Jouw top 5 games van 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sloober, 3 dec 2010.

  1. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Tussenstand van de eerste pagina staat nu in de startpost, de andere pagina's volgen later vandaag!
     
  2. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    1. Battlefield Bad Company 2
    2. FIFA 11
    3. Red Dead Redemption
    4. Alan Wake
    5. F1 2010
     
  3. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Black Ops
    2. Fifa 11
    3. BFBC2
    4. Red Dead Redemption

    meer heb ik er niet uit 2010 :p
     
  4. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    1. Mass Effect 2
    2. Assassin'S Creed: Brotherhood
    3. Red Dead Redemption
    4. Enslaved: Odyssey to the West
    5. Fable 3

    Honorable mentions:
    - Halo Reach
    - Mafia 2
    - Splinter Cell: Conviction

    1. ME 2:
    Misschien wel mijn favoriete game ever. Het verhaal, de characters, de muziek, de gameplay, de graphics; het klopt gewoon allemaal voor mij. Er zijn ook maar weinig spellen die ik vaker uitspeel, dus het feit dat ik ME2 al 4 keer heb uitgespeeld zegt genoeg. Ik kan ook niet wachten tot we de eerste teaser krijgen van ME3.

    De trailer alleen geeft me nog steeds kippenvel. _O_

    2. AC:B:
    Het gaat verder waar deel 2 eindigde. Het verhaal vind ik goed en het speelt nog steeds fantastisch. Het is heerlijk om assassinations uit te voeren of anders die heerlijke counters wel. Het klimmen is niet meer nieuw, maar nog wel erg leuk.


    3. RDR:
    Een fantastische game door niemand minder dan Rockstar. De details die in dit spel zitten evenals het verhaal zijn puur Rockstar. Tel hierbij die humor, de graphics, de muziek en de gameplay en je hebt een geweldig game.


    4. Enslaved:
    Veel mensen zullen zich wel afvragen waarom ik dit spel heb genoemd. De reden is simpel: het is voor mij de grote verassing van het jaar. Nee, het is inderdaad geen moeilijk spel, maar het verhaal en voornamelijk de interactie tussen Monkey en Trip is gewoon heel erg goed. Ik heb me erg vermaakt met dit spel.


    5. Fable 3:
    Dit spel zou op 4 staan ware het niet dat door een glitch ik mijn 2de playthrough verloor. Ook geen moeilijk spel maar wel erg leuk om te spelen.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2010
  5. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    1. Just Cause
    Naar deze keek ik al heel lang uit, en het mooie is: ik ben er nogsteeds wel eens mee bezig. Die grappling hook blijft gewoon leuk.
    2. Red Dead Redemption
    echt een verassing, ik hoorde pas een week of 2 voor de release voor het eerst van dit spel. Maar sjonge wat ben ik blij dat ik deze niet heb gemist!
    3. Halo: Reach
    Een mooi einde van het werkt van Bungie voor Halo. Ik ben nog niet heel lang bekend met de serie en heb alleen deel 3 en ODST gespeeld, maar het Halogevoel leeft ook bij mij.
    4. Blur
    Hands down de beste arcade racer van de afgelopen jaren, zeker ook de geweldige multiplayer.
    5. Monday Night Combat
    Prachtspel, qua content niet opgewassen tegen de retail spellen maar de meest vermakelijke multiplayer game die ik gespeeld heb dit jaar

    Ik heb wat rustig aan gedaan dit jaar.(dit zijn ook de enige 5 spellen die ik heb gekocht dit jaar) Dus:
    Wat er nog gespeeld moet worden van dit jaar:
    Battlefield Bad Company 2
    Assassins Creed: Brotherhood
    Fable 3

    Op mijn multiplatform lijstje heb ik er ook een staan:
    1. The Sims 3 (PC)
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.273
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Het is gewoon een heel erg goede game.

    Bovendien hou ik hem puur omdat ik af en toe nog wel eens wil jagen. ;)
     
  7. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    1. Halo Reach. Toffe singleplayer, multiplayer of die nou beter of slechter is dan voorgaande delen, ook hier weer veel mee bezig (nog steeds).
    2. Transformers: War for Cybertron. Voornamelijk gekocht voor de singleplayer, die al goed is. Dat de multiplayer ook behoorlijk goed is uitgewerkt, was een leuke meevaller.
    3. Just Cause 2. Met weinig verwachting gekocht als budgettitel, maar wat een toffe sandbox-game. Het verhaal stelt weinig voor, maar dat wordt gecompenseerd met wat je in de erg grote wereld kunt doen.
    4. Bioshock 2. Niet zo geweldig als deel 1, maar nog steeds een goede game. Multiplayer had niet gehoeven, maar was weer eens wat anders als de Halo's en Call of Duty's.
    5. Alan Wake. Niet wat ik ervan verwacht had. Wel een erg goed verhaal, maar de gameplay werd te herhalend en voorspellend. Donkere stukken waar plotseling mist komt opzetten, dan komen de Taken ook te voorschijn.
     
  8. Steadyrabby

    Steadyrabby ***

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Red Dead Redemption
    2. Mafia II
    3. Final Fantasy XIII
    4. Assassins Creed Brotherhood
    5. Enslaved
     
  9. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    1: Rock Band 3.Blijft een geweldig spel, geniale downloadable content, en de keyboard is echt een hele leuke toevoeging. Ik heb nu ondertussen 750 nummers die ik kan spelen in Rock Band 3. Dus ik denk dat dit gewoon weer de game van het jaar voor mij is.
    2: Fallout: New Vegas. Geweldige opvolger van Fallout 3. Ik kan het wel blijven spelen. En ik kan niet wachten op de dlc.
    3: Black Ops. Multiplayer is leuk, single player was erg vermakelijk, en met de zombie mode erbij (waar ik toch iets meer van had verwacht) is het echt een leuke shooter.
    4: Red Dead Redemption. Iedereen wachtte hier echt 5 jaar op, maar ik zag voor het eerst iets van deze game bij 1 week voor de release. :9 Was echt een erg leuk spel, veel uren in gestopt. Binnenkort nog maar de dlc halen. Want die undead dlc ziet er ook bruut uit.
    5: Lara Croft: Guardian OF Light. Heel veel lol gehad, met een maat gezellig op de bank alle levels gedaan, en op t laatst nog alle achievements binnen gehaald. Was het geld meer dan waard. :)

    Eigenlijk elke game die ik dit jaar heb gehaald vond ik gewoon tof. Voor de rest heb ik nog heel veel toppers niet gespeeld dit jaar. Mass Effect 2, Fable 3, Bayonetta, Castlevania, Enslaved, Just Cause 2, Alan Wake en Assassins Creed Brotherhood (en AC2) moet ik allemaal nog een keer spelen. xD
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    2. Mass Effect 2.
     
  11. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    1. Alan Wake
    2. Black Ops
    3. Scrap Metal (xbla)
    4. Red Dead Redemption
    5. Split Second

    niet erg veel gespeeld dit jaar .. maar Alan Wake was geniaal goed. Black Ops is een waardige opvolger van MW2 ... Scrap metal was fantastisch! Red Dead is de eerste freeroamer die ik leuk vind ..en Split Second deed me denken aan Burnout 3 op de eerste xbox ...
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    1. Mafia 2
    2. Assassin's Creed: Brotherhood
    3. Fallout New Vegas
    4. Red Dead Redemption
    5. Skate 3
     
  13. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    En op 1? :+
     
  14. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Tweede pagina ook toegevoegd aan startpost, en optie toegevoegd voor je absolute tegenvaller van 2010! Welke game vond jij zwaar tegenvallen dit jaar?
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Crackdown 2, zonder twijfel. Voelt eerder aan als Crackdown 0.5
     
  16. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    1. Naruto: Ultimate Ninja Storm 2
    2. Call of Duty: Black Ops
    3. Red Dead Redemption
    4. Halo: Reach

    De enigste 4 games (eigenlijk 3, Halo: Reach alleen de eerste missie) die ik gespeeld heb uit 2010. :+
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Tegenvaller van het jaar: Arcania - Gothic 4
     
  18. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    1. Call of Duty: Black Ops
    2. NBA 2K11
    3. Halo reach

    Meer spellen heb ik niet gekocht, dus dit is een top 3 van games die ik gekocht heb dit jaar. Halo reach vond ik trouwens wat tegenvallen.
     
  19. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Xbox

    1.Mass Effect 2
    2.Vanquish
    3.Final Fantasy XIII
    4.Mafia II
    5.Metro 2033

    Mixed

    1.Mass Effect 2
    2.Yakuza 3
    3.Vanquish
    4.Heavy Rain
    5.Final Fantasy XIII
     
  20. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Dead Rising 2 staat niet in de startpost en is al 2 keer vermeld..

    grootste tegenvaller: Halo Reach
     

Deel Deze Pagina