1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    waarom loop je je op een gameforum te verdedigen dat je wat meer gamed dan casual? nobody cares, the more the better:thumbs:

2. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dat was niet mijn doel :+ Weenie, wou het gewoon ff typen xD

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    En we zijn level 83 hoor. Ga 85 nog wel halen voor de jaawisseling.

Wil zeker een goede vriend van me in het spel voor zijn. Die is al 82, dus moet haast maken. Zijn vriendin ben ik zeker wel voor, die levelt niet vreselijk snel.

Ik vertelde ze van de week dat je 9,1 miljoen xp, ruim, nodig had voor 84/85. Ze schrokken er best wel van. :+

Meeste doe ik nu via PvP, omdat de quest gebieden nog strontvol mensen zitten die net dat ene item voor je wegkapen waardoor je kunt wachten.

Nu ik het toch over questen heb: De respawn raid op sommige dingen is echt sick snel omhoog gegaan heb ik het idee. Veranderd dat nog met patches, niet dat ik het erg vind, of niet? :confused:

4. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga gewoon lekker lvlen, dat met die quest gebieden vol zitten valt ook reuze mee! Af en toe heb je dat wel eens maar dan kan je gwoon een party maken ofzo!

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik ben er ook wel mee bezig hoor. Gisteren in Deepholm en vandaag weer. Deepholm zijn niet zo gek veel mensen. Volgens mij snapt de massa niet hoe je er moet komen. Uldum heb ik ook wel zin in, maar Twilight Highlands lijkt me weer echt kut. Ben er al overheen gevlogen. Ik vind het net als Hyjal geen fijn gebied.

6. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deepholm vind ik echt kut, saaie quests, saaie omgeving, echt bah. Ben daarom maar naar Uldum gegaan, super toffe egyptische omgeving en indiana jones :thumbs:

7. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
  8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nu pas gespeeld? :+

Geniale questchain. Vooral die laatste met die Orc vond ik briljant. :thumbs:

9. Mongoose Marvin

Mongoose Marvin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf ook bezig met een warrior, op dit moment level 29.
    In dungeons vind ik het moeilijk om threat op meerdere vijanden tegelijk te behouden, maar dit maakt het ook weer spannend. Je moet echt leren om een tank te zijn.
    Thunder clap is goed om veel vijanden tegelijk aan te trekken, maar threat behouden is lastig.
    Als je protection spec hebt gekozen, zou je de 'Blood and Thunder' talent kunnen nemen om je 'rend' skill op veel vijanden tegelijk te doen met je Thunder Clap.

Maar Sunder Armor is de skill die ik het meest gebruik. Hiermee maak je heel veel threat op een vijand. Ik weet niet in welk level je die krijgt, maar als je die nog niet hebt zal het niet lang meer duren.
    Sunder Armor kun je maar op één vijand tegelijk doen, dus je zult ze om beurten moeten raken. Als je geen threat op meerdere tegelijk kan houden, zorg dan dat je threat op in elk geval de sterkste houdt.
    Threat houden op 1 vijand tegelijk is niet zo moeilijk, daarom zijn boss battles een eitje.
    En maak goed gebruik van je victory rush! Hiermee kun je jezelf na elke kill een stukje healen.

Voor pvp zijn de skills met silence en stun effecten van de warrior erg handig.

Gisteren heb ik met mijn level 29 protection warrior the deadmines solo gedaan. Probleem was dat ik geen eten had megenomen, dus tussen de gevechten moest ik lang wachten voordat ik weer op full health zat.

Laatst bewerkt: 18 dec 2010
  10. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Hier moet je mee uitkijken als er later in de dungeons CC nodig is. Sheeps/Saps etc.
    Hiermee breek je CC dus.

11. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ook maar eens gaan tanken op de paladin, alle specs nu perfect gegeared (ilvl 351 8)).

http://eu.battle.net/wow/en/character/tarren-mill/mudpie/advanced

Ook de 5 factions exalted, geen idee of er nog makkelijke upgrades te verkrijgen zijn, maar dat ontdekken we vanzelf. Wel geinig dat paladins tegenwoordig meer HP hebben dan andere tanks :+, zit op 158.1k self-buffed ^^

12. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net de defensive council ?? ofzo neergehaald in blackwing descent.
    erg vet, wel hard healen maar ze zijn down :). nu op naar magmaw

13. Mongoose Marvin

Mongoose Marvin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt. Op die manier had ik in de deadmines die monkeys geraakt, die niet agressief zijn, en je niet aanvallen tenzij jij ze aanvalt. Je zou maar gekilld worden door een paar aapjes:p

Met Thunder Clap moet je dus inderdaad uitkijken. Maar het is erg handig als je er alleen voor staat tegen meerdere vijanden. Hetzelfde geldt voor Cleave.
    Je wil geen vijanden raken die in een schaap zijn veranderd, want dan veranderen ze weer terug. Als een vijand een schaap is, kan hij je een tijdje niet aanvallen, en zo ontkom je aan flink wat schade. Damage mitigation heet dit volgens mij. De warrior, protection warrior in het bijzonder, kan hier ook wat van. Bijvoorbeeld silence en stun effecten. Deze duren veel minder lang dan bijvoorbeeld sheep, maar wordt niet beëindigd door damage. Je hoeft dus niet bang te zijn dat je je eigen effecten beëinigd.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoezo alleen de eerste 50 punten?

15. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik vind het wel lache :+ Nu bijna 150 in Archeology :cool:

16. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Heet simpelweg crowd control.
    Damage mitigation is alles dat je damage vermindert/stopt, inclusief je gear dus.
    'Vroeger' was het namelijk altijd een doel (vooral in TBC) om deze cap te halen zodat je uncrushable werdt (bosses hadden crushing blows/ in principe gewoonweg 1/2shots)

Maar in kort, damage mitigation: blocks/parries/dodges/armour en HP tot een zekere lengte, alhoewel ik dat meer als iets aparts zie.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Blijft het lvln alleen door surveys en discoveries gaan?

18. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Best erg ik zit nu al op zo'n 4 days+ /played (100 uur) sinds de release van Cataclysm. :'-( Ik schaam me eigenlijk ook dat ik dit nu zit te typen op een zaterdagavond. :lol:

19. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja, dat klopt :)

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb je al wat leuks gevonden of kun je dat pas op hoger lvl vinden?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina