Ah oke oke, ja ik dacht iets voorgeschoteld te krijgen als The Curious Case of Benjamin Button wat ik echt een prachtige film vind. Alleen die is wat samenhangender lijkt wel. Vond sommige beelden ook prachtig in The Imaginarium of Doctor Parnassus maar niet alle CGI even indrukwekkend, sommige beelden waren nogal "leeg", beetje zelfde gevoel als ik had met CGI in "The Lovely Bones". Alleen in Parnassus blijft veel onduidelijk het leek mij wel een goed idee om per ziel bijv. een soort chapter te maken, ik noem maar wat waarin de keuze centraal staat.
Daarnaast was ik zelf op het einde niet even scherp en had het idee dat dat niet zo sterk was? Een deal sluiten met duivel gast bij duivel krijgen = dochter weer vrij? Wat die gast zei maakte ook wel sense "als je mij naar duivel brengt is het de laatste ziel die hij nodig heeft". Maargoed zal wel hij keek verder wel goed weg
Ik snapte overigens wel dat de duivel gefrustreerd was overigens doordat die gozer maar niet te pakken kreeg met z'n fluitje