet ik nog steeds met volle teugen van deze game en doen alle door jullie aangedragen minpunten mij vrij weinig.

Feit blijft dat Polyphony eens gereorganiseerd moet worden en Sony moet gewoon eens ingrijpen.
    Polyphony Digital is immers nog altijd een First Party Developer en valt dus onder Sony's verantwoordelijkheid.

Laatst bewerkt: 29 nov 2010
  5. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Inderdaad! De slogan kan ook echt niet; The Real Driving Simulator :+

Ik ben er uit. Game gaat de verkoop in. Helaas, speel toch liever Forza op de Xbox :)

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Helemaal mee eens. Het zijn de modes die voor mij de content bepalen niet of er nou 150 of 1500 auto's in zitten

7. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die dit spel trouwens speelt met de PWTS? Het schakelen gaat bij mij echt bout. Hij blijft constant in de neutral vast zitten. Ik kan amper van de eerste naar de tweede schakelen zonder dat hij blijft hangen. Dit probleem heb ik met Forza 3 nooit gehad.

Daarnaast gaat mijn stuur op rechte stukken stevig naar links en rechts trekken wat volgens mij ook niet de bedoeling kan zijn.

8. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat jullie wel een beetje overdrijven, heb vaak genoeg leuke races tegen de AI (gehad). Net nog in de Roadster Cup met allemaal MX5'jes, ik haalde ze 1 voor 1 in door ze uit te remmen en elke keer gaven ze ruimte en weken van hun normale lijn af toen ik er naast zat.

Filmpje:

Verder ben ik het wel eens over de goede maar tegelijkertijd ook matige geluiden, physics, circuits en auto's.

Wat betreft de physics voelen de auto's waar ik tot nu toe mee heb gereden heel goed aan (ik speel met stuur). Je merkt meteen dat elke auto anders rijdt. Helaas zijn er ook auto's, vooral wat snellere sportwagens, die totaal geen goede feel hebben. Dat laatste heb ik nog niet zelf gemerkt maar wel wat reacties gehoord van mede simracers.

Wat betreft de graphics; er zitten foutjes in maar nog steeds ziet het er bij vlagen super uit. Jammer dat er dat weer tracks tussen zitten zoals Monaco, Tokyo en die rally stages uit de special events, lijkt wel alsof die alleen een HD oppoetsbeurt hebben gehad. Gelukkig zien de meeste circuits er wel fraai uit. Vooral de belichting en schaduwen in de cockpit zijn heel vet.

En de premium wagens natuurlijk. De standard wagens vallen mij best mee, ingame is het nog goed te doen en pas als je vlak naast of achter ze rijdt zie je dat het een standard wagen is.

Die 'effecten' rondom de wagen als je in de regen rijdt ziet er natuurlijk niet uit, maar ik denk dat ze geen andere oplossing hadden. Wie weet komt er nog verbetering in een patch.

Ik vermaak me er in ieder geval goed mee. Over de Ring knallen inclusief day/night transition is gewoon _O_in het kwadraat.

PS; dit heeft niks met een roze bril te maken ;) voor mij persoonlijk valt zo'n beetje elk issue in het niet als ik aan het racen ben. En het wordt alleen nog maar beter met de patches die gaan komen.

Laatst bewerkt: 29 nov 2010
  9. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die 800 standaard auto's hebben zo ook geen nut, ik gebruik alleen de standaard auto's als het echt moet. Maar Yamauchi was volgens mij echt geobsedeerd door het grote getal dat hij op een factsheet kan zetten

10. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je verder in de game komt kan je dan meer auto's vrijspelen ?
    Ben nu even in de garage aan het rondkijken maar zie nog niet zoveel auto"s staan,als het er meer dan 1000 zouden moeten zijn.

11. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Je hebt Premium auto's bij de dealer, die lijst staat vast. En je hebt 2e hands modellen, die wisselen steeds. Dus als je een leuk koopje ziet direct meenemen, het kan best een tijdje duren voordat ie weer langskomt.

Denk je het ergste gehad te hebben, krijg je een Special Event met rallyrijden. Zulke slechte handling bij een auto heb ik niet eerder gezien zeg. Die sla ik serieus maar over, geen lol aan.

Laatst bewerkt door een moderator: 30 nov 2010
  12. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt,wel een stom systeem vind ik.

13. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Tsjah, op die manier hopen ze dat je blijft spelen en zo nu en dan eens terugkomt om te kijken of er nog wat leuks te koop staat.

14. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is een feit maar vond het in gt4 toch beter gedaan dat je gewoon alles in de garage zelf kon kopen.

15. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel GB neemt die nou in beslag als je hem installeerd.

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  17. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand de "gran turismo 5 official game guide"?
    En zo ja waar besteld?

BVD

18. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is die er dan ?

19. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ja die is er, op Ebay wel te krijgen. Ongeveer 17 euro incl. verzending.
    Maar of je zoiets moet willen voor een dergelijke game betwijfel ik, het is toch veel leuker zelf wat te proberen met auto's?

20. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad denk ook dat die boek niet veel gaat bijleveren aan de game.

Kan iemand me zeggen hoe je die fotos van je ps3 kan halen die je trekt in gt5 .

Deel Deze Pagina