Iemand? Pasquale heeft de game ondertussen, we hebben nog twee mensen nodig voor Squad City Glider (4 Agents, Wingsuit-glide through the airspace of all islands in city within 30 secs of leader, dus daar heb je wel Agility Level 5 voor nodig), en Party Bus (Four Agents; one driver and three gunners, on a Battle Bus. Must jump through a Vehicle Stunt Ring). Is er niemand op XBW meer die de game nog speelt? xD
Ok Commander J en Coentjuh hebben aangegeven te willen helpen Dus we hebben nu: 1. PePzi NL 2. Pasquale NL 3. Commander J 4. Coentjuh Ik kan in principe de komende paar dagen de hele dag. Pasquale heeft gezegd dat 'ie vanavond wel zou kunnen, hoe zitten de andere 2 dan?
Hoe snel ben je agility 5 dan? (Ik zie toch al dat je anderhalve maand iemand zoekt, dus nog even wachten tot ik dat ben zal vast niet erg zijn ^^) Krijg de game deze week dus wil je wel helpen.
Ok nice ik ga ff wat organiseren Ik kan in principe elke avond wel, hebben Pasquale, Commander J en Fiasco nog voorkeuren? Ik hoorde van Commander J dat hij het liefst het weekend heeft, dus ik zeg Zaterdag?
Ja, denk dat dat wel moet lukken. Moet wel nog even oefenen, heb dat spel al een tijd niet meer gespeeld
Goed, de game is binnen. Zijn er nog mensen net als mij die nog aan de game moeten beginnen? Dan spelen we de game wel gewoon samen met z'n vieren ofzo.
Ben nu al even bezig met de game, en hoewel ik de kritieken begrijp (repetitief, precies dezelfde stad etc.) heb ik toch gewoon weer ouderwets fun met Crackdown. Klimmen blijft ook ouderwets irritant. Ook even snel door de achievements gebladerd en het is wel leuk om te zien dat er net als bij Crackdown 1 weer originele achievements tussen zitten. Jammer dat niet meer games 'out of the box' denken met achievements. Oeh, en natuurlijk leuk dat die announcer je iedere keer een complimentje geeft als je een achievement haalt
Dulle, keertje samen co-op doen? De game zit bij mij nog in seal, geen zin om in m'n eentje te spelen.
Heb de game gisteren ook even gespeeld. Voor een tientje absoluut geen miskoop maar ik vind dit tweede deel wel duidelijk minder tof dan het vorige deel. Waar ik me voornamelijk aan stoor is het feit dat je niet gewoon kan rond rennen en jumpen door de stad, zonder constant badguys te moeten neer knallen. Super tergend zo nu en dan.
ik ga morgen beginnen met de game, vond crackdown 1 ontzettend cool dus ben erg beneiwud! hoeveel uur speelduur/storyline heeft crackdown 2 eigenlijk?
Kan je in een paar uur doen, wat je story wilt noemen tenminste... Zit nog minder verhaal in dan in deel 1, was veel toffer gedaan in deel 1.
Je maakt natuurlijk zelf uit wanneer je een missie doet. Je kunt ook uren free roamen, maar of dat lang leuk blijft
Hey, mensen geïnteresseerd om zaterdagavond de achievements Party Bus, Squad City Glider en Tac Loc Takedown eens te halen? We hebben vier mensen nodig, tot nu toe hebben we: 1. PePzi NL 2. Commander J 3. Fiasco 4. Daz Laten we zeggen rond 18:00? Als er bezwaren zijn hoor ik het wel
Stopt dat ooit nog? Dat systeem werkt ook lekker vaag. Eerst maak je een heel gebied vrij van badguys en als je dan een minuut later terugkomt zijn ze er allemaal weer. Crackdown 2 is lame En dan is het ook nog een 'exclusieve' titel