De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 38]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Bedoel je met 'plek' een basisplek?!
    Of gewoon zo nu en dan een invalbeurtje? Want daar moet hij op rekenen denk ik.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nee, gewoon deel van de brede selectie ;).

Hoop wel voor 'm dat hij zo nu en dan een invalbeurtje krijgt. Maar dat komt wel goed denk ik.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Zo heerlijk algemeen weer. Vertel dan in ieder geval wát er triest is aan m'n posts. En bedankt voor het beamen dat je je eigen posts in ieder geval triest vindt.

Ja, sterke comeback, knul :): Blijkbaar zie je gelukkig wél dat het gros van m'n reacties cynisch of sarcastisch geladen is, dat valt dan weer in je te prijzen.

Laatst bewerkt: 20 dec 2010
  4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  5. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    'De einde is in zicht' :F:

Maar het kan inderdaad niet lang meer duren. De quote voor het ontslag van Benitez staat op 1,10, Moratti laat momenteel niets los, de media speculeren al volop over wie de opvolger wordt (Spalletti en Leonardo worden het meest genoemd momenteel, ook Zenga lijkt nog een mogelijkheid, evenals heel misschien Capello) en sommige bronnen melden dus zelfs dat Benitez al weg is en al weer in Liverpool zit.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Redknapp schijnt volgens de voetbal 'roddel' sites in beeld te zijn bij de FA dus misschien is Capello nog niet zo ver gezocht

Al weet ik niet of je daar op moeten zitten wachten

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    :'-(

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Was te verwachten.

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Lullig voor dat ventje. Hoop dat ie de motivatie nu kan behouden om zich weer terug te vechten. Kan me met zijn voormalige situatie voorstellen dat het voor hem extra zwaar zal worden.

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Was inderdaad te verwachten, kennis van ons zei het meteen al toen we hoorden dat de knie uit de kom lag. Dan moet alles afgescheurd zijn.

Kan ie zich wéér terugvechten.

[yt]-_q53_-JR6c[/yt]

11. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Erg jammer voor hem, talentvolle spits die met de wedstrijd beter begon te spelen. Nu met het wegvallen van Reis en Afellay krimpt de kans op de titel wel zeg. Dan hoop ik voor ze dat ze Doedelzak weten te behouden.

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Die schreeuw is echt verschrikkelijk, net als bij vd laak pas!
    Erg lullig voor Reis, hopelijk is er geen blijvende schade!

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, ik denk dat we zonder Afellay niet véél slechter zullen spelen eigenlijk.
    Maar ook zonder Reis word het wel moeilijk. Berg krijgt nu wel de kans om zich te bewijzen en hopelijk een bepaalde 'vorm' terug te krijgen :+.

Wat speelden we gisteren de tweede helft toch goed eigenlijk. Leuke kaatjes en driehoekjes hier en daar en een Toivonen die gewoon mee voetbalde, erg goed zelfs! Moet niet veel gekker worden. Bij de tweede goal is dit goed te zien, Toivonen met al het voorbereidende werk. Beter!

Laatst bewerkt: 20 dec 2010
  14. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik zie liever Toivonen of Koevermans in de spits IMO. Berg komt het niveau te kort.

15. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Berg is gewoon gigantisch uit vorm. Vind hem ook geen echte spits. Vind dat van van Persie ook niet. Berg / Van Persie hoort eigenlijk achter een spits te staan.

16. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Eens. Zie liever een verkapte 4-2-3-1 met Toivonen in de spits en Berg daarachter. Flanken lijken me wel duidelijk wie daar horen te staan. Echt heel zuur van Reis trouwens, verwacht nu wel een aankoop in de winterstop.

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik verwacht eerlijk gezegt weinig aankopen van PSV. Affelay zijn ze nu kwijt dus daar zal wel snel een vervanger voor gezocht worden. Ambrabatt hebben ze, maar of die dat niveau van Affelay haalt weet ik niet.

Vervanger voor Reis lijkt me niet nodig. Je hebt Koevermans ook nog.

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Waarom een aankoop in de winterstop dan? Nóg een spits erbij?

We hebben Reis (geblesseerd voor rest van seizoen), Berg (uit-vorm), Koevermans, Toivonen (beter op de 10) en desnoods nog Lens. Ze gaan echt geen spitsen meer halen hoor :+.

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    En jouw geweldige Nijland ook nog toch? Of is dat geen spits?

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hihi, Affelay en Ambrabatt :cool:.

Voor Afellay hebben ze al een hele goede vervanger gekocht afgelopen seizoen: Hutchinson, top speler. Amrabat is speler van het niveau lantaarnpaal, dus die hoef ik niet meer terug te zien na dit seizoen. Hij heeft zijn ontevredenheid al laten kennen paar weken geleden, dus weg ermee! Amrabat die het niveau van Afellay haalt, niet eens in de buurt. De kleine teen van Afellay is nog beter dan Amrabat. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina