Gelukkig een van de weinige voetballers die niet naast z'n schoenen is gaan lopen die Xavi. Mooi filmpje!
http://www.ad.nl/ad/nl/1429/Feyenoord/article/detail/558418/2010/12/24/Nieuwe-Kuip-onzeker.dhtml \o/ Hopelijk dat dit doorgaat. Ik voel er niks voor om de Kuip te verlaten voor één of ander hypermodern stadion met elke week 20.000 lege plaatsen.
Weer iets prachtigs gespot op FootballCulture. Naar aanleiding van een spandoek wat ooit hing bij Roemenië-Nederland Die bovenste
Zal al wel gepost zijn, maar goed, vond hem wel mooi Ook mooi dat Afellay nu eindelijk weg is, mag hem echt niet. Niet kut bedoeld richting PSV supporters (voordat we dat weer krijgen) en elk team heeft wel een mannetje als hij maar ben blij dat hij niet meer elk weekend in de samenvattingen verschijnt na afloop. Vraag me ook af hoe hij het bij Barca gaat doen, zo denderend was hij niet de laatste tijd.
Afellay. We gaan 't zien. Waarom trekt hij trouwens altijd z'n mondhoek op als er een foto wordt genomen? Hij lulde ook al zo tegen Barça tv. Ziet er echt debiel uit. EDIT: Xavi trouwens baas ja.
Ik wil die clubs wel eens weten. Wie is er nou zo gek om die gast te halen Misschien is één van die clubs de nieuwe club van Jol? Wie weet.
Dat stukje over Sevilla slaat ook weer nergens op. Ze wilden hem al overnemen in dezelfde transferperiode als Ajax hem had overgenomen?
Ja en net alsof Bendtner of Denilson naar Nederland zouden willen Die kunnen bij genoeg middenmoters in Engeland terecht
Heerlijk. Die flapdrol Benitéz presteert gewoon zo-zo ondermaats. Wat een verschrikkelijk vent. Moet je kijken met wat voor materiaal hij het moet doen. Lució, Maicon, César, Sneijder, Milito, Cambiasso, Eto'o ... dat zijn toch niet de minste spelers. Bij Liverpool had hij ook aardig wat goede spelers onder z'n hoede. Maar toch verneukt hij het keer-op-keer. Wat een dwaas. Die man moet er gewoon een jaar tussen uit. Hoop dat hij blij is met z'n 8 miljoen. Hopelijk heeft hij ook geleerd dat hij met zo'n grote bek nergens komt. Die had hij destrijds tegen het Liverpool bestuur moeten geven. Knoest. Anyway, Afellay. Weet nog steeds niet wat ik van zijn transfer moet denken. Barcelona is een mooie, grote club. Maar komt hij aan spelen toe? Mascherano is ook gehaald ... maar die zit alleen maar op de bank. Ik zie Ibi toch liever op de plek van Busquets staan ...
Benitez heeft naar verluidt maar drie miljoen meegekregen, dus dat valt nog wel gelukkig. Ben niet echt content met zo'n viezerik van de verkeerde kant bij ons aan het roer, maargoed, ik ga hem proberen objectief te beoordelen en de kans te gunnen. Alleen blijf ik het vermoeden houden dat Moratti hem heeft aangesteld omdat ie een tikje gefrustreerd is door de transfer van Ibra naar Milan, het flirten met Balotelli en de koppositie van Milan. Niet echt een goede basis om je trainer op aan te stellen, dus hopelijk heb ik ongelijk. En hopelijk blijkt 'Leo' geen paard van Troje.
Morgen Villa tegen de Spurs, ga dat helaas niet kunnen volgen ivm schoonfamilie . Blijft toch wel een raar iets, voetballen tijdens de Kerstdagen. 4 wedstrijden in 10 dagen vind ik absurd, beter gaat iedereen (ook in NL), gewoon in mei nog even door, dat zijn fantastische dagen.