De Grote Voetbaldraad [Deel 30]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 13 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Eh ja?
    Serieus, wat is er zo speciaal aan? Dat hij de bal met z'n wreef doodlegt ofzo?
    Ik ben zo technisch als een houten plank maar dat kan ik ook.

@Siemenn: eh nee... 3e klasse West is wat anders als 3e klasse Oost (no offence ;))

2. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan elke henkie wel ja, maar het gaat om de actie ervoor.
    De bal met links zo panklaar leggen dat je hem met rechts lobt over de speler.

3. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Balbeheersing. :'-( Hij komt er geeneens uit. Zelfs in de jupiler league zie je de rechtback van pak m beet Veendam zulke acties maken.

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Oh sorry, wat is het verschil dan? Is er ook nog een verschil tussen Oost en West 8). Ik dacht gewoon.. 3e klasse = 3e klasse.

5. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
  6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Niet om het een of ander, maar na 2 seconden neemt hij hem echt ber-oerd aan.. Daarna speelt hij hem terug. Daarna wipt hij hem op, volliet hem naar zn links en over de man. Dat is niet echt technisch maar a la, dit wordt een beetje welles nietes discussietje :p.

@Siemenn: de betere clubs zitten gewoon in het westen van het land, denk dat iedereen het daarmee eens moet zijn... Niet?

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Als we het dan toch over Zidane en 'Super Skills' (:F) hebben:

[yt]crDzasp1-60[/yt]

[yt]EJegm-v5mMs[/yt]

[yt]WIrFqp6IRr4[/yt]

Drie eerste goede goals die ik vond :+.

8. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Hou op man zulk soort dingen zie ik allemaal in 3de klasse West II:+

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Was het maar zo'n feest :+

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Joh, dagelijks in hoofdklasse :cool:.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Hoofdklasse speelt 1x per week.

:+

12. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    _0/
    1.5 Mil per jaar.. :emo:

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wut? Er is iemand die Atouba over wil nemen? Strik erom , op de bus zetten en degene die hem koopt een bedankje na sturen

14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik mag hopen dat Ajax nu niet ook nog geld voor hem wil vangen! Hup lekker transfervrij de deur uitdoen de winter! Het scheelt weer 7 ton salaris:)

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Doe maar weg dan. Blijf er bij dat hij wel iets had kunnen betekenen voor Ajax maar het is natuurlijk bizar dat die man er zo lang heeft uitgelegen.

Ik zie in die Boilesen wel wat. Bij het Copa-toernooi was ik wel onder de indruk, al komt hij meer op mij over als een type Vertonghen die beter centraal is.

16. JorisFR

JorisFR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Internazionale heeft Tottenham Hotspur en Arsenal geklopt in de strijd om Luc Castaignos. De 18-jarige aanvaller van Feyenoord is met Inter akkoord over een contract. De winnaar van de Champions League reist volgende week naar Rotterdam af.

Naar Milaan in 2012
    De berichten over een transfer van Castaignos deden de afgelopen weken al de rondte. Zelf wilde hij er na afloop van Feyenoord - Excelsior weinig over kwijt. Goal.com weet echter dat Inter volgende week een deal zal sluiten waarmee een kleine zeven miljoen euro is gemoeid.

Voor het noodlijdende Feyenoord een prettige financiële injectie. Castaignos blijft nog tot de zomer van 2012 in De Kuip voetballen. Inter troeft Arsenal en Tottenham af, die beide ook geïnteresseerd waren in de talentvolle aanvaller. In de laatste zeven wedstrijden scoorde Castaignos vijf keer.

'Nieuwe Henry'
    "Castaignos tekent volgende week een contract bij Inter, maar zal nog achttien maanden bij Feyenoord blijven om zich verder te ontwikkelen", zegt een Nederlandse bron aan Goal.com. "Hij wil Feyenoord nog niet verlaten omdat hij zichzelf te jong vindt, maar Inter wil niet nog twee seizoenen wachten."

In zijn tijd bij Oranje-17 werd Castaignos topscorer aller tijden van dat elftal met dertien doelpunten. Een categorie hoger, bij Oranje-19, maakte hij opnieuw een fraai aantal van negen doelpunten. Albert Stuivenberg, bondscoach van Oranje-17, vergeleek Castaignos al eens met Thierry Henry.

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    7 miljoen is verdomd veel! Had op een miljoen of 3 gegokt. Goed van hem dat hij nog wel even wil blijven, alleen is z'n uitspraak van een kampioenschap lekker veel waard geweest zeg=(

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Lukoki schijnt best goed te zijn.

19. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ach joh, sneijder zei ook dat hij nog bij ajax zou blijven, en 1 dag later was hij weg;)
    Maar 7 miljoen, met het risico dat hij later nog meer waard word en dat het voor inter een koopje is, of we hebben geluk en blijkt toch niet zo geweldig te zijn dat Feyenoord er een mooi deal aan overhoud.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    7 miljoen :D:D:D:D:D:D
    En dan nog 2 jaar blijven heerlijk.
    Ik zie dit nog wel stiekem een hele nare deal voor Inter worden :lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina