De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 38]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Geen spits, meer iemand voor op de 10 of de buitenkant. Hij is wel een held though (voor Jong PSV). Hopelijk mag hij ook eens bij het eerste spelen, kijken of hij het hier ook kan waarmaken.

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik hoop voor die jongen dat hij verhuurt wordt aan Ado. :)

3. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Jong PSV doet ie het echt heel goed, heb hem hoger zitten dan Koevermans.

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ben het niet met je eens over Amrabatt Siemenn.

Hij krijgt het vertrouwen niet van SssSsRutten. Dat deed van Basten ook bij Stekelenburg omdat hij vond dat Vermeer het beter deed. Is niet goed voor een speler. Bovendien heeft Affelay ook niet echt zijn transfer naar Barcelona verdient door bij PSV goed te spelen.

Heeft hij echt meer-en-deels te danken aan Oranje.

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Die wedstrijd tegen Zweden deed 't 'm.

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Met Labyad en Bakkal moet je het verlies van Afellay wel kunnen opvangen IMO.

7. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Tomasson is BTW gestopt met voetballen. Hij levert zijn contract in bij Feyenoord. :mad:

8. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    En waar heb je dat gelezen dan?? Op feyenoord.nl/fr12 staat niks...

9. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Niet officieel maar dit bericht kwam vandaag binnen:

10. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Laat hem lekker naar ADO gaan.

Hoop dat ie verkocht word aan ADO. Nu moeten we gaan doorzetten en dit soort jongens niet huren maar kopen :)

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Van mij van hij verhuurd worden aan ADO. Onder Van Brom (toentertijd trainer bij AGOVV) werden Chadli en Mertens ook beter.
    Hij is ongelukkig en verdient vaker basisplaats in de Eredivisie, jammer genoeg krijgt hij de kans niet eens bij PSV.

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Hoelang loopt ze contract nog door. Als het 1,5 jaar is moet ADO hem gewoon proberen te kopen. Desnoods jullie verhoek en wij Nijland + een paar ton. :cool:

13. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Echt heel erg balen van Reis! Hopelijk komt hij er snel weer bovenop, maar dit gun je echt niemand:x.. Helaas zal hij dit seizoen wel niet in actie komen.

Berg schiet ook niet op, hopelijk dat slssRutten een keer Nijland of Lens een kans in de spits geeft. We zullen zien, Berg met z'n arrogante reactie na die goal mag van mij terug naar HSV, deed net of hij al heel het seizoen werd uitgefloten maar wel elke wedstrijd scoorde:emo:..

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Na een intikkertje ook echt. :lol: Het kwam een beetje misplaatst over inderdaad.

15. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Als hij nou elke wedstrijd scoorde en bij een misser werd uitgefloten vond ik het een ander verhaal. Maar hij heeft gewoon zijn doelpunten kunnen verdubbelen als hij wat scherper was geweest. Maar ach, die komt bij HSV ook niet aan spelen toe dus ben benieuwd waar die volgend jaar naartoe gaat.

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Voetballen kan hij wel, alleen scoren niet. Als hij nou geen spits zou zijn geweest, zou ik het helemaal niet erg vinden. Hij is redelijk goed in de kaats enzo, maar kan gewoon niet scoren 8).

Ah je bedoelt Nijland voor Verhoek + paar ton zeker? En sowieso Verhoek voor Nijland is al een nee-nee =(.

Laatst bewerkt: 20 dec 2010
  17. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Waarom niet? Nijland mag van mij best weg, die Verhoek zie ik ook wel als een opvolger voor Dzsudzsak.

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Omdat ik meer in Nijland zie dan in Verhoek, hij heeft mij tot nu toe nog niet echt overtuigd van zijn klasse ofzo :eek:.

Ik zie Nijland als.. 'talent in opkomst' :cool:. Nee joh, van mij mag hij verhuurd worden. Dan groeit hij nog en komt hij aan spelen toe, want onder ssssssRutten gebeurd dat iig niet. :mad:!

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Inderdaad8) Verhoek is assist koning, die zie ik zelf graag bij Ajax voetballen..

@Boertje bedoel ik dan ;)

Laatst bewerkt: 20 dec 2010
  20. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Bij Willem 2 ook niet veel laten zien die Nijland. Zie Verhoek liever komen hoor, is wat ervaring betreft veel verder. En vrees dat Nijland net als Amrabat een 'eeuwig' talentje blijft.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina