De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 37]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 29 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Pure klasse inderdaad. Ajax speelt gewoon met Vitesse, waar is Aernhem? :9

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Pff het is echt doodstil in dat stadion zeg.

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Pff, stream doet stom :mad:

4. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Doet me denken aan de Arena. :+

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Probeer Channel - 94910, die pakt hij nu wel. ;)

6. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Thanks.

7. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Schakelde pas de 30e minuut in, tot nu toe is de Zeeuw gewoon goed hoor. Wat heeft hij eerste 30minuten gedaan dat hij zo tegenviel? Het was overigens toch de Zeeuw die de pas op Siem gaf (voor de vrije bal). Goed schot van Pröpper overigens.

Hoe deed Ebecilio het? Heb hem niet heel veel gezien, maar toonde wel durf.

8. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Ebicilio deed het nog 'aardig' voor een debuut. Heeft iig een betere indruk gemaakt op mij dan die andere debutant. (ozbilliz??:+)

9. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ebecilio doet het niet onaardig, paar acties, die laatste actie van hem was 't mooist. Is goed balvast, knapt verdedigend werk op bij Urby en 1x op doel geschoten maar die was recht op de keeper. Ben benieuwd wat hij in de tweede helft doet, hopelijk kapt hij een keer goed naar binnen en scoort hij.

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Özbiliz ja.

Mooie actie nog precies voor rust overigens. Goeie lichaamsbeweging en versnelling.

Zie ook de goal nu pas. Goeie assist ook van De Zeeuw. Benieuwd waarom jullie vinden dat hij zo tegen valt.

11. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Speelt Ebicilio in de jeugd op rechtsbuiten?

12. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Met name in de beginperiode vond ik de zeeuw juist goed.

Eerste kwartier was echt mooi. Rest was iets wat rustiger. De voorsprong had eigenlijk iets groter moeten zijn. Verder natuurlijk niet ontevreden met wat ik hier zie.

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat weer uitstekend hoor. Op een gegeven moment werd het gewoon zielig voor Vitesse toen we de bal minutenlang overpassten zonder balverlies. :p En bij balverlies gewoon gelijk doorjagen, bal veroveren en weer terug naar het spelletje. Lekker hoor(al is Vitesse echt drama, zetten amper druk). Enige minpunt is dat het nog geen 0-4 staat, dat had al gekund namelijk.

Ebecilio is een leuk spelertje, trekt wel vaak naar binnen. Ben ook benieuwd hoe zijn voorzet is, nog niet gezien namelijk.

14. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De zeeuw speelt gewoon een goeie wedstrijd. Ten opzichte van wat hij het afgelopen seizoen heeft gepresteerd vind ik hem vandaag gewoon goed spelen. Zit er meteen fel op bij balverlies en gaf een mooie assist op Eriksen. Af en toe is hij nog wat slordig maar ik vind het al een hele verbetering.

Dit seizoen heb ik hem er vaak als een zoutzak bij zien lopen in de arena.

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Goeie eerste helft, maar de score had al hoger moeten zijn. 't Is bizar om te zien wat een omslag De Boer heeft weten te creëren. Niet dat het nou zó geweldig is, maar de hele opzet van het spel is TOTAAL anders en dat werpt enorm z'n vruchten af.

Meest tekenend daarvoor vond ik Urby en Greg die hoge ballen (weggepeerd door Vitesse) op zich af kregen en hem i.p.v. terug te rossen of te koppen (dat doen ze al jaren) gewoon rustig in één keer naast zich aflegden bij een medespeler. Verder nog een heleboel zaken die totaal anders worden ingevuld natuurlijk, maar dit vind ik echt een openbaring.

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik was de enige die dat zei, heb de eerste 9 minuten niet gezien en zag hem daarna als enige een paar keer op rij balverlies lijden, daarna vond ik hem wel goed spelen :)

17. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Kan ik ook niet connecten =(

Ik probeer het straks nog wel even dan..

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hij had ook nog een briljante steekbal op Sulejmani die helaas de kans verprutste. Vind De Zeeuw echt goed spelen.

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Zalige reclame van Eredivisie Live met die penalty reeks :cool:

20. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, is mooi om te zien dat we nu eindelijk de bal rondspelen in plaats van alles naar voren rossen.

Ben benieuwd of Urby nog berijdt is te praten over contract verlenging. Het is en blijft een uitstekende speler alleen is hij nooit constant over een heel seizoen. Maar zoals ajax nu speelt is hij erg belangrijk en past hij ook perfect.

Hij zou zich eigenlijk op de linksback positie moeten richten en eens een jaar vast op linksback moeten spelen, mischien kan hij zich dan verdedigend verbeteren. Op die positie heeft het Nederlands elftal alleen maar middelmaat staan namelijk( Pieters en Anita).

Laatst bewerkt: 12 dec 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina