De Grote Voetbaldraad [Deel 30]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 13 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Hoezo dat:p Denk je dat hij het geld niet waard word?

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Óf hij wordt volgend jaar al erg goed, maar dankzij deze deal kunnen we een jaar langer aan hem vasthouden (stel je voor dat hij een geweldige 2e seizoenshelft zou spelen, dan koopt Tottenham hem al volgende zomer bv), óf hij piekt pas over 3 jaar en dan heb je alsnog de hoofdprijs gekregen.
    7 miljoen + 2012 is gewoon echt een hele goede deal, het zou alleen nadelig zijn als Luc precies piekt op het moment dat hij naar Inter vertrekt omdat je dan misschien nog wat meer had kunnen vangen. Maar wat zijn de kansen dat hij precies dat halfjaar ervoor onwijs goed speelt?

3. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Klopt, ik hoop wel dat Feyenoord een percentage van de doorverkoop heeft, lets say 20% ofzo.

4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    [yt]MycGdoFGJOk[/yt]

5. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    7 Miljoen in een diepe put vol met schulden.:9

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Het verlicht een hoop.. Nu zit je ong op 15 ofzo?
    Zo diep is het niet meer. Binnenkort gaan ze langs de deuren en dan vangen ze weer een miljoen :+

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    maar met die 7 miljoen is hij toch al wel van Inter? Dus als Tottenham hem eind van het jaar zou willen hebben moeten ze toch met Inter om tafel?

Hoe dan ook is 7 miljoen een mooi bedrag om bij te kunnen schrijven

8. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    De schulden zijn meer dan je denkt.

Dan helpt die 7 miljoen echt niet hoor.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die 7 miljoen zou echt een uitstekende deal zijn voor Feyenoord. Voorkom je ook De Guzman-taferelen. Willen ze echt zoveel betalen voor iemand die nu 18 is en straks 20? Gewaagd.

10. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Niet om in 1x je schuld af te lossen nee, maar natuurlijk helpt 7 miljoen ontzettend veel bij het aflossen van je schulden. Lijkt me logisch.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Gast 8)

Dat is van december 2009.. Intussen hebben we een mega injectie gehad dankzij die financers remember?!

Get your facts straight!
    En daarbij ben jij gewoon een retard als je gaat zeggen '7 miljoen helpt niet' :emo:
    Je zit nu gewoon te stoken heb ik het ideee...

@Delphiki: ja dat snap ik, ik bedoel ook ALS tottenham dan zou willen..
    het is een beetje vaag maar als je het 2x leest snap je het wel.

12. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik denk eerder op 8, de aandelen ong 25 eraf, is nog 15, nu die 7 eraf, is nog 8 miljoen schuld, kan best zijn dat ik het fout heb hoor;)

13. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Oh lol, ik dacht dat er 2010 stond!:F:
    Ja dat weet ik, was 16 miljoen als het goed is, alleen waren de schulden toen ook al opgelopen tot 43 miljoen (correct me if i'm wrong).

Maarja het zal wel. In deze tijd is er haast geen gezonde club meer.

Laatst bewerkt: 16 dec 2010
  14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Schulden waren rond de 40 miljoen, dankzij Gudde flink gereduceerd. Ongeveer tot de helft. Nou met die 7 miljoen eraf vind ik 15 miljoen een hele goede schatting ;)

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Waarom zeven miljoen? Ik heb die jongen nog nooit goed zien spelen. Moet ook toegeven dat ik bijna nooit naar jong oranje kijk, maarja..

Had zo'n 2/3 miljoen verwacht, wat ook al veel is vind ik. Nja.

16. JorisFR

JorisFR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft ooit eens een sterk wk gespeeld met oranje onder 18 ofzo, maar dit seizoen vind ik hem tegenvallen. Wel moet ik toegeven dat hij de laatste 6 wedstrijden 5 goals heeft, dus qua cijfers is hij aardig bezig de laatste weken.

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Als de enige bron trouwens goal.com is, zou ik er niet al teveel van geloven. De site die zelfs interviews(Suarez die naar Spurs zou willen) uit hun duim zuigt. 7 miljoen klonk al ongeloofwaardig.

18. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Volkomen uit de lucht gegrepen dat bedrag natuurlijk. En hij voetbalt niet geweldig maar qua cijfers doet ie het gewoon goed. Als ie de lijn doortrekt zal ie eindigen op een goal of 15?

Dan heb je het in mijn ogen uitstekend gedaan.

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zie het niet in hem hoor, wereldklasse niveau bedoel ik. Mjah hij is nog jong.

20. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ook niet. Maar hij speelt ook in een team waar de aanvoer rampzalig is, en wat gewoon niet draait. Ik zou hem dan ook graag eens in een goed lopend team zien (wat waarschijnlijk bij het WK-21/Jong Feyenoord etc wel zo was). Dik kans dat 'ie dan een stuk beter uit de verf komt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina