De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 37]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 29 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Jhonny van Burgerking was toch het dieptepunt. Wat was dit een schande voor het Nederlands voetbal. Die gasten is niet vooruit te krijgen en dan ook nog eens dat interview met hem...gast heeft echt een IQ van 50.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    En dan ook nog eens dat kamperkapsel, zo'n geschoren hanenkam MET mat :F:.

3. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Maar bij hem weet je het, die anderen worden soms nog kwaliteiten toegedicht.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Verklaar je nader...is daar trouwens iets mis mee?

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Plebs is 't!

6. Munnie

Munnie Guest

Aanvallend is hij zeker niet slecht maar verdedigend is een drama.

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Moet ik mijn nader verklaren waarom ik zo'n scheerkapselachtige hanenkam met zo'n vies matje een kamperkapsel vind? Nouja, omdat alle kampers zo'n kapsel hebben? 8)
    Net zoals Danny Gorter, kan ik ook niet aanzien.

Heb ik al meteen m'n vooroordelen op tafel liggen voor zo'n iemand. :+

Laatst bewerkt: 12 dec 2010
  8. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    En hij was de tijd dat hij speelde absoluut niet de minste, dat zegt genoeg :emo:

Mijn god, elke keer hoop ik weer dat ze eindelijk eens gaan voetballen, maar wat een drama zeg. Er blijkt uit het spel geen enkele inspiratie, ik houd m'n hart vast voor volgende week...

9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Roda JC pakt thuis tegen Ajax altijd wel punten, één van de weinige teams dat tegen PSV meer gemotiveerd lijkt dan tegen Ajax..
    Maar thuis pakt PSV vast wel de 3 punten, zie echt geen reden dat PSV het vlak voor de winterstop zo laat liggen.

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Dat zal jou IQ ook vast niet boeven de 50 liggen

11. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Toevallig Eredivisie live gekeken?

12. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Dacht precies hetzelfde:emo:

13. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje Jan van Halst na praten. Een man met 0 verstand en die alles zo op z'n boord krijgt geschoteld en geen eigen mening heeft. How sad...

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Jij hebt zeker ook zo'n kapsel? :emo:

Heb je het nou over Jan van Halst? Ik vind dat één van de betere analysten op TV hoor, vele malen beter dan al die andere domme mannetjes die daar gaat zitten. Ronald Koeman (2x :emo:), Ronald Waterreus (:emo:), Marco van Basten (:emo:), etc.

15. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Man wat is er mis met een kapsel. Een kwestie van smaak, dat jij nou gelijk mensen over 1 kamp scheert. Durf te wedden dat jou kapsel geen steek mooier is. :+

Edit: Jan van Halst komt uit het oosten van het land met z'n auto. Daar ligt al materiaal wat hij een beetje bij elkaar moet praten. Tijdens de wedstrijden zitten er 2 man momentjes uit te pikken die van Halst kan laten zien. Zo lijkt het net of hij ziet dat Leerdam na een aanval te lang blijft staan... Heel uniek inderd
    aad.

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Die is wel mooi! :lol:

17. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Jan van Halst, als ik die man zie ren ik naar de keuken om een teiltje te pakken. Voegt werkelijk helemaal NIKS toe, met zijn achterlijke analyses op dat computertje, alleen maar open deuren intrappen. Vreselijke vent.

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Klopt ook, maar wie zou je daar dan liever hebben zitten? Ik heb zelf nog niet veel beteren gezien als hem, vind dat gebeuren met dat computertje altijd wel grappig als hij laat zien wat er allemaal mis is. Is natuurlijk wel 'open deuren intrappen' zoals jij het noemt, maarja.

19. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom niet uit Eindhoven of Brabant. Heb er echter wel gewerkt. Maar hier zijn kampers geen 'issue'. :9 Maar je moet niet zo zeiken over kapsels, ieder zijn smaak he. Zie btw mijn edit op mijn post hierboven.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hier in de buurt moet men er niet veel van hebben, zorgen alleen voor problemen en zijn vaak genoeg mensen daar gevonden met verschillende vuurwapens op zak. Als je problemen hebt met één zo'n kamper (wit petje, vieze mat, grote bakkes :+), word je meteen met de dood bedreigd en opgewacht door hen. Dusja, haat jegens kampers zit er bij mij wel in ja. Wel grappig dat iedereen altijd tegen de buitenlanders is, terwijl die hier amper voor problemen zorgen. Nederlands zelf veeeel meer.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina