[XOne] Two Worlds II [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 17 nov 2010.

  1. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Als het goed is ligt deze week two worlds II op mijn deurmat. Hoor veel teleurstellende dingen dus ben eens benieuwd, maar 35 euro zal het wel waard zijn.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Dat is het zeker. ;)
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ja hoor. Ik ben er een behoorlijk tijd zoet mee geweest. Er is veel te ontdekken, veel quests, veel stats, crafting, alchemy, etc.
    Zeker een van de ebtere westerse RPG's op de 360. Had een instant classic kunnen zijn als een aantal dingen meer af zouden zijn.

    Voor mij de grootste fail dat ze teveel tijd aan MP hebben besteed die naar SP had moeten gaan ...
     
  4. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Gezeik nog steeds ook met SouthPeak joh... Lijkt me lastig om mee te werken, maar die TopWare gasten lijken het goed op te nemen.
     
  5. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
    Wil de MP ook wel es een keer uitproberen, voeg me maar toe.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Net de eindbaas geprobeerd. Ben je eindelijk een stapje verder, ga je dood en kan je dus overnieuw. En saven ho maar. Godverdomde kut ontwikkelaar. :mad:
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Join the club. Zo moet je dus 3 stages halen zonder saven en dood te gaan. En je bent echt in 1 - 2 hits dood ... 8)
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Ik kan die lead designer wel schieten. Je kan echt gestoord worden van een game waar je zolang op wacht en die op het einde gewoon niet deugt.

    Is trouwens een gozer op YouTube die heeft hem op normal gehaald met een mage. Ik ben melee, dus dat is ook wel kut. :mad:

    Ben echt in alle staten nu he. Jaren van ontwikkeling en dan krijg je dit. Laatste twee stadia van die eindbaas moeten ze gewoon schrappen, punt. :thumbs:
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Zowiezo heb ik een hekel aan RPG's die als eindbaaas een action game einde hebben. Heeft niks met RPG te maken. Als je melee speelt wil je melee hakken, als mage wil je blasten, etc. Als ik een dom actie spelletje had willen spelen dan had ik dat wel gekocht.

    Ben ondertussen L21 in de MP en op de 5e map.Allemaal solo. Tering wat is dat zwaar, en slooooooooow progress. Ook gaar dat je die maps in een sessie moet halen. Ik stop nu met de MP tot we met een paar man gaan spelen. Het wordt nu echt te gortig solo ...
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Er is zeker nog altijd geen patch voor de console versie he? Ik zou het zo zelf checken, als ik niet middenin Mass Effect 2 zat :)
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Er schijnt een 'gold' patch te komen die content op het grote eiland unlocked.... Laten we het hopen !
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556



    Waaaaat, echt? Dat zou fucking bruut zijn. Ik weet nog de vele klachten van mensen op de TWII forums over dat Eikronas vrijwel alleen voor MP bedoeld was, en dat ze er echt schande van spraken. Ik was het er wel mee eens maar toch kon ik de game zwaar waarderen omdat ik er genoeg content in vind zitten. Maar als ze met een patch echt content vrij gaan geven op dat eiland...dat zou echt feest zijn!!!!!

    Wat is de bron? :)
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Laat die patch dan ook maar een hoop, een hele hoop, problemen met die eindbaas in de SP oplossen.

    Die eindbaas in deel I was makkelijk, maar je kunt het in deel II ook te moeilijk maken hoor. 8)
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Kan iemand mij even in de juiste richting sturen? Ik ben nu level 6 en loop een beetje rond op die savanne maar elke quest die ik in Bayan of dat andere dorpje vind leiden naar een zooi Varn's en die kan ik nog laaaang niet aan.

    ik word zelfs nog in elkaar getimmerd door Giant ants :confused:
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Heb je de starting island al gecleared? Ik heb die meteen schoon geveegd tijdens mijn tijd daar en dat hielp mij wel in de experience. De Savannah was daarna redelijk gemakkelijk (tot nu toe). Speel zelf met een mage.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Zoals Zifnap zegt en je kunt er altijd terugkomen he. Zodra je de laatste vijanden daar makkelijker verslaat, dan kun je naar het tweede eiland. ;)
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Heel stom maar vlak nadat ik dat postte vond ik ergens in een verlaten hutje een zwaard wat 3(!) keer zo sterk was als het zwaard wat ik had dus ik walste ineens overal overheen :/
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb het einde in mijn tweede poging ook gehaald:
    stuk of 30 ultimate healing potiosn gemaakt, Ultimate fire resistance potions gemaakt en genomen. De beesten die je tussendoor moet verslaan, eerst een, dan twee en dan drie tegelijkertijd, die zijn echt simpel, binnen twee klappen dood. Alleen dat stomme balista gebeuren is kut. Richten en raken is erg moeilijk en de firedamage is belachelijk hoog. Ik heb het gehaald door steeds eenmaal te schieten met de balista en dan loslaten en wegrennen, healen indien nodig en dan netzolang repeaten tot de volgende stadia intreden.

    Wat een bagger einde. Wel nog een keer level up gegaan, dus als L43 geeindigd.

    Naast de twee gemiste cheevoos voor de guild questlines die bugged zijn, is ook de cheevoo voor het aantal explored dungeons bugged. Ik heb er volgens de stats 22 en ik ben ze na gaan lopen met de locaties op de map uit de startpost. Ik heb ze ALLEMAAL gehad, en dat zijn er meer dan 25, maar hij heeft ze dus niet allemaal geteld... bugged dus. Nog een beetje de MP adventure mode en dan ben ik er klaar mee.
    Het is echt duidelijk dat ze het spel hebben afgekapt. In Ch3 en 4 is de gesproken text ook niet gelijk aan de ondertiteling.

    Ik hoop op DLC ...
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Jij hebt het einde gehaald? Tering, ben nog maar 32 op easy met een redelijke lading potions bij de eindbaas nu. Ik vind het allemaal een stuk kutter dan in deel I. :mad:
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb het op normal gespeeld ... Ben nu level 25 in de MP en solo tot halverwege level/map 6 gekomen. Zwaar man solo, pfffff ...
    Wel kut dat ik door bugs 75 (G) mis ...
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2010

Deel Deze Pagina