De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 37]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 29 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    QFT.

2. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij klapt hij pas echt in z'n handjes als ook vdBoog, vdAat, Slop, Coronel (?) + groep jeugdtrainers weg zijn:p

3. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind het positief dat Jol vertrokken is. Meerdere redenen daarvoor.
    • Hij laat ze niet meer voetballen.
    • Ajax is een counterploeg geworden.
    • Het middenveld was dramatisch.
    • Hij koopt een spits die totaal in het plaatje van het dominante Ajax past.
    • Laf spelen, een voorbeeld. Het stond 1-1 (duel weet ik niet meer) dan zou je denken dat Ajax voor de winst gaat, maar dan word Lindgren erin gezet voor De Jong.
    • Zeiken om buitenspelers, maar het geld wat hij kreeg op maken aan een speler die liever niet in de spits speelt.
    • Belachelijk selectie beleid (zie Mido, Ooijer, Tainio, Blind geen kans geven)
    • De belangrijkste: Gaan dreigen dat hij vertrekt bij Ajax als hij geen spits kreeg. Dan had ik als bestuur hem eruit geschopt. Maar toen kreeg hij uiteindelijk toch El Hamdaoui.

Laatst bewerkt: 7 dec 2010
  4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wanneer iemand anders een grapje maakt naar de club van degene die het post wordt die ook meteen afgezeken, dus waarom zou dat bij jou niet gebeuren? Jij bent noujuist een van de zovelen met de meest kansloze opmerkingen, ik kan er zelf meestal wel om lachen (om flauwheid) maar toch. Dan moeten mensen niet zo hypocriet doen dat ze het bij PSV aanmoedigen, terwijl het tegen Ajax ten strengst verboden is.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.633
    Ik zeik nooit een grapje af, quote me maar?
    Alleen slechte grapjes.
    Als je toch al doorhad dat het een grapje was, waarom zo kinderachtig reageren dan.

Anyway, transfer rumors beginnen weer!
    Bale voor 45 miljoen naar Citeh?

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Quotes voor coach Ajax na de winterstop:

De Boer 1.50
    Hiddink 4.00
    Rijkaard 4.50
    Adriaanse 10.00
    Cruijff 25.00
    Ten Cate 40.00

Zal de Boer in de eerste wedstrijd (Graafschap T) een pak dragen?
    Ja 1.50
    Nee 2.35

:cool:

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Omdat mensen altijd precies hetzelfde doen? Waarom zou ik net zo hypocriet doen als hen, door jou niet er op aan te spreken terwijl dat bij elke andere wel gebeurd wordt. Als iemand bijvoorbeeld PSV beschuldigt wordt diegene vaak aangesproken op zijn eigen trainer, dat is kansloos en diegene wordt ook meteen aangesproken. Maar als het dan omgedraaid is: iemand die Ajax beschuldigt wordt meteen aangesproken op zijn eigen trainer (zoals nu), en dat is net zo goed kansloos en mag dus ook gezegd worden. Toch? :)

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.633
    Haha tuurlijk draagt de Boer een pak. Bij Jol waren de odds een stukkie hoger haha :lol:

Quote eens iemand die een grapje afzeikt? Dat zie ik hier namelijk nooit gebeuren. Wees concreet.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het met je eens. Behoorlijk zwak als mensen gelijk naar de club van de poster gaan wijzen. Grapje is misschien minder erg, maar toch.

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    De volgende keer dat het gebeurd zal ik de post quoten voor je, geen zin om dit op te zoeken. Ja, mijn standpunt is hierdoor waarschijnlijk zwak in jouw ogen. Maar volgens mij is het wel voor iedere member die hier regelmatig komt duidelijk dat dit vaker gebeurd, dus weet niet waar jij hebt gekeken :+.

Ik heb het niet over een 'grapje' in het algemeen, maar over het direct terugwijzen daar de club van de poster. Leer dan gewoon met kritiek omgaan, als je meteen naar andere clubs gaat wijzen als jouw cluppie kritiek krijgt (geld niet voor jou deze keer, maar rest van de keren bij anderen is het wel zo).

11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Om het lijstje compleet te maken.

12. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap deze niet helemaal?
    De eerste wedstrijd is toch gewoon tegen Ac Milan.

13. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Lees de eerste zin eens..

14. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Ah, ik dacht dat dat los van elkaar stond;).
    De éérste wedstrijd voor de eredivisie is Utrecht uit na de winterstop.
    Graafschap thuis is de 3de na de winterstop en dat is tevens ook de 1ste thuis wedstrijd (dat klopt dan weer wel:9)

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.633
    Zit Frank er al deze week bij dan?

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel he. Hij neemt het tijdelijk over tot de winterstop.

17. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja joh, hij zit morgenavond in san siro gewoon op de bank hoor! \o/

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Op één of andere manier heb ik nu al vertrouwen in Frank. Hij moet nu de puinhopen van Jol opruimen en hij lijkt er geschikt voor. Laat hem sowieso het hele seizoen maar staan, dan zien we daarna wel verder.

19. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Daar ben ik ook voor, 3 verschillende trainers in 1 seizoen kan nooit goed zijn voor een spelersgroep!

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Sowieso is Frank een held, altijd 1 van m'n favoriete voetballers geweest (hier nog 2 shirts van 'm liggen toen ik klein was:+). Al vind ik Rijkaard met De Boer als veldtrainer ook prima, maar Rijkaard alleen niet. Met hem heb je echt een sterke veldtrainer nodig zoals bij Barcelona met Ten Cate.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina