Eigen ervaring: Ten eerste, over de beginlevels: Die zijn drastisch verbeterd, was 41 op mijn undead hunter alt voor ik het wist. Begin startte wat langzaam, maar daarna werd het steeds toffer. Iets wat me daarvoor nog niet gelukt was, levelen leuk vinden, was nu geen probleem. Andere zones hebben ook een revamp gehad en zijn een stuk beter.
Ten tweede, Sliv heeft gelijk. Vroeger speelde ik teveel en dat was niet goed. Uiteindelijk dan ook meerdere malen gestopt en bijna 2 jaar was ik ook gestopt (was ergens in januari/februari gestopt en eind november opgepikt), maar het bleek dat ik veel tijd over had en een vriend van mij op mijn nieuwe studie speelde nog. Zodoende besloten om het toch weer op te pikken om de nieuwe expansion te checken, maar met de belofte om het casual te houden.
Er zijn echter wat redenen waarom het op dit moment wat meer is:
- Ik woon niet in Rotterdam dus casual dingen doen in avonden zit er niet echt in (ik ben niet echt een club-fan dus trekt me ook niet heel erg om 3uur reizen daarvoor te verdragen, wel ga ik altijd naar feestjes bij mensen thuis omdat ik dat leuke momenten vind om te socializen en gezellig een biertje te drinken, maar dat is een ander verhaal).
- De studie is intensief en vergt veel thuiswerk, maar deze periode ga ik maar twee keer in de week naar school en heb ik twee intensieve studieavonden. Veel vrije tijd dus.
- Normaal word die veel ingevuld met andere activiteiten, maar mijn voorste kruisband is gescheurd dus veel dingen zoals voetbal en andere intensieve dingen vallen weg.
Daar komt het feit bij dat het net een nieuwe uitbreiding is en als resultaat speel ik nu wat meer dan ik had gepland, maar ik speel dus zoals Sliv aangeeft enkel wanneer het uitkomt. Ik maak gewoon nog afspraken en zal het nooit voor een andere activiteit (zoals vandaag epic snow fun in de buurt) plaatsen. Dat is volgens mij ook de manier om het te spelen.
Edit: Oh en het feit dat ik zo laat op ben en net een halfuur geleden nog een heroic heb gerund komt doordat ik veel teveel energie over hebt nu al die intensieve activiteiten uit mijn leven zijn verdwenen tijdelijk. Voordat ik was begonnen aan wow, zat ik ook al een maand op de bank en mijn ritme is sindsdien niet voor half 3 slapen. Medische fitness is te kort om echt sporen na te laten qua vermoeidheid (wel spierpijn, damn na 2maanden stilzitten voel je die 2 workouts per week wel zeg tering). Daarom zit ik nu vaak tot best laat nog achter de pc/tv kijken tot de vermoeidheid erin kickt.
Laatst bewerkt: 18 dec 2010