De Grote Voetbaldraad [Deel 30]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 13 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    ??

Robben en V Persie komen toch echt van buiten naar binnen of geven een voorzet.
    v Persie mag dan wel spits staan, maar hij is opgeleid als rechtsbuiten (correct me if i'm wrong).
    Castaignos heb ik dat nog niet zien doen en is een echte spits.

Laatst bewerkt: 1 dec 2010
  2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hoe dan ook, alleen halen als ze hem ook op gaan stellen. Als hij toch op de bank komt te zitten kan hij beter bij Chelsea blijven

3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Volgens mij was het linksbuiten;)

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Prima verdediger hoor maar.. wat moeten we met hem? Gaat toch te veel geld kosten?..

5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Voorbereiden op het vertrek van Blind en eventueel Greg?
    Zou het prima vinden mocht ie inderdaad terugkomen. Kan Ooijer zijn koffers pakken na dit seizoen:)

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    liever niet, niks ten nadele van Grygera maar om een 30er binnen te halen en Daley Blind weg te laten gaan lijkt me echt geen logische gang van zaken.

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik zie het liever ook anders, maar het is nu eenmaal zo dat er gepraat wordt met Groningen over een transfer van Blind.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Dat is dus mijn punt.. Castaignos en Bonevacia zijn beide spelers die in een ideaal scenario eigenlijk nog niet rijp zijn voor vaste basisspeler..
    Feyenoord was genoodzaakt om Luc te laten spelen, Ajax doet dat (nog) niet.
    Het grappige is dan dat Castaignos hier door de meeste wordt afgeschreven, maar Bonevacia is nog wel steeds een groot talent.. Hoe kan dat?
    Blijkbaar zitten hier dus veel mensen (Ajacieden) die Bonevacia hebben zien spelen in de jeugd/beloften en vanuit daar concluderen dat hij kan voetballen, en dat geloof ik best. Maar als jullie Castaignos beoordelen doen jullie dat op basis van zijn spel in de Eredivisie, en niet op basis van de Feyenoord beloften (wat ik jullie niet kwalijk kan nemen dat je dat nooit kijkt :p).
    Dat vond ik nogal een scheve vergelijking vandaar ;).

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje een vreemd bericht. In de eerste zin wordt aangegeven dat Ajax de eerste optie is omdat Raiola zoveel in Amsterdam is. Maar daarna wordt dat nota bene ontkracht aangezien Raiola sowieso al in Amsterdam moet zijn gelet op de de vele clienten die hij bij Ajax heeft.

Lijkt me echt bullshit. Jol loopt de hele tijd te zeuren om een buitenspeler, die zie ik hem eerder halen. Waarschijnlijk een Amrabat of Leonardo ofzo. :emo:

@ Tyrant: De meesten schrijven hem hier af? Weet niet waar je dat vandaan haalt. Meesten hier zeggen toch dat hij zeker potentie heeft om een topspits te worden.

Laatst bewerkt: 1 dec 2010
  10. Remia

Remia Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar zien jullie niet veel liever Blind het op de linksback proberen? m.i. een (veel) betere voetballer dan Anita

11. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Een betere voetballer weet ik niet, maar wel voor die positie. Zie Anita veel liever op het middenveld met zijn snelheid, fysiek en felheid. Lijkt me beter dan de Zeeuw, Enoh en Lindgren bij elkaar.

12. Remia

Remia Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat het middenveld niet top is ben ik met je eens, maar of Anita daar nou de oplossing voor is.

13. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat bedoel ik ook, bijdehandje.

14. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Fysiek? Het is een zwakke verdediger. En hij is ook nog eens veels te klein om het middenveld te stofzuigen. En kijkend naar zijn techniek is hij natuurlijk beter dan een Enoh of Lindgren. Maar dat ben ik ook hoor :+

15. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Elk talent is natuurlijk verschillend, sommigen kunnen er staan op hun 16e/17e/18e, maar dat weet je natuurlijk pas als je ze ziet. Bij Bonevacia kunnen wij nog geen oordeel vellen dus willen we hem graag een echte kans zien krijgen in het eerste, hij is namelijk nog een onbeschreven blad.
    Dus volgens mij is het niet vreemd dat Castaignos wordt afgeschreven door sommigen die hem hebben zien spelen, maar dat die vervolgens nog wel denken dat Bonevacia het beter zou kunnen doen dan zijn concurrenten:)
    Persoonlijk heb ik Luc alleen gezien bij zo'n jeugd EK/WK en vond ik hem echt een drama wat betreft techniek, snelheid, koelheid en inzicht. Hij werd na dat toernooi geroemd om zijn 4 (?) goals, maar als je zag wat een kansen hij verprutste:F: Anyway, ik kijk geen Feyenoord dus ik zou niet kunnen zeggen hoe hij nu speelt, maar kan begrijpen waarom sommigen hem te licht bevinden.

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    [yt]jWk9VJ3wVX8[/yt]

Wow, vet zeg! :eek:

17. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop toch wel dat je weet dat dat hartstikke nep is he..

18. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Oud, maar wel vet;).

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    sow man die gastuh kunnen egt goe voeballuh! Tjek die triks.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zitten wel een paar tussen die echt zijn, tenminste dat lijkt ;).

Heb ik dat ergens gezegd? Ik zei alleen dat hun 'triks' er vet uitzagen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina