Sticky ff Voorstellen!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 apr 2006.

1. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Voor de mannen inderdaad.

Voor vele vrouwen loopt het daar snel af. Laten we het daar op houden.

Ook nog een vriendelijk welkom van mij :)

2. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Ach, het is niet zo erg als het pr0n Mod-Hok, als de geruchten waar zijn..:+

3. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Thanks

&

Het fototopic is zeker ook in the green mile? (Ik wil weten hoe jullie eruit zien xD)

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ja.

5. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Ik zal me ook even voorstellen. Al ben ik al anderhalf jaar lid van dit forum, heb ik nog nooit dit topic gezien 8) . Normaal gesproken ben ik alleen in het games-gedeelte en de-groene-1,6-kilometer te vinden. Vandaar dat ik niet erg vaak in dit sub fora te bekennen ben en dus finaal dit topic gemist heb.

Ik ben dus Chris zoals m'n nickname dit al suggereerd. Ik ben 18 lentes jong en 1,89 meter lang. Een nuchtere jongen, zo word ik vaak beschreven. Teminste als ik serieus ben. Ik heb zo ook mijn andere kant waar ik verschrikkelijk flauw ben, maar dat zijn mijn vrienden ook dus dan ga je al snel mee doen met zulke praat. Oh en het is ook wel bekent dat ik van een biertje houd. :9

Ik ben in het bezit van zowel een autorijbewijs als een brommer rijbewijs. Ik heb toen ik 16 was een oude brommer gekocht omdat vele gasten uit 't dorp ook zo'n oud (pleuris) ding hadden. Dus ja, dan kun je niet achter blijven hè. Of die de deur uit gaat weet ik nog niet, als je zo'n ding eenmaal hebt krijg je toch emotionele waarde aan het beestje. Hij bracht me immers elke dag 25 km heen en weer naar school en terug. Natuurlijk liet hij 't wel eens afweten, maar goed dat mag ook wel als je 32 jaar bent.

Momenteel ben ik bezig met mijn eerste jaar HBO opleiding Autotechniek op de Hogeschool Rotterdam, jawel in Rotterdam :+ . Auto's zijn al vanaf jongs af aan m'n passie geweest, vandaar dat ik later m'n centjes daarmee wil verdienen. Wat ik precies ga doen weet ik nog niet, al is die elektro-hype niks voor mij. Tot nu toe heb ik erg naar m'n zin, dat zit wel goed.

Wat m'n gaming gebeuren betreft; ik ben begonnen op de PS1. Ik heb Grand Turismo 2 helemaal kapot gespeeld (komt toch die auto-kant weer om de hoek kijken). Daarna kwam de gameboy-hype, waar ik ook aan mee gedaan heb. Toen kon ik voor weinâgh een Xbox 1 kopen van een vriend met een zooitje spellen. Nu praat ik wel over een 6 jaar geleden, ik heb de Xbox nog steeds alleen staat deze wel onder een laag stof van een cm'tje of 4 denk ik :+ . Toen de Xbox 360 uitkwam heb ik deze niet meteen gehaald, er kwamen toen nog zat spellen uit voor de Xbox 1 én omdat de 360 zijn entree maakte waren de Xbox 1 spellen lekker cheap.

Een jaar of 2 geleden toen toch maar de knoop door gehakt om voor de grotere broer van de Xbox 1 te gaan, de 360. Ik weet niet hoeveel uur ik me er al vermaakt mee heb, maar dat zullen er een flinke hoop zijn (en we zijn nog lang niet uit gespeeld!). Al ben ik geen gamer die 24/7 achter zijn 360 zit. Nee, af en toe is een uurtje of 2 en dan ben ik er wel klaar mee. Opzich heb ik niet écht een favo-game al blijf ik natuurlijk toch wel een auto-freak vandaar dat Forza 3 bij mij niet ontbreekt.

Wellicht dat ik nu wat meer info heb gegeven omtrent de nickname Ch®is. ;)

6. Janna

Janna 190

Leuk Bevonden:
    0
    Jaaaaa, nog meer vrouwen op het forum! Ik las altijd al mee, maar ik dacht joh maak eens een account aan, dus bij deze.

Ben begonnen met Playstation 2, toen 3, en pas later Xbox. Heb zelf eigenlijk alleen een PS2, maar beschouw de consoles van mijn vriend ook een beetje als die van mij haha. Xbox begonnen met Assassins Creed 2, toen Mass Effect, ben nog aan het ontdekken welke spellen ik nou echt tof vind.

Ik ben 20, 3e jaars studente aan de Willem de Kooning academie in Rotterdam. Mijn opleiding is opgezet voor stylisten, maar dat ben ik niet en zal ik ook nooit worden. Fotografie is een van mijn passies en is ook een medium wat ik veel gebruik. Blablabla, wel weer genoeg gezegd zo denk ik (:

7. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welkom op xbw!

8. Janna

Janna 190

Leuk Bevonden:
    0
    dank u!

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Zal je dan wel goed lukken om te aarden op dit forum, hoop fotografen! Verder wel leuk om te zien dat er wat meer vrouwen op XBW komen.

10. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Welkom @ XBW! Heeft je vriend geen account dan? :+

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Welkom op het mooiste stukje Nederlands internet. ;) Als je schrikt van de soms trage laadtijden van het forum, dit is slechts sinds kort en wordt hopelijk ook weer snel verholpen. Dat je het weet!

12. Janna

Janna 190

Leuk Bevonden:
    0
    Haha jawel, die zat al te lachen toen ik mijn account aan ging maken. Hij vroeg zich ook af of iemand me mss zou herkennen, maar die kans lijkt me klein.

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Volgens mij weet Lenny al wie het is. :+

14. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zet mijn geld op willem in. :+

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik denk iemand met een baardje en krullen :+.

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik dacht ook meteen aan Jingga.

17. Janna

Janna 190

Leuk Bevonden:
    0
    We have a winner! Jullie zijn wel lekker scherp zeg:thumbs:

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Lenny speelde vals, hoor. :+

19. Janna

Janna 190

Leuk Bevonden:
    0
    Flauw! Maar hoe dan?

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Lenny is sinds kort moderator dus die kan zien dat je hetzelfde ip-adres hebt als Jingga

Deel Deze Pagina