De Grote Voetbaldraad [Deel 30]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 13 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Gaat het om de naam ''Lieve?'' Dat is niet zo gek toch? In Katholieke gemeenschappen hebben mannen wel vaker de naam van een Heilige vrouw in hun doopnaam staan.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Er woonde vroeger een klein jochie bij mij in de buurt dat als roepnaam Lieve had.

3. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij speelde in de voorbereiding even linksback, maar dat kwam omdat de meeste verdedigers van ajax nog vakantie hadden. :)

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    [yt]VdasPj1Pqhk[/yt]
    Respect dat hij dit doet. Hij zit er duidelijk echt mee.

edit: link

Laatst bewerkt: 4 dec 2010
  5. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Denk je? Volgens mij gewoon een charme-offensiefje.

6. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Nu iedereen het eigenlijk alweer vergeten was komt hij met een videoboodschap..
    Gewoon persoonlijk sorry zeggen tegen Bakkal was voldoende geweest.

7. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, hij zit er mee dat ie 7 wedstrijden geschorst is ja. Niet dat ie Bakkal heeft gebeten.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
  9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Zonde voor hem, wel logisch imo.

10. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Waarom wordt er eigenlijk zo zwaar gekeken naar dat WK. Dat is toch maar 1 maand van een heel jaar voetballen?

Messi is uiteraard de beste speler ter wereld en heeft ook dit jaar geweldig gepresteerd, zou hem gewoon moeten winnen. Xavi is een goede tweede, en iniesta op 3 kan ik ook wel begrijpen. Toch de drie beste spelers ter wereld op dit moment vind ik.

Vind alleen wel dat Iniesta te veel geblesseerd is geweest dit jaar om de 3e plaats in te nemen, dan zou Sneijder er eventueel kunnen komen.

Maar als je puur naar kwaliteit kijkt zijn Messi, Xavi en Iniesta toch de beste drie. En ook nog eens alledrie in hetzelfde team8)

11. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad zonde, vond dat hij er meer recht op had dan messi. heeft een leuk seizoen achter de rug, maar op het wk heeft hij niks laten zien.
    sneijder heeft ook een goed seizoen, maar heeft ook nog allemaal prijzen gewonnen, én de finale gehaald.

12. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    :F:

13. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Het moet gewoon Messi worden. Dat is misschien wel de beste speler die het voetbal ooit heeft gekend. Het gaat er niet om wat voor prijzen je hebt gewonnen. Dat zijn namelijk momenten. 1 wedstrijd minder spelen en je ligt eruit. Maar wat Messi de laatste tijd laat zien bevestigd het alleen maar wat voor geweldige speler hij is.

14. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :)
    Xavi en Iniesta mogen niet eens in de schaduw van Messi staan man....
    Messi far out the best of the world

(ik had het overigens niet eens terecht gevonden als Sneijder m had gewonnen)

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Onzin!
    Zie Argentijnse nationale elftal... Messi is geniaal ja, maar als Iniesta en Xavi niet achter hem speelde had hij niet half zo goed gespeeld als bij Barca.
    Xavi en Iniesta vind ik echt de kracht van Barca, die hebben ze veel harder nodig als Messi en Villa bij elkaar.

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Inderdaad, het WK is daarom een goede maatstaaf, als je bij 2 totaal verschillende teams met andere spelers bij beide teams geweldig speelt (Xavi,Sneijder,Forlan(?) ) laat je zien dat je zo'n prijs verdiend. Voor Xavi is dat wat makkelijker aangezien hij met vrijwel hetzelfde team speelt.. maar cijfermatig was Xavi veruit de beste speler op het WK.
    Messi wint hem volgend jaar wel door alleen bij Barca te hoeven schitteren ;)

17. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Maar ik vond Spanje nou niet echt geweldig op het WK... Geen enkel land. Ik vond alleen Duitsland imponeren, alleen speelde ze opeens slecht tegen Spanje.

Natuurlijk is het bij Barcalona de combinatie van de spelers. Maar Messi springt er toch altijd bovenuit.

18. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Messi schittert nooit in het Nationale elftal. Dus vind Sneijder er meer recht op hebben. Xavi en Iniesta zijn logisch dat ze top 3 zijn.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Maar Messi is allesbehalve dragend geweest bij Argentinië, Higuain was daar veel beter. En als je écht goed bent dan blink je gewoon bij elk team uit.
    En voor mij springt Messi er niet uit bij Barca hoor. het is onmogelijk om daar uit te springen, daar is de rest van de selectie te kapot goed voor. Maarja, ik geniet dan ook meer van een heerlijk steekballetje die Messi vrij voor de keeper zet, dan een Messi die een 100% kans erin schiet :p.

Laatst bewerkt: 6 dec 2010
  20. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Exactly :thumbs:
    Messi bij Barcelona gruwelijk goed.
    Argentinië was sowieso bullshit als je zag wie d'r niet eens in de selectie zaten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina