[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Daarom ben ik zo blij dat ik nu een vast groepje heb voor vietnam. Wij winnen met 4 man het merendeel van de games die we spellen.

    Voorbeeld: Je speelt met jou team(dus niet als squad) met 6 man. Tegenstander heeft een vol team(12 man dus).

    Zodra die 12 man(tegenstander) niet samen werken kan je zelfs makkelijk winnen met 6 man. Dat is zo heerlijk aan BF je hebt geen overvloed aan teammates nodig als de andere niet samenwerken. Het draait gewoon puur om samenwerking. En dat is mijn ogen gewoon GAMEN in fps.

    Maar het meest spannende/vetste is nog gewoon als allebij de teams goed samenwerken. Dat zorgt echt voor een partij zenuwslopende momenten van heb ik jou daar. Dat is iets wat je echt never nooit in in spellen zoals cod gaat vinden.
     
  2. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het volledig met Wildstylez eens. Alleen wat ik wel een klein beetje mis is the commander mode wat in Battlefield 2 werd gebruikt, want dan kan je Squads aanvoeren je artillerie gebruiken en supply drops droppen etc dan zit er ietsjes meer Tactiek in. Maar voorlopig maakt dat niet uit misschien in het volgende deel.
     
  3. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik ben het met je constatering eens, maar heb wel een aantekening bij 'een goed team' ... want zoals je zelf zegt in rood (en dat vind ik ook) is het allerleukst als beide teams aan elkaar gewaagd zijn.

    En als jij in een GOED squad zit en het andere team oprrolt is dat wel 'goed' maar niet echt leuk. Een keer met 10-0 winnen is leuk, maar de beste potten zijn de 2-2 en 3-2's van deze wereld:)

    En dan komt balancing toch weer om de hoek kijken. Hoe balance je een lobby? Dan heb je ook weer het nadeel van 'maar' 12 vs 12. Zou het 24 vs 24 zijn dan heb je al veel makkelijker een balance (door spreiding)

    Aangezien BC ook nog vehicles heeft en die zijn weer lastig te balancen (bv, 1 goede heli piloot vern***t de hele sessie) blijft het lastig. Een game als MoH met CombatMission is al makkelijker te balancen want 12 vs 12 infantry

    ... lang verhaal ... maar ik wilde even een punt maken van dat perse een 'goed squad' nodig is voor een spannende sessie (dat hoeft dus niet, steeds 10-0 winnen is ook saai:))

    (= taak voor ontwikkelaar)
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2010
  4. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    puntenkaart gister gehad dus vanaaf ff Vietnam aanschaffen \o/

    je download hem via je gamertag toch ? want vd week zal ik mijn
    nieuwe xbox op kunnen halen en moet ik hem weer downloaden
    maar weer betalen is dan niet nodig toch ?

    @Maxqubit , speel je nog steeds 'zachtjes' gezien je huisgenoten ? :D
     
  5. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Heeft de Ultimate Edition nou wel of niet de Vietnam expansion?
     
  6. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
  7. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Thanx, maar das wel vreemd voor een Ultimate Edition,
     
  8. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    kan ik de Vietnam uitbreiding downloaden als ik VIP ben?
    en waar moet dat dan?
     
  9. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Yup, helaas ... of misschien wel beter, ik ben nogal een betweter lol;)
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Bij store. Is echter wel gewoon 1200 punten...

    Ik heb nog een VIP code over. Iemand die hem wil hebben?
     
  11. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar de Ultimate Edition was voor Vietnam. Dus opzich begrijpelijk, vind ik.
     
  12. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    En toch voelt het heel erg alsof ze de health verminderd hebben of de wapens krachtiger hebben gemaakt, lijkt bijna wel alsof ik een kiddygame als call of duty aan het spelen ben nu zo snel als dat je doodgaat...
     
  13. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    In Vietnam of in het algemeen?
     
  14. Dorksided

    Dorksided joebob

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren weer eens de "standaard" BC2 erbij gepakt (ik vind die toch leuker dan Vietnam) en ik maakte iets nieuws mee.

    We waren attackers op Arica Harbor en mijn squad bestond uit 2 assaults (ik en een andere dude) een medic en een sniper, geen slechte combinatie vind ik zelf.

    Wij knallen en m-coms killen en zo af en toe check ik even de scoreboard om te zien wat voor puntjes ik binnen haal en of ik nr1 van me squad ben (is altijd een doel van mezelf) dus ik naar me squad kijken en ik zie de sniper met een score van 0.

    Nou vrolijk doorspelen, we zijn uiteindelijk bij de laatste basis en ik check weer de scoreboard en ik zie mijn sniper buddy met nog steeds een score van 0

    Uiteindelijk is de game gefinisht (wij gewonnen dankzij een toffe dude in mijn squad) en de eindscore van de sniper.....0 en die guy was ergens level 20+.

    Hoe krijg je het in vredesnaam voor elkaar om een game van langer dan 30 minuten te eindigen met geen punten?
     
  15. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    De hele tijd ergens blijven zitten en niks doen denk ik...
     
  16. Giess

    Giess Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Na een aantal minuten inactivity wordt je gekicked volgens mij..
    Iemand Onslaught mode vanavond?
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik moet nog steeds 1 map op hardcore halen. Ik ben vanavond met een vriend aan het spelen. Zal eens kijken of ik hem over kan halen om de mode aan te schaffen.

    Iemand die nog een VIP code wil? Ik heb er 1 over en hij is gratis. Wel alleen voor iemand die de game heeft en nog geen VIP is...
     
  18. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Nouja, je kan toch rondlopen bij de spawn en gewoon niks doen?

    Ik heb Onslaught niet helaas...
     
  19. Giess

    Giess Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb onslaught mode ooit aangeschaft en nog nooit gespeeld, ben wel benieuwd. Maar ik geloof dat je ook gewoon Find Game ofzo kan doen toch? dan ga ik eens kijken hoe het is om met wereldvreemden te spelen op onslaught, haha.
    In de normale game heb ik daar een hekel aan wegens gebrek aan communicatie, dan praat ik altijd tegen een muur omdat ik toch altijd zeg vanaf welke kant ik beschoten word of iets:+
     
  20. Dorksided

    Dorksided joebob

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Eh, hij leek wel redelijk actief wanneer ik op hem spawn but your probably right.

    Maargoed de laatste 2 posts ben ik wel erg negatief geweest over sommige teamleden dat ik toch maar even een positief commentje moet achter laten.

    Wanneer de game lekker werkt en je goed team maten hebt is deze game onverslaanbaar in FPS tofheid naar mijn mening.

    Helaas heb ik de game nooit gespeeld met een squad die daadwerkelijk communiceert dus tijd om mijn stofhappende mic weer op te zoeken en wat XBF peepz uit te nodigen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina