Ik heb het einde in mijn tweede poging ook gehaald:
stuk of 30 ultimate healing potiosn gemaakt, Ultimate fire resistance potions gemaakt en genomen. De beesten die je tussendoor moet verslaan, eerst een, dan twee en dan drie tegelijkertijd, die zijn echt simpel, binnen twee klappen dood. Alleen dat stomme balista gebeuren is kut. Richten en raken is erg moeilijk en de firedamage is belachelijk hoog. Ik heb het gehaald door steeds eenmaal te schieten met de balista en dan loslaten en wegrennen, healen indien nodig en dan netzolang repeaten tot de volgende stadia intreden.
Wat een bagger einde. Wel nog een keer level up gegaan, dus als L43 geeindigd.
Naast de twee gemiste cheevoos voor de guild questlines die bugged zijn, is ook de cheevoo voor het aantal explored dungeons bugged. Ik heb er volgens de stats 22 en ik ben ze na gaan lopen met de locaties op de map uit de startpost. Ik heb ze ALLEMAAL gehad, en dat zijn er meer dan 25, maar hij heeft ze dus niet allemaal geteld... bugged dus. Nog een beetje de MP adventure mode en dan ben ik er klaar mee.
Het is echt duidelijk dat ze het spel hebben afgekapt. In Ch3 en 4 is de gesproken text ook niet gelijk aan de ondertiteling.
Ik hoop op DLC ...