De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 37]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 29 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    in de winterstop dan maar even 16 miljoen bieden op die Assaidi :thumbs::9

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, kijk dan naar échte teams :cool:.

Haha, Sulejmani vind ik wel echt een held hoor! Zou hem graag willen hebben bij PSV, maar voor 16 miljoen.. 8)

PSV heeft echt gefaalt, door talenten als Mertens, Chadli en Eriksen niet te zien :mad:. Vind het alledrie echt helden, Chadli en Eriksen vooral.

Laatst bewerkt: 12 dec 2010
  3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Eriksen zou nooit naar PSV gekomen zijn denk ik. Hij heeft eerder stage gelopen bij Barcelona en Chelsea maar koos voor Ajax.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ajax en PSV hebben allbei lopen slapen bij Chadli, Assaidi en Mertens

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ja zal ook wel, maar toch, je hoorde er niet eens iets over; ze probeerde het waarschijnlijk niet eens. Hopelijk nu met Marcel Brands wel.

6. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    joh :9

7. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Messi hebben ze wel gescout, gesprek gehad. maar uiteindelijk koos hij voor Barca ;)

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Spurs 1-0 voor tegen Chelsea!! \o/

9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Tottenham op 1-0 :D

10. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Godver, als nac wint van Excelsior dan staat ADO in het rechterrijtje. Maar nacnheef pas 1 punt uit gepakt dus hoop dat we 9e staan na woensdag :).

11. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Zo die van Beukering is ook niet gekomen voor zijn snelheid, haha. Maar vond hem het voorderest niet verkeerd doen, doet gewoon wat ie moet doen. Al het is natuurlijk wel heel kortdag om een oordeel te vellen.

12. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Kom net terug van Vitesse-Ajax, maar wat een rare wedstrijd.
    1ste helft domineer je de wedstrijd gewoon en 2de helft zijn de rollen omgedraaid.
    Je kon duidelijk zien dat het te vroeg was voor Sulejmani luie kut hond dat het is.
    Ebecilio speelde goed en had een paar leuke acties.

Afschuwelijk stadion trouwens. Lijkt net of je in een sporthal komt.
    Uitvak was niet verkeerd. Geen net meer voor het veld alleen nog aan de zijkant.

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Had alleen de 1e helft gekeken want ging naar de bios maar toen speelde ajax met vitesse. 2e helft was het dus wat lastiger? Vond 1-0 ook maar weinig als ik het speelbeeld van de 1e helft zag.

14. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    2de helft speelde ze drama. 1ste helft werd Vitesse goed onder druk gezet op eigen helft (helft van vitesse) en dan zie je gewoon dat je ongeveer 60/70% van het balbezit hebt. In de 2de helft was dat compleet anders vitesse mocht opkomen tot de middellijn en dan was het alleen De Jong die jaagde. In de 1ste helft had Ajax gewoon 0-2/0-3 voor moeten staan dan was er niks aan de hand, maar nu had je nog dat de bal er zomaar in kon vliegen en je met een gelijkspel terug moest.

In mijn ogen hadden ze 5/6 100% kansen die er gewoon in moesten, maarja je kan niet alles hebben.:9

Ik heb wel echt genoten van Ebecilio en de Jong.
    Eindelijk weer is een buitenspeler (Ebecilio) die een actie durft te maken en de achterlijn haalt en eindelijk is iemand met een goeie voorzet.
    De Jong, omdat ie vandaag goed liep te jagen en een aardig goed aanspeelpunt is.
    En natuurlijk Vertonghen.

Laatst bewerkt: 12 dec 2010
  15. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Huntelaar heeft een penalty gemist voor Schalke, maar ze staan nu alsnog 0-1 voor door Farfan.

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dit is tenminst echt voetbal! Tottenham - Chelsea, heerlijk hoe snel dat gaat. En die sfeer _O_.

17. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ebicilio van Ajax heeft ook een hartstilstand gehad op 14 jarige leeftijd hoor ik net. Hij speelt nu ook met een pacemaker (naast Evander Sno). Echt tof dat hij dan nog bij het eerste komt, ik gun het die jongen van harte.

18. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Drenthe scoort wel een penalty voor Hercules net.

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    White Hart Lane wil ik altijd nog een keer heen. Kunnen maar 35.000 man in geloof ik maar het is echt een heerlijk sfeertje daar.

20. Munnie

Munnie Guest

Dat zeg ik niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina