De MMA en K1 thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Greathoudini, 30 jul 2009.

1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    50 ballen om het live te zien? Die zijn niet wijs :eek:
    Maar ik vind dat geen reden om wel of niet passief te zijn.. het is een vechtsport en als jou tactiek werkt (zie voetbal betaal je ook voor kaartje en soms wint ook de counterploeg)...
    En hij is anders passief dan die ene braziliaanse neger die in de 3e ronde werkelijk geen ene hol deed. Bij Machida kan ik al genieten van de manier waarop hij ontwijkt (vond ik bij Mohammed Ali ook altijd zo mooi de manier waarop hij ongrijpbaar was voor de tegenstanders omdat hij zich door de ring heen dansde).. maargoed smaken verschillen natuurlijk :D

2. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb een keer een interview met Dana White gezien over die PPV's, die inderdaad $40-50 kosten.

Wat daar dus wel gebruikelijk is, is dat een vriendengroep bij elkaar komt, iedereen legt een paar dollar in, de een zorgt voor het bier, de ander voor de chips en zo heeft iedereen daar voor een paar dollar een geweldige avond met zn vrienden.

Daar zit wel wat in inderdaad. Als het hier ook gebruikelijk was en al mn maten hadden ook van UFC gehouden, én het was ook nog eens voor ons op een acceptabele tijd live, dan was ik best bereid om een paar euro de man in te leggen om het live te zien.

$50 in je eentje is inderdaad teveel van het goede, maar goed, nu weten jullie dus ook een beetje het concept van PPV (wat ik voor dat interview zelf ook niet begreep :p)

3. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    40 dollar vind ik echt belachelijk veel. Ik heb 1 keer gedaan en dan krijg je nog irritante reclames tussendoor. 10 dollar is in mijn ogen meer dan genoeg.

4. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    meh het staat tegenwoordig toch supersnel online, voor gratis:)

5. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Iemand laatste ep the ultimate fighter 12 al gezien?
    Jammer dat Nam Phan niet won.. gunde hem het wel.. en wat een kneuzen teammates zeg geen enkel respect.. stel losers bij elkaar en de enige overgebleven gaan irriteren

6. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    **kick**

Mensen Ultimate finale aan het kijken?
    Heb net het eerste gevecht gezien:
    en heb de neiging om dit af te zetten.. hoe kan Nam nou weer verliezen.. wtf jury.. net zoals rampage van machida won damn gaat nergens over die jurys doen maar wat volgens mij wat een totale bagger zeg

7. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe Rampage van Machida won is volkomen logisch. Ook al dacht ik dat Rampage ging verliezen. UFC ziet nou eenmaal liever mensen die aanvallen dan achter uit lopen om op score te winnen met low-kicks.

8. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Even een kleine edit gedaan nu klopt je post.

9. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik bekeek het uit het oogpunt van de UFC. Ik dacht zelf ook dat Machida won.

10. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    En dat vind ik zonde de stijl en tactiek van Machida wordt totaal niet gerespecteerd. In die pot dan he en door de jury.

11. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het volkomen logisch. Achteruit lopen kan ik ook.

12. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Haha gast denk je dat het zo makkelijk is? Wil jou wel eens in de kooi zien met een prof. MMA vechter :D:D Ben benieuwd hoelang je uit z'n klauwen kan blijven. Het gaat niet om het achteruitlopen maar om het feit dat hij zelf ook uit het niets kan raken, daarom zijn veel vechters voorzichtig en is hij moeilijker te pakken...h

13. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Het was ook maar een grapje. ;) Maar Amerikanen houden nou eenmaal van actie. Ik snap niet waarom Machida niet vaker aanvalt, want er zijn zeker momenten wanneer dat kan. Hij geeft telkens high kick terwijl een punch combo meer voor de hand ligt.

14. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Die Octagon is gewoon veel te groot. Zo moeilijk is het echt niet om het gevecht te ontlopen hoor in die kooi (zie de laatste partij van Kalib Starnes). Tuurlijk kunnen wij die rampage niet blijven ontwijken, mede omdat hij waarschijnlijk van ons (misschien wel voor jou ;)) niks te vrezen heeft. Maar bij Machida moet hij toch uitkijken waardoor je er niet onnozel op af kan stormen.

De partij van Nam valt trouwens totaal niet te vergelijken met Machida. Nam die scoort continu, ook al is het soms op de counter. Machida heeft alleen iets gedaan in de derde ronde.

15. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Ligt eraan enige kans die ik heb is denk ik als ik 'm in zn klokkenspel weet te raken :lol:

16. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn mooie wedstrijden hoor in de K1 finale.

Super vet dat Alistair Overeem heeft gewonnen. Die gast is echt een beest. Dat ie een beest in MMA is heeft ie inmiddels wel bewezen en nu ook in K1.

Schilt vs Aerts was ook een erg aangename match. Die Aerts is ook nog steeds lekker in vorm zeg. Helaas was ie verre van fit meer toen in tegen Overeem moest.

Geslaagd event iig.

17. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja erg balen van Aerts idd , maarja hij piste bloed?
    Hij heeft het geprobeerd en moest het gewoon afleggen , net zoals Saki met z'n geblesseerde arm.

18. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ivm met het UFC event van gisteravond in Amerika is het misschien handig als we fftjes neerzetten waar de spoiler over gaat. Zou lullig zijn als je ineens alle UFC uitslagen ziet xP

K1
    Piste ie bloed dan? Niks van gehoord. Gokhan Saki had wel zijn middenbotje van zijn hand gebroken en een behoorlijk geblesseerde elleboog. Maarja das ook niet zo gek met wat hij te verduren had in zijn eerste match. Vind het wel een erg aantrekkelijke vechter, brute moves en constant in de aanval.

19. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    K1 dus ;)

In het interview op veronica zei hij dat hij bloed piste en helemaal kapot was.
    Eigenlijk had hij niet meer kunnen vechten in de finale maar dat heeft hij toch gedaan , wat ik ook wel begrijp.

20. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat Aerts niet heeft gewonnen.

Maar overeem was gewoon het beste dit jaar helaas.

Deel Deze Pagina