1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Daar heb je gelijk in, maar uiteindelijk is het een game waarin alles kan, ook qua ontwikkeling, nether of niet.

Laat maar zitten, heb het er al niet meer over. Dan Northrend maar en die gebieden die ik eerder noemde. :9

2. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Is niet te merken hoor :thumbs:

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dan maar niet. 8)

4. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Bijna de mount van Tol Barad. *)

5. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Netjes! Bij ons is Tol'Barad geen succes, nauwlijks alliance. Ben er pas 1x ingekomen van de 10x dat ik gequeued heb

6. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Halfus Wyrmbreaker down :)

Koel gevecht, op naar de volgende.

7. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Vriend van me is hunter en al een stuk verder gevorderd qua gear (hier en daar epics, lvl346 average en ik zit op het minimum van 329 voor heroics), maar hij outdps'ed me echt onwijs.

We zaten ff te kloten op een dummy in Stormwind en hij kwam met Survival tot zo'n 15k eZ en ik zat te kutten rond 8k als het goed ging. Het erge was dat je op recount zag dat hij me zo inhaalde terwijl mijn dps langzaam bouwt en hij in een keer bam op zo'n 12k zat en het laatste stukje kost dan wat moeite.

8. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Het schijnt dat er een petitie gaande is om te tekenen dat ik weer WoW moet gaan spelen. WTF? 8)

9. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Waar kan ik tekenen? :D

10. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Geen idee, mijn broer had het erover. Heb inmiddels ook al 3 10 dagen codes ontvangen. :emo:

11. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Man elke keer lijkt het me wel gaaf om te spelen, maar ik snap niet eens waar het om draait.

Al die termen die je hier leest:+, en uitbreiding sets die je kunt kopen in de winkel enz. 8)

Morgen toch maar eens op internet info zoeken.

Heb wel een hele tijd MapleStory gespeeld, is dit hetzelfde idee? O-)

12. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Nee, WoW is ontworpen om al je vrije tijd in te steken zonder dat je er wat voor terug krijgt (het is niet uitspeelbaar). Wanneer dit aantrekkelijk klinkt moet je het spel kopen en braaf elke maand 13 euro betalen, en zoniet dan kun je al die vrije tijd aan je leven besteden.. Up to you..

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Laat ik zeggen dat je al ruim voor level 2 addicted bent en je minstens 3 jaar verslaafd zult zijn, zo niet des levens. ;)

Bovendien is dit echt een game van: Even dit afmaken, altijd meer willen. :9

Edit: Van de InsideGamer review: - Met nieuw personage moet je ook door Burning Crusade-content

Vond ik wel een goed punt gezien onze laatste discussie over BC en Outland.

Laatst bewerkt: 17 dec 2010
  14. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Ik weet niet hoor, maar ik moest echt even door de eerste levels heen bijten voordat ik het spel echt begon te waarderen. Toen ik eindelijk dungeons in kon en een beetje leerde PvE'en raakte ik gemotiveerder om betere gear te halen/sneller te levelen.
    En nouja, ik ben na zo'n 3 jaar gestopt, mede omdat ik het geld niet meer had, en nu zo'n 2 jaar WoW vrij(hoewel ik altijd weer naar dit topic gezogen word:+)

15. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Precies. WoW vond ik altijd erg vervelend bij de beginlevels. Vanaf ongeveer level 20-30 (verschilt per class) krijg je wat interessantere skills en gevarieerdere omgevingen, en dan is het leuker om te levelen. Echt leuk wordt het pas vanaf het maximale level, dan kun je allemaal dungeons en raids doen en aan je gear werken.

Ga er inderdaad maar wel van uit dat je er veel tijd in zal stoppen als het spel aanslaat. Er zijn mensen die WoW goed kunnen combineren met nevenactiviteiten maar ik ben er zelf niet een van en ik ken veel mensen die het ook niet kunnen. Dat is ook voor mij de reden geweest om op een gegeven moment er een punt achter te zetten.

Maar als je het niet druk hebt met school en te kampen hebt met verveling, dan kan WoW een uitstekende manier zijn om je tijd te vullen. Zeker als je iemand bent die het goed weet te combineren met studie en sociaal leven. Je kan er altijd nog mee stoppen als je merkt dat het een negatieve invloed op je krijgt.

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Eigen ervaring: Ten eerste, over de beginlevels: Die zijn drastisch verbeterd, was 41 op mijn undead hunter alt voor ik het wist. Begin startte wat langzaam, maar daarna werd het steeds toffer. Iets wat me daarvoor nog niet gelukt was, levelen leuk vinden, was nu geen probleem. Andere zones hebben ook een revamp gehad en zijn een stuk beter.

