[XOne] Crackdown 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 1 jun 2009.

1. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook niet echt bevredigend om bv. een stronghold te 'veroveren'.

2. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Iemand? :'-( Pasquale heeft de game ondertussen, we hebben nog twee mensen nodig voor Squad City Glider (4 Agents, Wingsuit-glide through the airspace of all islands in city within 30 secs of leader, dus daar heb je wel Agility Level 5 voor nodig), en Party Bus (Four Agents; one driver and three gunners, on a Battle Bus. Must jump through a Vehicle Stunt Ring).

Is er niemand op XBW meer die de game nog speelt? xD

3. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Ok Commander J en Coentjuh hebben aangegeven te willen helpen :) Dus we hebben nu:

1. PePzi NL
    2. Pasquale NL
    3. Commander J
    4. Coentjuh

Ik kan in principe de komende paar dagen de hele dag. Pasquale heeft gezegd dat 'ie vanavond wel zou kunnen, hoe zitten de andere 2 dan?

4. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Ok Coentjuh kan niet, nog een vierde persoon van agility level 5 die ons kan helpen? :)

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hoe snel ben je agility 5 dan? (Ik zie toch al dat je anderhalve maand iemand zoekt, dus nog even wachten tot ik dat ben zal vast niet erg zijn ^^) Krijg de game deze week dus wil je wel helpen.

6. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Naja als je veel Agility Orbs zoekt / pakt ben je redelijk snel level 5 :+

7. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik ben ondertussen level 5 dus als je me nog nodig hebt moet je het maar zeggen. :+

8. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Ok nice ik ga ff wat organiseren :) Ik kan in principe elke avond wel, hebben Pasquale, Commander J en Fiasco nog voorkeuren? Ik hoorde van Commander J dat hij het liefst het weekend heeft, dus ik zeg Zaterdag? :)

Laatst bewerkt: 18 nov 2010
  9. Commander J

Commander J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, denk dat dat wel moet lukken. Moet wel nog even oefenen, heb dat spel al een tijd niet meer gespeeld:lol:

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Goed, de game is binnen. Zijn er nog mensen net als mij die nog aan de game moeten beginnen? Dan spelen we de game wel gewoon samen met z'n vieren ofzo.

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ben nu al even bezig met de game, en hoewel ik de kritieken begrijp (repetitief, precies dezelfde stad etc.) heb ik toch gewoon weer ouderwets fun met Crackdown. Klimmen blijft ook ouderwets irritant. :+

Ook even snel door de achievements gebladerd en het is wel leuk om te zien dat er net als bij Crackdown 1 weer originele achievements tussen zitten. Jammer dat niet meer games 'out of the box' denken met achievements.

Oeh, en natuurlijk leuk dat die announcer je iedere keer een complimentje geeft als je een achievement haalt 8)

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dulle, keertje samen co-op doen? De game zit bij mij nog in seal, geen zin om in m'n eentje te spelen. :p

13. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Heb de game gisteren ook even gespeeld. Voor een tientje absoluut geen miskoop maar ik vind dit tweede deel wel duidelijk minder tof dan het vorige deel. Waar ik me voornamelijk aan stoor is het feit dat je niet gewoon kan rond rennen en jumpen door de stad, zonder constant badguys te moeten neer knallen. Super tergend zo nu en dan.

14. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik ga morgen beginnen met de game, vond crackdown 1 ontzettend cool dus ben erg beneiwud!

hoeveel uur speelduur/storyline heeft crackdown 2 eigenlijk?

Laatst bewerkt: 27 dec 2010
  15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Kan je in een paar uur doen, wat je story wilt noemen tenminste...
    Zit nog minder verhaal in dan in deel 1, was veel toffer gedaan in deel 1.

16. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ahja maar je kan hopelijk wel veel free roamen/side missies als gebieden overnemen?

17. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Je maakt natuurlijk zelf uit wanneer je een missie doet. Je kunt ook uren free roamen, maar of dat lang leuk blijft:+

18. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Hey, mensen geïnteresseerd om zaterdagavond de achievements Party Bus, Squad City Glider en Tac Loc Takedown eens te halen? We hebben vier mensen nodig, tot nu toe hebben we:

1. PePzi NL
    2. Commander J
    3. Fiasco
    4. Daz

:)

Laten we zeggen rond 18:00? Als er bezwaren zijn hoor ik het wel :+

Laatst bewerkt: 31 dec 2010
  19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Doet mee.

20. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Stopt dat ooit nog? :+ Dat systeem werkt ook lekker vaag. Eerst maak je een heel gebied vrij van badguys en als je dan een minuut later terugkomt zijn ze er allemaal weer.

Crackdown 2 is lame =( En dan is het ook nog een 'exclusieve' titel :'-(

Deel Deze Pagina