Ik heb m'n Air inmiddels binnen. Opstarten etc werkte erg snel en ook nice dat er niets meer te installeren viel (op een update van iTunes na van 1,08GB). Eerste stap was natuurlijk even aansluiten op het draadloos internet, en daarna ook eventjes Flash Player gedownload. Wel zo handig als je een YouTube filmpje wil zien.
En voor de rest rustig wat dingetjes veranderd aan m'n voorkeuren.
Voor de rest wijzen al veel dingen zichzelf. Wennen is natuurlijk bepaalde andere locaties van toetsen op het toetsenbord. Net ook even een lijst met sneltoetsen gevonden zoals ' Cmd T', ' Cmd Q' enzovoorts. Is natuurlijk veel inwerken en handig worden met dingen snel kunnen doen.
Trackpad is echt geweldig, zo fijn dat scrollen en die snelbewegingen. Meteen maar even 1 tik = 1 klik gekozen, want werd een beetje moe van steeds die trackpad in te hoeven drukken.
Jammer dat er geen toetsenbordverlichting opzit (zoals dit bijv wel op de MBP zit), maar dat wist ik van te voren.
Nu eens verdiepen in het overzetten van documenten (muziek/afbeeldingen) en het complete iTunes pakket van m'n Windows pc naar de Air. En ook zeer zeker hoe ik de lijst van Favorieten vanuit Internet Explorer handig geëxporteerd krijg en bijvoorbeeld zo'n snelkoppeling van XBW kan krijgen bovenin Safari waar nu Google Maps/Wikipedia etc staan.
Klik om te vergroten...