[Politiek] Kabinet, Tweede Kamer & Verkiezingen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 1 apr 2009.

1. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Hoe komt het dat je er nu wel/meer om geeft?

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Kijk de docu maar. Als je hun motivatie en redenen ziet voor de oprichting van het project, ik kan er alleen maar respect voor hebben.

Zelf vind ik het ook wel belangrijk. Het is goed dat we niet meer afhankelijk hoeven te zijn van de traditionele propaganda media.

3. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    O, ik doelde eigenlijk op Irak :)

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Omdat het weinig zin heeft om je eigen daarop druk te maken. Mja, als je dan opeens weer die verschrikkelijke beelden voorgeschoteld krijgt raakt het je wel ff.

5. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Bron: http://www.nu.nl/politiek/2406155/pvda-bevestigt-samenwerking-met-groenlinks.html

:b:

6. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ah ja, duidelijk en begrijpelijk.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Wat grappig, heb deze docu vorige week op internet zitten kijken!

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Tyrant die docu's kijkt? Het moet niet veel gekker worden... :+

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Weet je hoeveel docu's ik heb gezien?
    Meer dan menig mens hoor.

Waarom is dat verband zo vreemd btw?

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dan geloof ik je ;)

11. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Door wie gevraagd?

12. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het niet weten. De media kan zo af en toe lekker onduidelijk zijn met betrekking tot dat soort zaken.

Binnenkort al weer Provinciale Staten verkiezingen. Ben benieuwd in hoeverre de resultaten daarvan zullen verschillen met de Tweede Kamer verkiezingsuitslagen van dit jaar.

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso de PVV natuurlijk.

14. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Maakt dit het misschien makkelijker?

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Alsof Hans Teeuwen het niet verdient heeft om zoveel te verdienen.. Dan kan je hetzelfde zeggen van zangers dat ze niet zoveel moeten verdienen.

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    De Avro (?) zond vandaag een 2010-terugblik show uit met Ruben Nicolai. Daar ging het ook over 'linkse hobbies' en die Halina Reijn werd me toch even fel tegen VVD'er Jeanine Hennis- Plasschaert. Deze discussie wordt veel te zwart-wit gevoerd. Er wordt een taboe gecreëerd op bezuinigen op kunst en al wie voor snijden is, is meteen rechts of asociaal. Ga toch weg! Als je tegen bent, voer dan alternatieven aan, maar wuif het niet weg met het argument dat het asociaal zou zijn om in kunst te snijden. :{ Het is juist gevaarlijk om niet kritisch te zijn.

Let op dat ik hier geen kant kies in beleid; ik heb het puur over de discussie die in de media gevoerd wordt.

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    En dat is het nou juist, er worden haast geen alternatieven geboden. Mensen kennen alleen maar het woord 'bezuinigen'.

Al vind ik dat je sowieso niet de btw moet verhogen van theaterkaartjes. Dat zorgt ervoor dat de theaters klanten verliezen en ook niets van die prijsverhoging te zien krijgen aangezien het puur btw is.

18. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, ja. Die belastingverhoging. Hypocriete pseudo liberalen moet je niet serieus nemen, maar dat lijken er maar weinig te begrijpen.

19. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Tja, hij heeft dat dus zelf bekend gemaakt volgens mij, zonder er bij te zeggen wie hem vroeg... Ik ben benieuwd, want mij is zo'n Teeven al een doorn in 't oog, maar Moszkowicz? Dat is niet eens een groot jurist?

20. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Dat is dus onzin. Net alsof gesubsidieerde kunst slechte kunst is. Het wordt juist gesubsidieerd zodat goede kunst kan blijven bestaan. :emo:

Je hele beredenering gaat uit van marktwerking en geld, terwijl dat allemaal niet van toepassing is op kunst.

Deel Deze Pagina