Ik ben zelf ook bezig met een warrior, op dit moment level 29.
In dungeons vind ik het moeilijk om threat op meerdere vijanden tegelijk te behouden, maar dit maakt het ook weer spannend. Je moet echt leren om een tank te zijn.
Thunder clap is goed om veel vijanden tegelijk aan te trekken, maar threat behouden is lastig.
Als je protection spec hebt gekozen, zou je de 'Blood and Thunder' talent kunnen nemen om je 'rend' skill op veel vijanden tegelijk te doen met je Thunder Clap.
Maar Sunder Armor is de skill die ik het meest gebruik. Hiermee maak je heel veel threat op een vijand. Ik weet niet in welk level je die krijgt, maar als je die nog niet hebt zal het niet lang meer duren.
Sunder Armor kun je maar op één vijand tegelijk doen, dus je zult ze om beurten moeten raken. Als je geen threat op meerdere tegelijk kan houden, zorg dan dat je threat op in elk geval de sterkste houdt.
Threat houden op 1 vijand tegelijk is niet zo moeilijk, daarom zijn boss battles een eitje.
En maak goed gebruik van je victory rush! Hiermee kun je jezelf na elke kill een stukje healen.
Voor pvp zijn de skills met silence en stun effecten van de warrior erg handig.
Gisteren heb ik met mijn level 29 protection warrior the deadmines solo gedaan. Probleem was dat ik geen eten had megenomen, dus tussen de gevechten moest ik lang wachten voordat ik weer op full health zat.
Laatst bewerkt: 18 dec 2010