Ten tweede, Sliv heeft gelijk. Vroeger speelde ik teveel en dat was niet goed. Uiteindelijk dan ook meerdere malen gestopt en bijna 2 jaar was ik ook gestopt (was ergens in januari/februari gestopt en eind november opgepikt), maar het bleek dat ik veel tijd over had en een vriend van mij op mijn nieuwe studie speelde nog. Zodoende besloten om het toch weer op te pikken om de nieuwe expansion te checken, maar met de belofte om het casual te houden.

Er zijn echter wat redenen waarom het op dit moment wat meer is:
    - Ik woon niet in Rotterdam dus casual dingen doen in avonden zit er niet echt in (ik ben niet echt een club-fan dus trekt me ook niet heel erg om 3uur reizen daarvoor te verdragen, wel ga ik altijd naar feestjes bij mensen thuis omdat ik dat leuke momenten vind om te socializen en gezellig een biertje te drinken, maar dat is een ander verhaal).
    - De studie is intensief en vergt veel thuiswerk, maar deze periode ga ik maar twee keer in de week naar school en heb ik twee intensieve studieavonden. Veel vrije tijd dus.
    - Normaal word die veel ingevuld met andere activiteiten, maar mijn voorste kruisband is gescheurd dus veel dingen zoals voetbal en andere intensieve dingen vallen weg.

Daar komt het feit bij dat het net een nieuwe uitbreiding is en als resultaat speel ik nu wat meer dan ik had gepland, maar ik speel dus zoals Sliv aangeeft enkel wanneer het uitkomt. Ik maak gewoon nog afspraken en zal het nooit voor een andere activiteit (zoals vandaag epic snow fun in de buurt) plaatsen. Dat is volgens mij ook de manier om het te spelen.

Edit: Oh en het feit dat ik zo laat op ben en net een halfuur geleden nog een heroic heb gerund komt doordat ik veel teveel energie over hebt nu al die intensieve activiteiten uit mijn leven zijn verdwenen tijdelijk. Voordat ik was begonnen aan wow, zat ik ook al een maand op de bank en mijn ritme is sindsdien niet voor half 3 slapen. Medische fitness is te kort om echt sporen na te laten qua vermoeidheid (wel spierpijn, damn na 2maanden stilzitten voel je die 2 workouts per week wel zeg tering). Daarom zit ik nu vaak tot best laat nog achter de pc/tv kijken tot de vermoeidheid erin kickt.

Laatst bewerkt: 18 dec 2010
  17. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben op dit moment level 17 en heb er niet lang over gedaan, speel soms een uurtje in de avond, soms 2 en soms geen ;)

Ik ben een Tauren Warrior en zal dus in instances als Tank moeten fungeren. Echter kan ik wel wat tips gebruiken, want mijn eerste instance (Ik heb vroeger alleen Alliance gespeeld ) ging niet vlekkeloos ;) Hoe kan ik met mijn level zorgen dat ik Agro behoudt enzovoorts? Wat zijn goede shortcuts? Wat is een goede UI voor een beginner ?

Tips zijn welkom!!

18. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Momenteel heb ik 525 mining en iets van 137 blacksmithing.. Maar ik zit te denken om JCing of Engineering te nemen.
    Ik ben verder niet van plan hard te gaan raiden ofzo, of die-hard pvpen. Gewoon een beetje van alles... Engineering lijkt me "de leukste" profession, maar ik zie heel veel geQQ over 525 Engi. Blacksmithing lijkt me eigenlijk nogsal saai, Jewelcrafting weet ik niet.
    Wat raden julie me aan?

19. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had altijd engineering op mijn hunter en eht is echt een PAIN om te lvlen naar max. En voor de max skill krijg je niet heel erg veel voor terug! Weet niet hoe het in Cata is aangezien ik me hunter niet meer speel en ook niet naar de changes heb gekeken!

JC is altijd aan te raden en kan je nog winst mee maken ook!

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ga maar eens Archeology levelen. Ga je de eerste 50 punten al een hekel aan krijgen. Heb het sinds dag 1 van de release ook niet meer geleveld.

Je krijgt er inderdaad weinig voor terug. Die dingen die je terug krijgt zijn vaak pas op max level en dan moet je nog vrij grof voor de recipes betalen of farmen.

Ben blij dat ik met mijn cooking in elk geval al 160+ recipes heb. Een aantal, voor mij, belangrijke achievements, heb ik ruim voor Cata gehaald. Zo ook in de professions. Chef titel cooking heb ik een paar weken voor Cata gehaald. Het levelen is nu alleen vervelend omdat farmen niet altijd leuk is en via AH de prijzen insane hoog zijn.

Mijn soulbound items die ik zelf niet gebruik, dis ik altijd en dat heef me met een nieuw goedje dat er uitkwam al een paar K opgeleverd. Wat nou crisis. :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina