1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Hardstyle & Hardcore

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bulleta, 15 dec 2005.

  1. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Kaartjes voor Reverze zijn besteld!



    Ziet er netjes uit, iemand ervaring?

    Er lopen ook wel chicks rond op dat filmpje :cool:
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja tuurlijk dat ze chicks in een aftermovie/promotiemovie doen. :9
    Maar ziet er zeker wel nice uit!
     
  3. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Op hardstylefeesten loopt echt veel moois rond hoor ;)
     
  4. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    [yt]cbXXvT2LOC8[/yt]

    Heerlijke shit dit :)
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2010
  5. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Lekker! ik ga er ook heen deze keer :p.

    Eindelijk wat mensen gevonden om mee mee te gaan, dusky geeft niks om deze muziek :p Ga nu dus met een paar klasgenoten. Ga ook naar Intents en Decibel outdoor. Als we kaartjes optijd kunnen kopen natuurlijk.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2010
  6. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand al de line up van qlimax dan ?
     
  7. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0

    Leef je onder een rots?
     
  8. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Vanavond partytime \o/
     
  9. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ben alleen te lui om die hele trailer af te kijken
     
  10. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Qlimax viel toch wel tegen. Geluid kon harder, stage kon vetter. En echt een schabde dat om 12 uur al de kluisjes overal op waren. Daardoor waren er mensen die de hele avond met hun jas aan moesten lopen, en dat waren er behoorlijk veel. Wij konden gelukkig aanpappen met een steward waardoor we ze achter de stage konden leggen, maar zoiets kan natuurlijk niet. Nee, vorig jaar was een stuk beter.
     
  11. MarkyDV

    MarkyDV Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    vrijdag Limewax b2b met Trasher gezien. Drum&bass en Hardcore door elkaar, dat is voor mij de perfecte combinatie.
     
  12. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    LIKE!
     
  13. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Hmmmm ik snap dat het "kluisjesprobleem" klote is.. maar ik was om half 12 binnen en gewoon een kluisje en topavond gehad. Heb het idee dat teveel mensen hun avond hebben laten verzieken door het kluisjestekort...

    Vond namelijk het geluid wél echt goed. Door de stage over oost tribune te plaatsen was er veel meer ruimte en stonden mensen niet zo dicht op elkaar (links in ieder geval). Munten uit automaat halen en drank halen super snel.

    Enige wat ik echt tegen vond vallen was de show in die zin dat dikkere qlimax shows heb meegemaakt (ben hiervoor in 2007 en 2008 geweest). Maargoed al met al mooi feestje, maar dat moet je er ook wel zelf van maken. Zou van mij dikke 8 krijgen deze editie.
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Zaterdag Reset in de Hemkade (Noisecontrollers/Psyko Punkz/Wildstylez/Zany/Headhunterz/Thera). Sta op gastenlijst en ken mensen achter de bar dus krijg muntjes twv 100 voor een 10'tje:+. Dat wordt lekker!
     
  15. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet of je vorig jaar bent geweest? Maar toen was het geluid veel beter, voelde je de bass echt in je lijf. Nu niet (grootste deel vd tijd hebben wij ongeveer midden op het veld gestaan). Kon echt veel harder, ben al heel wat hardstyle feesten geweest, maar vond hier het geluid echt onder de maat.
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2010
  16. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Nope vorig jaar niet, wel 2007 en 2008 toen was het echt stuk slechter dus kan niet vergelijken met vorig jaar. En wat betreft andere feesten heb je gelijk maar dat neem ik maar voor lief. Ik bedoel heb ook wel eens hardstylefeesten gehad in een 100m2 uitgaanstent en daar stond het geluid snoei en echt snoeihard. Wel leuk op z'n tijd maar qua ervaring is dat meer gelijk aan avondje stappen dan een evenement als qlimax. Bijv. in Matrixx 013 oid is geluid misschien harder en beter... maar komt niet in buurt bij Qlimax/Defqon noem maar op.
     
  17. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Loudness _O_

    Wat knetterhard, m'n oren suizen nog :+ Nog nooit zulk hard geluid meegemaakt. Echt geweldig. Locatie (Factory 010, boven de bekende Maassilo) was ook echt super. Volgend jaar zeker weer.
     
  18. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    wooohoo! Reverze kaartje gekocht. Jammer dat het nog zo lang duurt...
     
  19. Forty

    Forty Guest

    Noezzz
    M'n mp3 speler is ingenomen door een leraar en krigj ik morgen na school pas weer terug.
    een hele dag zonder hardstyle=faal dag
     
  20. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Hardbass here we come :p
     

Deel Deze Pagina