Ik ben ook wel te spreken over hoe het nu gaat, onze ongeslagen status zegt genoeg maar toch nog wat aandachtspuntjes:
sommigen lijken eigenbelang idd wat belangrijker te vinden dan teambelang..staar je niet blind op statistieken.. ik ben een spits dus ik wil en moet goals maken maar als ik niet scoor doen anderen het gelukkig en dan vind ik het prima, want dat we winnen is het belangrijkste natuurlijk.. ikzelf zit in een mindere periode maar dat komt vanzelf wel weer goed. Trouwens, als ik een enorme kans mis of niet afmaak probeer daar dan rustig op te reageren want als er iemand van baalt dan ben ik het zelf wel en dan nog eens 'zucht'geluiden maken of iets dergelijks maakt het nog erger.. ik merk dat ik begin te twifjelen als ik een 1 op 1 kans krijg, normaal schiet ik die zonder twijfels binnen.. gebrek aan vertrouwen denk ik en als mensen zeggen schiet schiet en ik mis die kans is t ook niet zo netjes om vervolgens te zeggen dat ik die bal af had moeten leggen..
Ook wil ik benadrukken: bied je altijd aan als je er echt goed voor staat of de ruimte in loopt. Ik ben als spits gefocust op het doel en zie daardoor medepselers die er beter voor staan wel eens over het hoofd.
maarre ja stats zijn leuk maar dat we als team winnen is belangrijker dus staar je niet blind op aantal assists en goals zou ik zeggen (sommigen lijken dit echt belangrijk te vinden).. dan wil je alleen maar meer en meer scoren waardoor de simpele oplossing soms niet wordt gezocht.
Oh enne wat voor de meeste geldt: probeer nog sneller te handelen, ik zie nog steeds veel balverlies door het te veel met te bal lopen.
En hou (vooral als middenvelder) de aanvallers in de gaten, we (ik) staan vaak randje buitenspel, 1 diepe bal kan genoeg zijn om een aanvaller de diepte in te sturen. Dit gebeurd ook te weinig vind ik..
Oh, en de keeper : (Dominick?) wat een aanwinst, we zouden veel minder winstpartijen hebben zonder hem in het doel want hij pakt de meest onmogelijke ballen
Laatst bewerkt: 3 dec 2010