De Grote Voetbaldraad [Deel 30]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 13 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik vind het nou niet echt een zooitje bij Ajax. Ze hebben goede spelers. Hier en daar wat foute aankopen, maar wel voor een koopje. Het enige wat moet gebeuren is dat ze weer gaan voetballen. Vorig seizoen kon het ook?

2. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    El ham voor 5/6 Miljoen noem ik nou geen koopje.
    In het systeem zoals ze gister speelde kan je hem DENK IK niet gebruiken.
    Hij komt namelijk te veel een bal halen en maakt te veel acties.

3. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Op de plek van Suarez kan je hem gebruiken, denk ik. Nu hij toch geschorst is. En 5 miljoen voor hem is niet duur, vind ik. Hij is een goede voetballer die het verschil kan maken en heeft er toch al 11 in liggen in competitieverband.

4. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had liever een Bas Dost gezien waar je 2/3 miljoen voor hoefde te betalen.
    Maar we zullen het zien waar die El Hamdaoui nu neer zet.;)

Laatst bewerkt: 9 dec 2010
  5. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Het is niet zo dat El Ham maar op 1 manier kán spelen. Het is een voetballer met ontzettend veel kwaliteiten die, bij goede afspraken, echt wel in het systeem zoals dat gisteren werd gespeeld kan renderen. Het is bij El Ham vooral een mentale kwestie: kan hij zichzelf ertoe zetten om zich te schikken naar het systeem en te spelen in het teamverband. Het is namelijk ook een voetballer die het liefste veel vrijheid wil hebben. In dit systeem kan dat gewoon niet.

6. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me aardig gelul dit.

7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik denk ook wel dat het bullshit is aangezien hij een paar dagen geleden nog zei dat hij niet wil praten over zijn toekomst omdat hij nog een contract tot medio 2013 heeft.

edit:
    _O_

8. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    _O_

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Die had ik deze zomer ook graag gezien. Volgens mij heeft ie Heerenveen maar één of anderhalf miljoen gekost zelfs. Echte Ajaxspits: blijft diep, kan zowel met rug naar de goal of andersom goed uit de voeten, balvast, is technisch zeer begaafd en kan koppen. Die komt op een later tijdstip nog wel bij Ajax uit denk ik.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Als dat waar is weten we gelijk weer hoeveel onze vriend meende van die excuses in dat filmpje :emo:

11. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mwah, Dost heeft vorig jaar bewezen op de goede weg te zijn. maar om van heracles naar ajax te gaan is wel een hele grote stap. als hij dan niet slaagt (lees: minimaal 15x scoort ;)) dan is het gelijk een kutspeler blabla.
    beter voor hem dat hij nu bij heereveen speelt (waar hij trouwens ook niet altijd basis staat) en ajax hem over 1/2 jaar alsnog kan kopen. dan heeft hij meer ervaring, en is de kans dat hij bij ajax slaagt hoger.

12. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ajax zou eens moeten overwegen om spelers relatief goedkoop te kopen in een vroegtijdig stadium en langdurig te verhuren. Dit is niet perse gericht op Dost overigens.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hoe kan het sowieso dat Suárez nog bij Ajax speelt? Hij had in mijn ogen al eerder weg moeten gaan, want anders is hij zometeen te oud en heeft eigenlijk Ajax zijn carrière verneukt.
    Ik weet dat hij pas 23 is, maar ze moeten niet veel langer meer wachten. En aangezien hij zei dat hij deze winterstop ook nog niet weg wilt ;).

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hij is al bijna bejaard inderdaad.

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Sterke onderbouwing inderdaad :F:

16. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Tot een goede onderbouwing kan je zelf ook wel komen.. want hij heeft wel gelijk..

17. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    En als hij meteen bij de eerste kans die hij kreeg weg was gegaan, was het weer een geldwolf geweest.

Het is ook nooit goed.

@Siemenn, niet iedereen kiest het grote geld om op de bank te zitten.

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Natuurlijk is het dan geen geldwolf, waarom dat? Suárez is een speler met super veel talent en ik weet zeker dat hij bij een sub-topper in Spanje/Engeland gewoon basis kan staan. Daarom vind ik het ook zo raar dat hij nog steeds bij Ajax speelt, ik vind dat zonde ja.

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Op wat voor manier heeft hij gelijk?

Dat hij te oud is om nog bij Ajax te voetballen? Dat is namelijk pure onzin. Wat wel waar is, is dat hij nooit meer zoveel waard zal zijn (in een Ajax shirt i.i.g.) als afgelopen zomer, maar dat is niet direct een reden voor een club om een speler te verkopen en voor de speler zou het allemaal geen hol uit moeten maken. Die kijkt juist naar welke club zich meld en wat voor toekomst perspectief dat biedt. Ja als dan de clubs uitblijven waar hij zijn vizier op had gericht dan is het snel duidelijk.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Manchester United had toch eerst interesse? Als Tottenham of een andere sub-topper zich zou melden zou ik het zeker weten hoor. Vorig jaar (en het jaar daarvoor, volgens mij) was hij in mijn ogen op zijn best en had hij gewoon weg moeten gaan, voor Ajax en voor zichzelf.

Ik bedoel ook nergens dat hij te oud is om bij Ajax te spelen, want zelfs fucking Ooijer stond er dit seizoen lang in; dat is echt een bejaarde. Maar dat hij al eerder weg had moeten gaan, in mijn ogen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina