1. ME 2:
Misschien wel mijn favoriete game ever. Het verhaal, de characters, de muziek, de gameplay, de graphics; het klopt gewoon allemaal voor mij. Er zijn ook maar weinig spellen die ik vaker uitspeel, dus het feit dat ik ME2 al 4 keer heb uitgespeeld zegt genoeg. Ik kan ook niet wachten tot we de eerste teaser krijgen van ME3.
De trailer alleen geeft me nog steeds kippenvel.
2. AC:B:
Het gaat verder waar deel 2 eindigde. Het verhaal vind ik goed en het speelt nog steeds fantastisch. Het is heerlijk om assassinations uit te voeren of anders die heerlijke counters wel. Het klimmen is niet meer nieuw, maar nog wel erg leuk.
3. RDR:
Een fantastische game door niemand minder dan Rockstar. De details die in dit spel zitten evenals het verhaal zijn puur Rockstar. Tel hierbij die humor, de graphics, de muziek en de gameplay en je hebt een geweldig game.
4. Enslaved:
Veel mensen zullen zich wel afvragen waarom ik dit spel heb genoemd. De reden is simpel: het is voor mij de grote verassing van het jaar. Nee, het is inderdaad geen moeilijk spel, maar het verhaal en voornamelijk de interactie tussen Monkey en Trip is gewoon heel erg goed. Ik heb me erg vermaakt met dit spel.
5. Fable 3:
Dit spel zou op 4 staan ware het niet dat door een glitch ik mijn 2de playthrough verloor. Ook geen moeilijk spel maar wel erg leuk om te spelen.