[Politiek] Kabinet, Tweede Kamer & Verkiezingen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 1 apr 2009.

1. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik blijf erbij dat het de spelregels veranderen is terwijl de wedstrijd nog bezig is...

2. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
  3. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Het is eigenlijk heel grappig. Maxime Verhagen heeft zelf 11 (!) jaar over 1 studie gedaan. En Marja van Bijsterveldt jongens, heeft enkel een Verpleegster-A diploma, wat nu neerkomt op mbo 3/4. Dat is dan onze minister (van Onderwijs notabene, als ze nou nog bij Volksgezondheid zat...).

Over protectionisme: ik studeer economie, dus het is nogal voor de hand liggend dat ik voor volledige vrijhandel ben. Boeren in Nederland redden het dan niet meer? Boeiend, gaan ze iets anders doen. Ik denk dat het in deze wereld, met organisaties als de UN, WB, IMF, WTO of Nederland dan afhankelijk is van andere landen.

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    lol, in tijden van oorlog gaan we dan zand eten?

5. Nacer Chadli

Nacer Chadli ____________

Leuk Bevonden:
    0
    En ik niet

/Mod Knip. Reageer dan niet.

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    nvm

Laatst bewerkt: 13 dec 2010
  7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Wat is er met jullie aan de hand 8)
    Hou eens op met aftrekken op mijn naam...

8. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Maar het is wel een érg mooie naam he...

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Dat zeker, maar volgens mij heb ik al 10x gezegd dat je niet mn gewone naam hoeft te gebruiken.

Hoe Chadli aan mijn naam komt is me ook de vraag..

10. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0